شما سایتی دارید ، اکنون چه کار می کنیم؟

[ad_1]

سایت

بنابراین، من در نهایت تصمیم به پیوستن به انقلاب بازاریابی اینترنتی و جستجو برای وب سایت خود را به ترویج کسب و کار آنلاین خود را به میلیون ها مشتریان بالقوه است. خوانندگان به اینترنت و مشتریان بالقوه را به سایت خود گله خواهد شد و پرتاب پول در شما. تلفن شروع به حرکت در اطراف و شما قادر خواهید بود به بازنشستگی زود هنگام، حق خواهد بود!؟ خب، ممکن است، همه چیز را در اینترنت امکان پذیر است، اما آنچه شما یک محصول بسیار تخصصی با بازار بالقوه بسیار بزرگ و یک بیت از ارتقاء ویروسی خوش شانس نیست، آن است که بسیار بعید است. بیشتر احتمال دارد که وب سایت شما در یک موج جزر و مدی از وب سایت که بسیاری از آنها دقیقا آنچه را که برای یک دوره دیگر به فروش خواهد فروخت، شاید با یک پایگاه مشتری در حال حاضر تاسیس و وفادار از دست بدهند.

بنابراین چگونه می توانید در این محیط بازاریابی جدید نفوذ کنید و از اینکه سایت شما مانند یک سنگ از نتایج جستجو بیفتد جلوگیری می کنید؟ با فرض اینکه شما پول نامحدودی برای پرتاب تبلیغات آنلاین با امثال Google AdWords و غیره ندارید. شما می توانید برخی یا همه موارد زیر را امتحان کنید:

سئو

شما باید در وهله اول مطمئن شوید که سایت شما بهترین فرصت ممکن را برای دستیابی به عملکرد خوب در جستجوی وب دارد. این به معنای ایجاد طراح وب توسط درستی از زمین تا به چیزهایی از قبیل نام دامنه، و معناشناسی و آدرس URL برای وب امن، کلمات کلیدی، عنوان و تگ، و شرح از تصاویر، و غیره ساخته شده است با توجه. این کار جایگیری موتورهای جستجو خوب را تضمین نمی کند اما به شما مبنای خوبی برای کار با آن می دهد.

در حال بروز رسانی

یکی از بهترین چیزهایی که شما می توانید از این روز انجام دهید این است را به سایت خود به طور منظم با مطالب جدید با علاوه بر جدید به صفحات اخبار به طور منظم و یا وبلاگ مرتبط به روز می شود. احتمالاً وبلاگ نویسی بهتر است زیرا این روزها بسیار پرطرفدار است ، و می توانید مقالات مرتبط را بنویسید که دیگران بتوانند اظهار نظر کنند که باعث ایجاد گفتگو و تعامل با مشتریان می شود ، هرگز چیز بدی نیست.

ارتباطات

بیش از حد بسیاری از صاحبان وب سایت نصب یک وب سایت کامل با جزئیات تماس، فرم های و آدرس ایمیل تنها به چشم پوشی از هر گونه ارتباط از طریق این کانال ارسال می شود. من غالباً در سایت خود یک سؤال نامه الکترونیکی برای یک شرکت ارسال می کردم تا نادیده گرفته شود یا مجبور شد هفته ها منتظر بمانم. NB – هر ایمیل پاسخ داده نشده نه تنها به شما از دست دادن این مشتری، اما هر کس دیگری مشتری ممکن است به شما در مورد صحبت کنید. به یاد داشته باشید که هدف کامل یک سایت حداقل تولید سرب برای فروش است و اگر این موارد را نادیده می گیرید ، چرا به یک سایت اهمیت می دهید؟

شبکه توسعه

خوشبختانه، وب سایت ها باید ترویج شود و بسیاری از راه های عالی آزاد برای انجام این کار این روزها وجود دارد. ایده کلی این است به بحث در مورد یا ذکر وب سایت و کسب و کار خود را در بیشترین تعداد ممکن از مکان های مختلف در اینترنت از جمله منتشر شده در مطبوعات آنلاین، آنلاین سایت های شبکه های اجتماعی، لینک، توییتر، فیس بوک، و غیره هدف شما ساختن شبکه ای از افرادی است که می دانند شما چه کاری انجام می دهید و چقدر موفق هستید به طوری که آنها یا دوستان شما یک روز مشتری شما شوند. شما همچنین باید در بحث های اینترنتی در انجمن های مرتبط و وبلاگ سایر افراد شرکت کنند و برقراری ارتباط با دیگران در این زمینه خود که ممکن است.

بازاریابی جدید خود را به صورت غیر تماسی و همچنین از طریق توسعه آدرس وب روی کارتهای ویزیت ، بروشور ، کامیون و موارد دیگر فراموش نکنید.

همه اینها به زمان و تلاش نیاز دارد ، اما اگر عاشق شغل خود هستید و به موفقیت اهمیت می دهید ، باید به طور طبیعی بیاید. موفق باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا