جوانب مثبت و منفی بازاریابی مقاله

[ad_1]

بازاریابی مقاله یک صنعت بسیار موفق و دارای مزایای بسیاری است. بارزترین مزایا شامل این واقعیت است که بسیار مؤثر و رایگان است مگر اینکه به کسی پرداخت کنید که آن را برای شما بنویسد که ایده خوبی برای هر کس که در بازاریابی مقاله است.

نوشتن و ارسال مقاله به شما امکان می دهد تعداد زیادی لینک بک لینک به سایت خود در مدت زمان نسبتاً کمی بسازید. بیشتر وب سایتهایی که پیوند خروجی را منتشر می کنند نیاز به تبادل لینک ورودی دارند اما در این حالت نیست. این امر ضمن ارتقاء رتبه بندی موتورهای جستجو موتور جستجوی شما را بهبود می بخشد. اگر تمایل به نوشتن دارید باید بتوانید سه تا پانصد کلمه را با اطلاعات خوب بیان کنید و سریع و بدون هیچ هزینه ای این کار را انجام دهید. این به شما کمک می کند تا شما را به عنوان یک متخصص مستقر کرده و اعتبار خود را به نام خود بیفزایید. این باعث ایجاد اعتماد در بین خوانندگان شما می شود و به نوبه خود باعث افزایش فروش می شود.

مقالات به نوعی مسری هستند. آنها ویروسی هستند. بازاریابی ویروسی به انجام کاری و تماشای پخش آن اشاره دارد. این دیدگاه می تواند مزایایی برای مدت طولانی شما ایجاد کند. این اساساً به این صورت است که مقاله بازاریابی کار می کند. شما هر بار یک مقاله را توزیع می کنید به وب سایت خود پیوندهایی به دیگران ارائه می دهید و باعث افزایش ترافیک اعتماد و اطمینان می شوید. توزیع مقالات به طور منظم به خوبی از نظر مالی در خدمت شما خواهد بود. به احتمال زیاد شما شاهد افزایش میزان ترافیک وب سایت خود و افزایش درآمد خود خواهید بود.

تا زمانی که همچنان به تولید کالاهای باکیفیت و آموزنده بپردازید و چیزی نفروشید با مقاله اشتباه نخواهید کرد. این مقالات می توانند شامل ارائه محصول باشند اما نباید سریع دنبال شوند.

مضرات بازاریابی مقاله

مزایای استفاده از بازاریابی مقاله به طور قطع نقصان را به همراه دارد. تعداد بیكاری بسیار اندكی وجود دارد اما تعداد معدودی وجود دارد كه می توان روی آنها كار كرد.

اولین اشکال شما مهارت نوشتن است. اگر مهارت های نوشتاری شما از دست رفته است باید بلافاصله یک نویسنده ارواح را استخدام کنید. این ممکن است بدان معنی باشد که شما همیشه مجبورید هزینه خدمات آنها را بپردازید یا اینکه یاد می گیرید انجام دهید. این ایده خوبی خواهد بود که یک نویسنده را استخدام کنید تا زمانی که احساس راحتی انجام این کار را به تنهایی انجام دهید. مزیت استخدام یک نویسنده ارواح این است که شما مقالاتی با کیفیت بالا و با هزینه ای معادل ده دلار دریافت خواهید کرد.

با این حال هر چه این مقاله طولانی تر باشد باید مبلغی را نیز به منشی بپردازید. حتی اگر مهارت نوشتن داشته باشید هنوز هم زمان زیادی را مصرف خواهید کرد. اگر وقت دارید مشکلی نیست. برای بسیاری از آمریکایی ها پیدا کردن وقت برای انجام کارهای اضافی دشوار است. اگر جزو کسانی باشید که وقت اضافه ندارید نویسنده ارواح پاسخی برای شما خواهد بود. حتماً بخرید زیرا بعضی از نویسندگان ارواح قیمت های گزاف را شارژ می کنند در حالی که برخی دیگر حس بیشتری دارند. نکته اصلی یافتن نویسندگان ارواح ارزان قیمت است که کار خوبی را انجام می دهند که نباید خیلی دشوار باشد.

تنها نکته مهم دیگر برای بازاریابی مقاله ارائه مدت زمان طولانی است. این برنامه قابل استفاده است اما معمولاً توسط بیشتر سایتهای با کیفیت بالا در اینترنت رد می شود. بیشتر این شرکت ها ارسال دستی را ترجیح می دهند. این روند ممکن است هر از گاهی یک روز به طول انجامد به ویژه اگر سعی کنید همزمان چندین پیام ارسال کنید. بعضی اوقات بسته به تعداد دایرکتوری هایی که برای شما ارسال شده ممکن است طولانی تر شود.

باز هم راه هایی در این مورد وجود دارد. شما چند گزینه محدود برای انتخاب دارید. می توانید از برنامه ارسال مقاله استفاده کرده و سپس آن را به صورت دستی به سایت های مقاله برتر ارسال کنید. گزینه دیگر شما استخدام شخصی برای معرفی شما است. انتقال دستی معمولاً از پنج تا بیست دلار هزینه دارد. این یک سرویس واقعا مقرون به صرفه است که می تواند زندگی را برای شما راحت تر کند.

همانطور که می بینید مزایا از مضرات بالاتر است. علاوه بر این همه نقص ها یک راه حل دارند. برنامه خود را با گزینه های موجود کشف کنید و از آنجا بروید. به زودی خواهید دید که بازاریابی مقاله برای هر مقدار پول زمان و تلاشی که در آن کار کرده اید ارزش دارد. ممکن است احساس کنید که از یک طرف بیرون هستید اما آیا این مکان میوه نیست؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا