[ad_1]
طی هفته های آینده من چندین مقاله در مورد میانبرهای URL خواهم نوشت. من مدتی است که از URL های کوتاه استفاده می کنم و این طور نیست که تا وقتی که مردم از من درباره آن سوال نکنند فهمیدم که آنها واقعاً فقط افراد درگیر در تجارت آنلاین را درک می کنند. بنابراین این مجموعه مقاله سعی دارد چیزی را برای مبتدیان اثبات کند و امیدوارم این مورد برای متخصصان باتجربه تر در اینترنت باشد.
در این مقاله اول توضیح می دهم که میانبر URL چیست و مزایا و مضرات استفاده از آن چیست. من همچنین یک لیست نخست از ارائه دهندگان کوتاه کردن URL ارائه می دهم (در حال حاضر بیش از 200 ارائه دهنده وجود دارد!) که با گذشت زمان من اطلاعات بیشتری در مورد … ارائه می دهم بنابراین اگر می خواهید جزئیات بیشتری را دوباره بررسی کنید … یا بگذارید بدانید اگر می خواهید یک مجری خاص را کمی سریعتر مرور کنید.
در مقاله های آینده علاوه بر بررسی ارائه دهنده خدمات نگاهی به Free vs Paid vs. Services ارائه خواهم داد. نحوه بررسی و تأیید یک لینک کوتاه و سپس وارد کردن برخی اطلاعات پیگیری.
میانبر URL چیست؟
کوتاه کننده URL به سادگی یک فناوری آنلاین برای گرفتن URL است تا در ضمن ادامه دادن به صفحه وب مورد نظر طول آن را کوتاه تر کند.
این کار با استفاده از HTTP Redirect در یک نام دامنه کوتاه انجام می شود که به یک صفحه وب که دارای URL طولانی است پیوند می یابد.
مزایای استفاده از میانبر URL چیست؟
رسانه های اجتماعی
با ظهور سایتهای رسانه های اجتماعی مانند توییتر و Identi.ca که فقط به تعداد نسبتاً کمی از شخصیت های یک پیام اجازه می دهند استفاده از URL طولانی به معنای عدم وجود فضای کافی یا عدم وجود پیام واقعی است. میانبر URL اجازه می دهد تا پیام های طولانی تر را همراه با URL درج کنید.
استتار
میانبر URL اجازه می دهد تا آدرس وب اصلی مخفی شود. این دارای معایبی است که بعداً به آن می پردازم اما از دیدگاه مثبت این امکان را می دهد که عنوان را با مشاهده بیشتر ایجاد کنید یعنی با از بین بردن تمام آن شخصیت های به ظاهر تصادفی و همچنین مخفی کردن نام دامنه اصلی که به هر دلیلی ممکن است افراد گزینه کلیک کردن را انتخاب نکنند. در بالا.
خوانایی
خواندن URL طولانی گاهی اوقات دشوار است و در صورت نیاز به نوشتن یک آدرس شانس یا نادرست بودن URL را ثبت کنید زیاد است.
فراموش نکن
در همان زمینه ای که می توان URL کوتاه را خواند خیلی فراموش نمی شود. در بسیاری از موارد URL را می توان با توضیحی از انتخاب شما قالب بندی کرد. به یاد ماندنی بودن URL مزایای روشنی از دیدگاه بازاریابی دارد. به خاطر سپردن bbc.co.uk/ به جای brainyquote.com/quotes/topics/topic_motivational5.html؟vm=l بسیار ساده تر است.
گردآوری آمار
برای بازاریابان اینترنتی یا وابسته میانبرهای URL مکانیزمی را برای ردیابی زمان کلیک و کلیک بر روی URL ایجاد می کنند. دانستن این آمار برای موفقیت هر کسی که در اینترنت کار می کند ضروری است زیرا شما مجبورید بازار هدف را بشناسید هنگامی که احتمالاً آنها به اینترنت و انواع کالاهایی که احتمالاً خریداری می کنند متصل شوند. در پست بعدی به ردیابی و آمار بر می گردم.
سئو
یک سرویس کوتاه کردن کوتاه URL با استفاده از چیزی به نام 301 تغییر مسیر صفحه را به صفحه هدف منتقل می کند. من در این پست به جزئیات فنی نمی پردازم اما این به شما کمک می کند تا صفحه شما با سایتهایی مانند Google رتبه بندی شود.
خدمات رایگان
بسیاری از خدمات URL رایگان هستند. برای اکثر موارد استفاده مانند رسانه های اجتماعی سرویس رایگان بسیار مناسب است. در یک پست آینده در مورد مزایا و اشکالاتی که در مورد میانبرهای URL پرداخت برای پرداخت وجود دارد صحبت خواهیم کرد.
مضرات استفاده از میانبر URL چیست؟
مانند اکثر چیزهای زندگی معمولاً بین مزایا و معایب تعادل وجود دارد. همین مورد در مورد کوتاه کننده های URL نیز صدق می کند.
اسپم کردن
هرزنامه ها از این واقعیت استفاده می کنند که شما نمی توانید جزئیات پیوند را به عنوان راهی برای بازگرداندن افراد به پیوندهایی که ممکن است نادیده بگیرند ببینید.
میانبرهای URL را ببندید
برخی از ابزارهای کوتاه کردن URL بطور خاص بسته می شوند زیرا سطح اسپم های ناشی از سرویس آنها را کنترل نمی کنند. اگر این اتفاق بیفتد و شما از این سرویس استفاده کنید تمام پیوندهای شما بی فایده خواهند بود.
با استفاده از ارائه دهنده شخص ثالث
کوتاه کننده URL به طور موثر شخص ثالث دیگری در فرآیند ایجاد URL است و ارسال آن به مخاطبان شما. بنابراین باید ارائه دهنده خدمات خود را با دقت انتخاب کنید.
بعضی از سایت ها URL های کوتاه را مجاز نمی کنند
با توجه به سطح اسپم مرتبط با برخی از میانبرهای URL برخی سایت ها URL های کوتاه شده را نمی پذیرند. این برای بازاریابان وابسته بسیار مهم است زیرا برخی از ارائه دهندگان خدمات اجازه نمی دهند لینک های کوتاه با اشاره به محصولات وابسته زیرا آنها این کار را به عنوان هرزنامه طبقه بندی می کنند!
تغییر مسیر ممکن است منجر به مشکلات عملکرد شود
حل URL کوتاه نیاز به ترجمه اضافی بین URL کوتاه و URL هدف دارد. اگرچه این باید حداقل باشد اما به ارائه دهنده ای که برای کوتاه کردن URL های خود استفاده می کنید نیز بستگی دارد.
آیا میانبرهای URL خوب یا بد هستند؟
به نظر من کوتاه کننده URL نقش معتبری دارد مخصوصاً وقتی امید به زندگی یا URL طولانی نباشد … این خصوصاً در مورد رسانه های اجتماعی صادق است.
برخی از نقص در مورد هرزنامه و فیشینگ می تواند برای هر URL صحیح باشد نه فقط URL های کوتاه شده … همین مسئله در مورد همه پیوندها نیز وجود دارد هنگام کلیک باید مراقب باشید!
قانون اصلی من این است که من از URL میانبر برای رسانه های اجتماعی و کمپین های وابستگی کوتاه مدت استفاده می کنم. اگر من مقالاتی یا کتابهای الکترونیکی بنویسم که انتظار دارم مدت زمان بیشتری زندگی کنند از نام دامنه استفاده می کنم … و اگر خیلی طولانی باشد آن را مخفی می کنم.
میانبرهای بالا URL
در زیر لیستی از رایج ترین ارائه دهندگان کوتاه کردن URL آورده شده است. در مقالات بعدی من بررسی های ویژه ای را به این سرویس ها اضافه خواهم کرد و همچنین ارائه دهندگان بیشتری را نیز اضافه خواهم کرد … هدف من از این مقاله جمع آوری اطلاعات موجود در یک مکان و تهیه آن تا حد امکان است.
گیر کردن
باتلی
TinyURL
BudURL
است
خیلی کوچک
خوک ها
SnipURL
به خصوص
امیدوارم این اطلاعات را مفید واقع کرده باشید. اگر می خواهید موضوع را دنبال کنید به وبلاگ من مراجعه کنید تا جزئیات بیشتری را برای شما ارسال کنم.
برای موفقیت شما
یان لوید
[ad_2]