بازاریابی ویدیویی – برچسب های ویدیویی چیست؟

[ad_1]

وقتی صحبت از بازاریابی ویدیویی می شود ، مهم است که فیلم های خود را به درستی برچسب گذاری کنید تا پیدا کردن آنها در موتورهای جستجو آسان تر شود. با قرار دادن برچسب های مناسب بر روی فیلم خود ، موتورهای جستجو و افرادی که با کلمات کلیدی خاصی جستجو کرده اید می توانند فیلم هایی را که بارگیری کرده اید به راحتی کشف کنند.

کلمات کلیدی نقش مهمی در دنیای بازاریابی اینترنتی دارند. این کلمات کلیدی به شما کمک زیادی می کنند تا بتوانید تجارت خود را بشناسید. بنابراین ، اگر قصد دارید از بازاریابی ویدیویی به عنوان استراتژی خود برای ارتقاء تجارت خود استفاده کنید ، بسیار مهم است که برچسب های مناسب را روی فیلم های خود قرار دهید.

این نوع بهینه سازی ویدیو آنلاین می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند. اگر به سئو عادت دارید ، برچسب زدن متا مشابه برچسب زدن فیلم ها است. در برچسب متا ، شما باید عنوان و توضیحی مناسب برای فیلم خود پیدا کنید که توسط موتورهای جستجو به راحتی قابل کشف است.

برچسب عنوان ویدیو به عنوان عنوان ویدیویی که بارگذاری کرده اید استفاده می شود. بنابراین داشتن عنوان خوب بسیار حائز اهمیت است. عنوان نیز باید شامل کلمات کلیدی باشد که معمولاً جستجو می شوند. وقتی در مورد عنوان درست فکر می کنید ، باید عنوانی به دست بیاورید که عمدتاً ویدیوی شما را نشان می دهد. این عنوان باید درباره محتوای ویدیویی که بارگذاری کرده اید ، ایده ای ارائه دهد. همچنین به خاطر داشته باشید که عنوان نباید خیلی طولانی باشد زیرا هنگام لیست آدرس ها در یک جستجو کاملاً ظاهر نمی شود.

صرف نظر از عنوان ، تگ ویدیوی متا دیگر برچسب متا خواهد بود. برچسب توضیحات باید واضح و مختصر باشد. دقیقاً مثل عنوان ، نباید خیلی طولانی باشد یا با کلمات نوشته شود.

یک برچسب مهم دیگر برای فیلم شما برچسب ویدیو خواهد بود زیرا از عبارات یک کلمه ای تشکیل شده است که افراد معمولاً جستجو می کنند. این به کلمات کلیدی شباهت دارد اما فقط از کلمات منفرد تشکیل شده است در حالی که کلمات کلیدی به عباراتی که معمولاً برای جستجوی فیلم ها استفاده می شود اشاره دارد.

اطمینان حاصل کنید که هنگام برچسب زدن فیلم های خود ، از کلمات کلیدی مناسب مربوط به محتوای ویدیوی خود استفاده می کنید. برچسب های خود را با کلمات کلیدی غیر ضروری پر نکنید زیرا ممکن است دیگر با موتور جستجو دوست نباشند. مهمترین چیز این است که همه چیز را ساده نگه دارید و در حالی که منتظر نتایج هستید صبور باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا