مزایا و مضرات کپی کردن

[ad_1]

به عنوان یک دستیار مجازی ، یکی از خدماتی که ممکن است بخواهید به مشتریان خود فکر کنید ، کپی کردن است. اگرچه به اندازه کافی آسان به نظر می رسد (او به نوار صوتی گوش می دهد و فقط آنچه را می شنود می نویسد) ، او بیشتر از این درگیر است.

قبل از تصمیم گیری در مورد ارائه خدمات کپی ، مزایا و معایبی را باید در نظر بگیرید.

براساس دیکشنری آنلاین Merriam-Webster ، تعریف رسمی از کپی کردن “ساختن یک نسخه کتبی از” یا “ساختن یک نسخه از (مطالب دیکته شده یا ضبط شده) در مسافت طولانی یا روی یک دستگاه (به عنوان یک ماشین تحریر)” است. حالا قبل از بیرون کشیدن ماشین تحریریه معتبر قدیمی ، ابتدا باید مطمئن شوید که چند مورد دارید. مهمتر از همه ، شما به یک کامپیوتر خوب و با اینترنت پر سرعت نصب شده با نرم افزار پردازش کپی و پردازش کلمه نیاز خواهید داشت ، زیرا ماشین تحریر قدیمی دیگر فریب نخواهد خورد. برخی دیگر از تجهیزات مورد نیاز شما یک هدفون با کیفیت بالا ، یک صندلی راحت در یک اتاق آرام است و اگر در تهیه نسخه کپی جدی هستید ، یک پدال پا (نوع USB ترجیح می دهید). بسته به فرمت مورد استفاده (DVD ، mp3 ، کاست ، مینی کاست و غیره) ، ممکن است شما به تجهیزات اضافی برای پخش صوتی احتیاج داشته باشید. البته برای اینکه بتوانید نویسنده مؤثر باشید ، باید سرعت تایپ بسیار خوبی ، گوش دادن خوب ، املا و دستور زبان نیز داشته باشید.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از تصمیم به ارائه خدمات رونویسی در خاطر داشته باشید:

مزایای:

قیمت گذاری ساده است (کلمه ، صفحه ، صدای دقیق / ساعت)

مهارت گوش دادن و نوشتن را افزایش می دهد

فرصتی برای یادگیری موضوعات جدید و جالب

این می تواند به یک مشتری بلند مدت تبدیل شود که در آن کپی به راحتی می تواند به پروژه های دیگر (ویرایش ، تصحیح مقاله ، نوشتن مقاله یا ایجاد کتاب الکترونیکی) منجر شود.

صوتی از پیش ضبط شده قابلیت انعطاف پذیری در تایپ در هر زمان را به شما می دهد (برای کسانی که در تلاشند تا عملکرد 9-5 را آشتی دهند نیز عالی است)

با داشتن برخی از آموزش های اضافی ، شما می توانید تخصص (مثلاً نسخه های پزشکی یا حقوقی) و تحمیل قیمت تخصصی بالاتر را داشته باشید

منفی:

ممکن است نیاز به خرید برخی تجهیزات و یا نرم افزارها (هدفون ، پدال پا و غیره)

باید سرعت نوشتن متناسب داشته باشید یا از ساختن نسخه ها درآمد زیادی کسب نکنید

کیفیت صدا ، چندین بلندگو ، گویش ها ، افرادی که با یکدیگر صحبت می کنند و تعامل مخاطبان می توانند روند کپی کردن شما را به طور چشمگیری کاهش دهند و منجر به سرخوردگی و کاهش بهره وری شود

کار با قالب های ارائه شده توسط مشتری می تواند دشوار باشد

کپی کردن چند منظوره نیست. شما نیاز به تمرکز دارید تا هیچگونه تماس تلفنی یا توییتی وجود نداشته باشد

کپی کردن در زمان واقعی شما و مشتری را ملزم می کند که همزمان در دسترس باشید. این کار امکان ویرایش یا وقفه را نمی دهد

مانند هر کار دیگری که برای مشتری خود انجام می دهید ، قبل از شروع باید سؤالات مهمی بپرسید.

شما باید با یک لیست چک نوع آماده باشید ، زیرا دانستن برخی از اطلاعات از قبل باعث صرفه جویی در وقت و بدتر شدن شما می شود. برخی سؤالاتی که باید قبل از کپی کردن از مشتری خود بپرسید:

در نهایت مشتری با کپی (یعنی ایجاد مقاله یا کتاب الکترونیکی) چه کاری انجام خواهد داد؟

قالب صوتی در (DVD ، mp3 ، کاست ، میکرو کاست و غیره) چیست؟

چگونه صدا (نامه ، ایمیل و غیره) را دریافت خواهید کرد؟

آیا مشتری کپی سخت یا فقط یک پرونده الکترونیکی می خواهد؟

محصول نهایی را در (قالب ، PDF ، و غیره) می خواهند؟

آیا آنها به معنای واقعی کلمه می خواهند یا می خواهند ایده ها و ایده هایی را که هنوز کامل نیستند اصلاح کنند؟

چند بلندگو وجود دارد؟

آیا هرکدام از بلندگوها لهجه دارند؟

آیا آنها فقط به دنبال قرار دادن کلمات روی کاغذ هستند یا به دنبال چیزی هستند که در مرحله پیش نویس نهایی بررسی و ویرایش شود؟

آیا صدا شامل اطلاعات محرمانه است؟

آیا مشتری علاوه بر توافقنامه کمک پیش فرض ، به توافق عدم افشای نیاز دارد؟

o اگر یک نسخه پزشکی است ، آیا مشکلی در رابطه با رعایت قانون انتقال و مسئولیت بیمه سلامت وجود دارد؟

اگر تصمیم دارید که وارد دنیای رونویسی شوید ، حتماً از تمام ابزارها استفاده کنید تا سفر خود را به یک تجربه مثبت تبدیل کنید. هنگام ایجاد پیشنهادات خود وقت خود را بگذرانید و مطمئن شوید که تمام جزئیات هر پروژه کپی را درک کرده اید. اگر از شرایط پروژه مطمئن نیستید ، برای توضیح بیشتر با مشتری تماس بگیرید.

شما نمی خواهید به بالای سرتان بروید و مشتری و خودتان را ناامید کنید.

قبل از ارائه خدمات کپی برداری در وب سایت خود ، یک پروژه کوچک “آزمایشی” را در نظر بگیرید.

داوطلب برای کپی کردن یک یا دو جلسه کلیسا یا گروه مدنی برای به دست آوردن تجربه ای. شما حتی می توانید تجارت و گرفتن گواهی مشتری برای تجارت خود را پیشنهاد دهید! در هر صورت ، این یک فرصت عالی برای امتحان کردن نسخه برداری است و می دانید که آیا ارزش افزودن به کارتان را دارد یا خیر.

اگر مهارتهای نوشتاری ، املا و گرامر را دارید که کپی کردن به آن نیاز دارد و برای شروع کار مایل به سرمایه گذاری در برخی تجهیزات هستید ، کپی برداری ممکن است برای شما باشد. کپی کردن ممکن است بعضی اوقات ناامیدکننده و خسته کننده باشد ، اما همچنین می تواند خدمات ارزنده ، جالب و انعطاف پذیر باشد که می توانید به مشتریان خود ارائه دهید. اگرچه آنها مزایا و معایبی دارند ، کپی کردن همواره یک نقطه شروع ایده آل برای خدمات اضافی است که ممکن است بخواهید به مشتریان خود بازاریابی کنید تا شغل شما رونق داشته باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا