کریس مک کینی در روز کار قاتل بررسی

[ad_1]

کریس مک کینی ایجاد کرد روز کاری قاتل. این سومین پرتاب بزرگ آن است. او ادامه می دهد معجزه AdWords (منتشر شده در آوریل 2006) پروژه X پیوست (در اکتبر 2006 منتشر شد). در مورد بسیاری گفته شده است روز کاری قاتل اما در اینجا یک بررسی صادقانه در مورد آنچه باید انتظار داشت ارائه شده است.

روز کاری قاتل این یک راهنمای استراتژیک برای بازاریاب های وابسته است که محصولات را از طریق پیوند مستقیم تبلیغ می کنند. اکثر مردم از جمله معلمان و کارشناسان گفتند که اتصال مستقیم از بین رفته است. اگر ساعت به سال 2003 برگردد اتصال مستقیم راهی است که بازاریابان آنلاین می توانند پول کسب کنند. با این حال تا سال 2006 Google (و سایر موتورهای جستجو) با افزایش پیشنهادات برای کلمات کلیدی خاص با تشویق صفحات فرود و محدود کردن هر جستجو برای نمایش URL فقط یک بار مانع از پیوند مستقیم شدند. هدف نهایی بهبود تجربه جستجو برای کاربران بود. اما این باعث افزایش چشمگیر سود سهام بازاریابان آنلاین شده است.

روز کاری قاتل هدف از اتصال مجدد مستقیم است. به جای تکیه بر شرکتهای وابسته قوی مانند Clickbank و کمیسیون اتصالات روز کاری قاتل این برنامه به برنامه های ارجاع کمتری مانند وال مارت هدف و موارد مشابه اعتماد خواهد کرد.

زمان به شما خواهد گفت که آیا این کار می کند یا نه. جاذبه زمین روز کاری قاتلاز این فرض که شرکت های وابسته به دانش HTML احتیاج ندارند نیازی به مخفی کردن لینک ها ندارند نیازی به ایجاد صفحات فرود ندارند و نیازی به ایجاد صفحات فشرده سازی ندارند.

فرضیه همه را در نظر بگیرید روز کاری قاتل آیا دوران گذشته بازاریابی کمیسیون بر می گردد. هیئت منصفه بر این باور است که آیا ساده تر بهتر است و این موتورهای جستجو چه مدت دوام خواهند داشت.

قبل از خرید روز کاری قاتل شما باید درباره محصول بیشتر بخوانید از جمله آنچه دیگران می گویند (افراد واقعی که از این محصول استفاده می کردند نه فقط افرادی که سعی در فروش آن به شما دارند).

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا