برخی از معایب استراتژی بازاریابی ویروسی

[ad_1]

اگر چیزی را دوست دارید معمولاً از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی به نوعی در مورد آن به دیگران می گویید. این جوهر بازاریابی ویروسی است.

اگرچه این نوع بازاریابی می تواند بسیار جذاب باشد به خصوص که از طریق سخنرانی به صورت شفاهی انجام می شود و بنابراین رایگان است و با توصیه های شخصی برای بوت شدن منتقل می شود می تواند اشکالاتی داشته باشد.

برخی از معایب عبارتند از:

• حریم خصوصی حق مهمی است که مردم می خواهند حتی در دنیای دیجیتال از آن استفاده کنند. شما حق دارید بدانید که شرکت با اطلاعات شخصی که با آنها به اشتراک می گذارید چه خواهد کرد و از عدم استفاده از عکس یا نام شما در کمپین اطمینان حاصل کنید. شما ممکن است بخواهید بخشی از بازاریابی ناخواسته نباشید و قبل از انجام هرگونه اقدامات جسورانه کاملاً تمایلی نخواهید داشت. شما ممکن است تصمیم به اشتراک گذاری اطلاعات را نداشته باشید این امر هدف بازاریابی ویروسی را نادیده می گیرد.

• برای اینکه مدیران و بازرگانان کسب و کار بدانند که این کمپین ارزش پول دارد باید مدارک کافی داشته باشند. بنابراین مبارزات انتخاباتی باید قابل اندازه گیری باشد در غیر این صورت پیش بینی موفقیت این امر دشوار خواهد بود یا خیر. بازاریابی ویروسی می تواند موفقیت آمیز یا نادرست یا روش آزمایشی و خطا باشد مگر اینکه تحت راهنمایی متخصص انجام شود.

اینها معدود نقص هایی است که هنگام کار روی یک استراتژی بازاریابی ویروسی با آنها روبرو می شوید. درمان اصلی در اینجا چسبیدن به بازی است. شما باید تلاش کنید تا اینکه در نهایت با تجربه شوید و به زودی خواهید توانست همه موانع خود را طی کنید تا در نهایت بدون مانع درخشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا