رتبه بندی سایت – چگونه می توان رتبه سایت خود را افزایش داد؟

[ad_1]

سایت

یکی از متداول ترین سؤالات در بازاریابی اینترنتی نحوه افزایش رتبه وب سایت است. بیشتر افرادی که با بازاریابی اینترنتی شروع به کار کرده اند ، معتقدند که ایجاد یک وب سایت اصلی ترین گام برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق است. متأسفانه ، این به دور از حقیقت نیست. اگرچه ایجاد یک وب سایت قطعاً یک گام بسیار مهم است ، اما مهمترین بخش موفقیت در کارآفرین آنلاین ، جلب توجه مردم به سایت شماست ، و جذب مخاطب هدفمند ، علاقه مند به آنچه می خواهید بازدید کنید. وب سایت شما ، در نتیجه رتبه وب سایت شما را افزایش می دهد.

پس از راه اندازی وب سایت خود ، باید برنامه یا ایده ای در مورد نحوه هدایت ترافیک به سایت خود داشته باشید. فقدان استراتژی قطعاً مستلزم شکست است. شما باید برنامه ای داشته باشید ، در اینجا می خواهید مراحل افزایش وب سایت خود را در نظر بگیرید.

• بازار مناسب را انتخاب کنید. اگر می خواهید وب سایت خود را به طور مرتب در وب سایت خود قرار دهید ، باید به بازار مناسب دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر وارد بازار “بال های یک مگس” شده و در مورد کاهش وزن نوشتید ، ممکن است به تعداد بازدید کنندگان نزدیک نشوید که گویی در بازار “کاهش وزن” هستید.

• عوامل خود را در صفحه به درستی دریافت کنید. اگر می خواهید موتورهای جستجو مانند Google متوجه شوند وب سایت شما ارتباط نزدیکی با یک موضوع خاص دارد ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی یا عبارت کلمه کلیدی شما بهینه شده است. به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما به بالن ، نشانی اینترنتی ، عنوان ، توضیحات و عنوان شما مربوط می شود ، ALL باید کلمه “بالون” را در خود جای دهد.

روی فاکتورهای خارج از صفحه کار کنید. عوامل زیادی در صفحه وجود دارد ، اما در واقع شما فقط می توانید به یکی از این عوامل ، که بک لینک به سایت شما است ، کمک کنید. بک لینک به سایت شما از سایر مکان های اینترنت به سایت شما ارجاع می دهد. به عنوان مثال ، فرض کنید شما چیزی در مورد بالون های قرمز نوشتید و مری مقاله شما را پیدا کرد زیرا در جستجوی بالون های سرخ بود. مانند محتوای او ، تصمیم گرفتم آن را با استفاده از توییتر نشانک گذاری کنم. تاکنون سایت شما دارای یک بک لینک است. هرچه بک لینک بیشتری کسب کنید ، وب سایت شما بالاتر می رود و ترافیک وب سایت شما سریعتر می شود.

• مطالب خود را مرتبط کنید. نمونه بادکنک را دنبال کنید. اگر به Google بگویید که سایت شما با پیکربندی درست عوامل موجود در صفحه ، به چرخش بالون می چرخد ​​، و در مورد برنامه های رایانه ای می نویسید یا منتشر می کنید ، شانس اینکه رتبه بالایی در آن صفحه بدست آورید کم است. در مورد چیزی بنویسید که برای مخاطبان شما مرتبط باشد.

• روزانه یا حداقل 3 بار در هفته محتوای جدید و جدید اضافه کنید. هیچ چیز بدتر از محتوای قدیمی نیست. اگر سایت شما در مدت 3 سال به روز نشده باشد ، با این حال وب سایت های رقبای شما روزانه به روز می شوند ، آنها به احتمال زیاد از شما عبور می کنند ، نه شما. آنها بالاترین رتبه را در وب سایت کسب می کنند ، نه شما. Google محتوای جدید ، جدید و اصلی را دوست دارد.

برای دریافت ترافیک به سایت شما دو روش وجود دارد ، یکی رایگان و دیگری پرداخت می شود. دریافت ترافیک رایگان ممکن است مدتی کار و کار کند ، اما مطمئناً اگر بتوانید صدها یا هزاران دلار در ازای چیزی که یک بار از پول نقد خارج کردید ، هزینه کنید ، از بین خواهد رفت. ترافیک رایگان (رایگان) بهترین راه برای افزایش رتبه وب سایت شماست زیرا به محض اینکه رتبه بالایی در گوگل کسب کردید ، با کمی تعمیر و نگهداری ، در همان جا خواهید ماند و ترافیک زیادی را خواهید دید ، چه شکسته و چه کثیف و بسیار کثیف و غنی از Bora Bora. پیونا کولاداس

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا