مزایا و محدودیت های استفاده از تابلوهای هوایی

[ad_1]

مانند هر رسانه تبلیغاتی بیلبوردهای هوایی مجموعه ای از مزایا و معایب منحصر به فرد را دارند. با وجود مقایسه این مقرون به صرفه تر از قرار گرفتن در معرض تلویزیون رادیو چاپ و بازاریابی آنلاین است. براساس مطالعات انجام شده حداقل 88٪ از مردم موظفند كه پروازهای هوایی را یادداشت كرده و از آن یاد كنند. 79٪ از مردم به احتمال زیاد به یاد خواهند آورد که چه کالایی در حال معرفی است و 67٪ قادر به نقل قول نیمه آخر آرم هستند.

تفاوت بین بیلبوردهای هوا و علائم هوا چیست؟

به عبارت ساده بیلبوردها 5000 فوت مربع یا کمتر با پیش زمینه مات و / یا آرم شرکت و جزئیات آن هستند. از طرف دیگر علامت هوا نوار ساده ای از حروف با پس زمینه شفاف است. در حالی که بیشتر افراد به دلایل زیبایی شناسی ممکن است بنر هوایی را روی بیلبورد هوایی ترجیح دهند یک بیلبورد هوایی فضای بیشتری برای اطلاعات فراهم می کند.

مزایا و معایب

تابلوهای هوایی مانند علائم هوایی می توانند به تعداد زیادی از افراد برسند. از یک طرف با تبلیغات هوایی به طور کلی می توانید بدون هزینه کردن تبلیغات غیرضروری به هدف مورد نظر خود برسید. از طرف دیگر اگر محصول شما به بیش از یک کشور عرضه شود ممکن است هزینه بیشتری را صرف این نوع رسانه تبلیغاتی کنید.

تبلیغات هوایی نیز برای خلاقیت فضای محدودی دارد. تلویزیون می تواند پیام را از طریق جلوه های سینمایی ارسال کند. مگر اینکه سری به شعارهای بسیار قوی بفرستید جایی برای تهیه داستانی در تبلیغات هوا وجود ندارد.

این محدودیت همچنین می تواند به عنوان قدرت تلقی شود زیرا شما مجبور هستید تمام انرژی خود را روی یک علامت تجاری با مارک واحد بریزید. این همچنین بسیار ارزان است زیرا دیگر نیازی به نگرانی در مورد استعداد و هزینه های ویرایش نخواهید داشت.

چگونه می توان تبلیغات هوایی انجام داد

اولین کاری که در صورت برنامه ریزی برای تبلیغات هوایی باید انجام دهید جستجوی آژانس های تبلیغاتی هوایی است. بیشتر آنها هزینه استاندارد را شارژ می کنند به این معنی که احتمالاً لازم نیست نگران حذف بسیاری از بسته ها باشید. خرید بسته های تبلیغاتی هوایی نسبت به خرید حق بیمه نسبتاً آسان تر است. شما می توانید آزمایش را به تنهایی انجام دهید.

پس از انتخاب آژانس برای استفاده باید دو هفته قبل از زمان پخش برنامه ریزی شده کلیه الزامات را ارسال کنید. بهتر است قرار گرفتن در معرض خود را در هنگام برنامه های بزرگ مانند جشنواره ها کنسرت ها و مسابقات فوتبال برنامه ریزی کنید. دلیلی که از قبل رزرو می کنید این است که پروازها حتی در داخل ایالت ها برای جلوگیری از تصادفات باید به دقت برنامه ریزی شوند. برای انجام این کار 10 روز زمان لازم است و حدود 4 روز برای پردازش خود علامت.

جزئیات سفر

هواپیماها می توانند 1000 پا از سطح زمین و 500 فوت بالاتر از سطح آب پرواز کنند. به همین دلیل است که بیشتر تبلیغ کنندگان از تعطیلات تابستانی هنگامی که مردم در سواحل عمومی تجمع می کنند سود می برند. اگر در حین وقایع نمی توانید جدول زمانی مقرون به صرفه پیدا کنید می توانید در ساعات شلوغی نماد خود را بر روی شهر بلند کنید. تابلو اعلانات هوایی چیزی خواهد بود که مصرف کنندگان هنگام توقف ترافیک به آن نگاه می کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا