راهنمای مبتدی برای خرید تبلیغات ترافیکی فردی برای ارائه مشارکت یا بازاریابی آنلاین

[ad_1]

آیا تبلیغات سولو را می خرید؟

این موضوع را قبل از غواصی به این روش بخوانید تا بتوانید از ترافیک استفاده کنید.

تبلیغات Solo روش مورد علاقه من برای گرفتن ترافیک است و دلایل زیادی برای این امر وجود دارد.

من عاشق تبلیغات تک هستم چون:

• من می توانم آن را گسترش دهم.

• من می توانم سریع آن را بدست آورم.

• من می توانم آن را سازگار کنم.

• مهمترین بخش برای من مشتری بالقوه است.

در هنگام خریدن آگهی های انفرادی ، همیشه هدایای بیشتری از آنچه انتظار می رود از یک کمپین عادی PPC داشته باشید (به خصوص اگر مبتدی این زمینه باشید). این اتفاق می افتد زیرا یک فروشنده آگهی با لیست خود رابطه محکمی دارد و اساساً آنچه اتفاق می افتد این است … فروشنده به لیست خود می گوید “برو و این پیشنهاد را بررسی کن” ، و آنها فوراً می روند و او را بررسی می کنند زیرا کاملاً به او اعتماد دارند. با این حال ، قبل از شروع پرش به فروشندگان مختلف و خرید بسیاری از کلیک ، برخی از قوانینی وجود دارد که برای رسیدن به ترافیک خوب و از دست دادن پول خود باید دنبال کنید.

در اینجا قوانینی وجود دارد که من هر بار شخصی که تبلیغات شخصی را خریداری می کنم شخصاً از آن پیروی می کنم.

1) یک فروشنده خوب پیدا کنید.

انجام این کار دشوار نیست. فیس بوک را برای “گواهینامه های تبلیغاتی فردی” جستجو کنید ، به گروههایی بپیوندید که در نتایج جستجو پیدا خواهید کرد و سپس خواندن توصیفات مربوط به فروشندگان مختلف را شروع کنید. معمولاً گواهینامه به این شکل ظاهر می شود

فروشنده: نام فروشنده شخصی

کلیک های لازم: 500

دریافتهای دریافت شده: 550

اشتراک: 65٪

ردیف 1: 95٪

فروش: 6

اظهار نظر: بلها بلاه بلا …

هنگام خواندن توصیفات باید به چهار نکته اصلی توجه کنید.

1) درصد کلیک برای تحویل چقدر است؟

همه عاشق زایمان هستند. فروشندگان معمولاً 10٪ تحویل را به مشتریان خود می دهند.

ii) میانگین اشتراک چقدر است؟

من به تنهایی از فروشنده ای که دارای گواهینامه های کمتر از 30٪ نرخ اشتراک باشد ، خریداری نخواهم کرد.

ج) سطح 1 –

اطمینان حاصل کنید که ترافیک نمایندگی شما از کشورهای درجه یک است … کمتر از 85٪ سطح 1 برای شما مناسب نیست. اگر چیزی بصورت آنلاین می فروشید ، می خواهید آن را به افرادی که دارای کارت های اعتباری و امکان خرید هستند ، بفروشید. برای سطح بالاتر 1 ، احتمالاً پول بیشتری پرداخت خواهید کرد ، به این معنی که CPC (CPC) گرانتر خواهد بود.

4) آیا در گواهینامه ها “فروش” می بینید؟

اگر فروشنده دارای گواهی فروش باشد ، این بدان معنی است که وی لیست خریداران را در اختیار دارد.

بنابراین ، همانطور که از مثالهای بالا می بینید ، لازم نیست که یک نبوغ باشید تا درک کنید که اگر به چهار نکته اصلی برسید ، این یک عهد خوب است.

هنگام خواندن گواهینامه ها ، شما همچنین باید مشخصات افرادی که این گواهینامه ها را ارسال می کنند را مشاهده کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها پروفایل جعلی نیستند. این به طور معمول اتفاق نمی افتد ، اما من فقط می خواهم در مورد این امکان را به شما اطلاع دهم تا مراقب باشید. تمام پروفایل های جعلی دارای الگوهای مشابه هستند ، بنابراین در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید آنها را کشف کنید. می توانید با نگاه کردن به این موضوع را بررسی کنید؛

الف) تاریخ ایجاد پروفایل.

ب) تعداد یا تعداد دوستان.

ج) تعداد عکسهای شخصی.

د) تعداد پست های برنامه کاربر و فعالیت مشترک.

شما باید دفترچه یادداشت را باز کرده و نام فروشنده (بازدید کنندگان) را بنویسید که فکر می کنید خوب است. همچنین ، به دنبال توصیفات باشید. اگر بارها و بارها همین نامها را مشاهده کردید و می بینید که خود فروشنده مجدداً مجوز خوبی کسب می کند ، این نشانگر این است که فروشنده بسیار خوب است و می توانید آن را امتحان کنید.

2) با منبع تماس بگیرید.

می توانید این کار را از طریق فیس بوک انجام دهید ، سعی کنید آن را به لیست دوستان خود اضافه کنید. دوست داشتن همیشه خوب است ، اینطور نیست؟ با این حال ، شما باید سوالات بسیار مهمی را از فروشنده بپرسید.

در اینجا سؤالاتی وجود دارد که باید در این ترتیب از او بپرسید.

1) لیست وی برای چه پورت هایی اعمال می شود؟

شما نمی توانید تبلیغ کنید MMO محصولات Niche “به صورت آنلاین درآمدزایی می کنند” به لیست پر از افرادی که می خواهند پوند خود را از دست بدهند ، منطقی است؟ خوب! یک فروشنده خوب لیست خود را در رسانه ها و خرده فروشی های مختلف تقسیم می کند. به عنوان مثال ، وجود دارد MMO ایستاده “کسب درآمد در اینترنت” ، IM (بازاریابی آنلاین) و آنجا Bizop (فرصت های شغلی) وجود دارد. این سه رسانه می توانند در صورت تبلیغ هر محصولی که به درآمدزایی آنلاین کمک کند ، به مردم در مورد چگونگی کسب درآمد یا حتی اگر در حال تبلیغ نوعی ابزار آنلاین باشند ، برای شما درخواست کنند (این امر می تواند برای یک متخصص پیام رسانی فوری مفید باشد).

2) آیا وی وب سایت دارد؟

آنها معمولاً دارای وب سایت هستند و در داخل وب سایت توصیفات بسیاری و همچنین قیمت بسته های مختلف تبلیغی مشاهده می کنید.

3) چه زمانی می تواند یک تأمین کننده تعداد کلیک های X را برای شما برنامه ریزی کند؟

اگر فروشنده بگوید که امروز می تواند کلیک کند یا بلافاصله ، این نشانه خوبی نیست ، بنابراین این بدان معنی است که فروشنده به دلایلی سفارش ندارد. برای فروشندگان خوب ، تا یک یا دو هفته می توانید مدتی صبر کنید. اما اگر فروشنده 2-3 روز برای شروع تحویل گفت ، خوب است.

4) تحویل تعداد X کلیک چه مدت طول خواهد کشید؟

همانطور که قبلاً گفتم ، می خواهم ترافیک به سرعت جریان یابد ، بنابراین اگر خواهان 300 کلیک هستم ، نمی خواهم یک هفته منتظر بمانم تا تمام کلیک های درخواستی شما را تحویل دهم معمولاً در یک یا دو روز می توانید 300 کلیک کنید.

5) آیا می توانید به نوعی تضمین کننده گزینه ها باشید؟

برخی از فروشندگان گزینه های گارانتی را ارائه می دهند. در واقع ، من شخصاً چندین بار بهبود یافتم زیرا حرکت فروشندگان به مشتری بالقوه تبدیل نشده است. (البته باید بررسی کنید که مسیر تبدیل به درستی تنظیم شده است)

6) چه کسی قره را پیشنهاد می کند؟

شما می خواهید مطمئن شوید که پیام شما با بازار مطابقت دارد. اگر فروشنده به شما گفت که او ضربات شما را نمی پذیرد ، به دنبال فروشندگان دیگر باشید. گاهی اوقات فروشنده می تواند بگوید که او به انتقادات شما نگاه می کند و به شما می گوید اگر قرار است تغییراتی ایجاد کند … راستش را بخواهید ، گاهی اوقات این تغییرات برای همیشه انجام می شود. این منبع می تواند انتقاد شما را جلب کند و:

آ. مجدداً به شیوه ای حرفه ای تر طراحی شود

ب هر فروشنده روش صحبت کردن با لیست خود را دارد ، بنابراین ممکن است کمی آن را تغییر دهد تا پاس با اخلاق وی مطابقت داشته باشد و همچنان مطابق پیام با بازار باشد.

هر کاری که با کش رفتن انجام دهید ،

7) از فروشنده بخواهید که آیا می توانید در لیست او مشترک شوید.

هیچ دلیلی وجود ندارد که فروشنده این درخواست را رد کند ، اما به شما امکان می دهد پیام واقعی فروشنده را به لیست خود ارسال کنید. بنابراین ، اگر فروشنده بگوید که انتقاد شما را می پذیرد و در واقع انتقاد خود را به جای آن ارسال می کند که پیام کاملاً متفاوت برای شماست ، پس می توانید ضربه بزنید $ $.

8) از فروشنده سؤال کنید که آیا او منبع ردیابی شخص ثالث را در اختیار شما قرار می دهد یا خیر.

علاوه بر ابزارهای ردیابی ، می توانید کلیک های ارسال شده از ابزار خود را نیز ردیابی کنید.

چند نکته آخر

1. همیشه قبل از اندازه گیری ، فروشندگان را با مقدار کمی کلیک آزمایش کنید.

2. بهترین مقدار آزمون در ابتدا سفارش 300 کلیک است.

3. شماره های خود را بشناسید ، و چه تعداد اشتراکی از فروشنده دریافت کرده اید؟ چه مقدار به فروش منتقل می شود؟

4- قیمت ها چیست؟ اگر برخی از تأمین کنندگان با کلیک کمتر از 0.35 سنت به ازای هر کلیک ، از این کار خودداری کنید ، 0.35 پایین ترین قیمت برای تأمین کنندگان خوب است ، اما شما می توانید یک بازه قیمتی متفاوت را پیدا کنید و می تواند در هر کلیک به 2 دلار برسد.

5- یک فروشنده خوب لیست خود را تقسیم می کند ، بنابراین هنگام دریافت سرب ، اطمینان حاصل کنید که 95٪ از این افراد هرگز این پیشنهاد را ندیده اند.

6. از رباتها نترسید. نرم افزار ردیابی می تواند 99٪ از کلیک های اندرویدی را تشخیص دهد.

7. همیشه با کارت اعتباری خود پرداخت کنید ، یا اگر حساب PayPal دارید ، اطمینان حاصل کنید که معاملات شما از طریق کارت اعتباری شما انجام می شود و نه از مانده حساب PayPal. دلیل این امر این است که اگر با فروشنده مشکل دارید و می خواهید بازپرداخت کنید ، انجام این کار از طریق PayPal بسیار دشوار خواهد بود ، اما با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

8- به یاد داشته باشید که یک فروشنده خوب هرگز شهرت خود را به خطر نمی اندازد و کلیک های جعلی برای شما ارسال نمی کند.

9- به یاد داشته باشید که یک فروشنده خوب اگر با مشکلات جدی روبرو شوید ، پول خود را همیشه به شما باز می گرداند ، نه تنها شهرت خود را به خطر نمی اندازد.

نکته آخر … از تبلیغات سولو نترسید ، این بهترین حرکت برای مبتدیان و متخصصان است.

البته همیشه خطراتی وجود دارد که هنگام خرید solos ریسک می کنید ، اما همیشه این نقل قول عالی را بخاطر بسپارید “نابرده رنج گنج میسر نمی شود”

تقسیم ثروت!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا