6 روش کوپن می تواند فروش شما را در مدت زمان کوتاه افزایش دهد

[ad_1]

فروش

فروش مشتریانی مانند عسل و زنبور عسل را به خود جلب می کند. پنهانی نیست که مردم عاشق تخفیف ها هستند و احتمالاً هنگام ارائه معامله فروشگاه های خوبی را خریداری می کنند. با این حال ، تعادل نه تنها به نفع خریداران کج می شود. در حقیقت ، شرکت ها همچنین می توانند با مراجعه به کمپین کوپن ، درآمد بیشتری کسب کنند. این در سال 1887 آغاز شد وقتی غول کولا اولین کوپن تا کنون را ارائه داد. از آن زمان می توان این شرکت را پدر کوپن نامید. یادگیری از استراتژی آنها همان چیزی است که به شرکتهای دیگر امکان داده است مزایای عظیمی را که فناوری ارائه می دهد درک کنند.

وقتی اولین کوپن تا کنون معرفی شد ، پیشنهاد BOGO فقط به این معنی نیست که مشتریان می توانند با هزینه کمتری درآمد بیشتری کسب کنند. با بیشتر مشتری هایی که مایل به استفاده بیشتر از معامله هستند ، خرده فروشان خواهان خرید نوشیدنی های بیشتری هستند. این پشتیبانی از تجارت شرکت و تقویت موفقیت آن بود. علاوه بر این ، هرچه تعداد بیشتری از مردم از فروشگاه های کولا بازدید کنند ، صاحبان داروخانه های محلی نیز از این مزایا بهره مند می شوند.

از آن زمان ، کوپن ها فقط در بازاریابی استفاده می شدند. در فضای دیجیتال امروز ، بیشتر و بیشتر مردم می خواهند تخفیف های آنلاین داشته باشند که موجب پس انداز می شود.

آیا نمی دانید چگونه تحویل کوپن می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در فروش شود؟

آگاهی از برند را افزایش می دهد

کوپنها یک همزن ایجاد می کنند. آنها باعث می شوند افراد بیشتری در مورد این برند بدانند. افراد بیشتری به احتمال زیاد از سایت یا فروشگاهی با تخفیف بازدید می کنند. کارزار بازاریابی امری است که در آن مردم نه تنها خود را درگیر خود می کنند. آنها همچنین در مورد آن صحبت می کنند و افراد بیشتری را درگیر می کنند. چگونه مشاغل می توانند حضور خود را در یک محیط رقابتی ماهر ایجاد کنند. این بررسی نشان داد که 22٪ از خریداران احتمالاً اخبار مربوط به معاملات محلی و تخفیف را با دیگران و 91٪ از خریداران که مجدداً از کوپن شرکتی استفاده کرده اند ، به اشتراک می گذارند.

تعداد مشتری و وفاداری را افزایش دهید

وقتی کسب و کار شما کوپن یا کد را نشان می دهد ، احتمال بازدید مشتریان بیشتر است. این امر نه تنها باعث بهبود تعداد مشتری بلکه همچنین وفاداری مشتری خواهد شد. بیشتر شرکت ها علائم فروش را با ارائه ماهانه ، سه ماهه ، نیمه سالانه یا فروش سالانه مشخص می کنند. هنگامی که مشتریان یاد می گیرند انتظار تخفیف داشته باشند ، بیشتر از یک بار تمایل به بازدید از آنها دارند. با انجام این کار ، آنها اغلب خرید بیشتری نسبت به تخفیف انجام می دهند زیرا می بینند که شما چه چیزی در انبار دارید. با افزایش آگاهی از برند ، خریداران بیشتر و بیشتری بازدید می کنند. این استراتژی به طور غیرمستقیم برای بهبود فروش کار می کند و یک حرکت هوشمندانه در مواقع وخامت کسب و کار مالی است.

هزینه ها را کاهش می دهد

کوپن ها شبیه به تبلیغات چاپی هستند. همانطور که گفته شد ، باعث افزایش آگاهی از برند در جهت مثبت و جذب مشتریان بیشتر می شود. با انجام این کار ، به عنوان تبلیغات عمل می کند و هزینه های تبلیغات را کاهش می دهد. علاوه بر این ، آنها همچنین می توانند به پس انداز بیشتر کمک کنند. به عنوان مثال ، هنگامی که یک شرکت آنلاین تخفیف برای پرداخت نقدی بانکی را ارائه می دهد ، هزینه های انجام شده در معاملات انجام شده از طریق منابع دیگر مانند کارت های اعتباری یا بدهی را کاهش می دهد. این پول پس انداز با بازده بالاتر است و می توان برای فروش بیشتر سرمایه گذاری مجدد کرد.

اتاق را آزاد می کند

هیچ مشتری نمی خواهد هر بار که به دیگری مراجعه می کند همان مواردی را که در قفسه های خود نشسته است ، ببیند. به همین ترتیب ، هیچ برندی نمی خواهد آیتم های قدیمی تر را به نمایش بگذارد. با این حال ، وارد کردن محصولات قدیمی به داخل انبار اغلب گزینه ای نیست زیرا این بدان معنی است که به هیچ وجه به فروش نمی رسد که تأثیر منفی آشکاری در دامنه مالی شرکت دارد. با ارائه فروش ترخیص کالا یا کوپن در مورد مواردی که زمان خرید با خریداران را می طلبد ، مشاغل می توانند فضای خود را ذخیره کنند. از این فضای رایگان می توان برای ارائه جدیدترین محصولات به مشتریان استفاده کرد. بنابراین ، پیشنهادات جذاب به فروش موجودی اضافی کمک می کند که با فراهم کردن فضایی برای محصولات محبوب ، فروش را افزایش می دهد.

به ما در ادامه رقابت کمک کنید

کوپن ها به مارک های کوچکتر کمک می کنند تا در جهانی که مارک های بزرگ بر آن مسلط هستند ، به رقابت بپردازند. این استراتژی بخش بزرگی از مشتریان شرکت را جذب می کند. به عنوان مثال ، یک برچسب جدید را انتخاب کنید که می خواهد سر خود را در رقابت بالا ببرد. کمپین کوپن مشتری را به ارمغان می آورد و فروش را بهبود می بخشد زیرا محصولات مشابه با قیمت های بهتر به خریداران عرضه می شوند. در مورد دیگر ، یک برند معتبر می تواند با ارائه تخفیف در کنار سایر برندها از همان محل باشد تا مشتریان خود را به جای از دست دادن شرکتی که قیمت ها و تخفیف های بهتری را از دست می دهد ، نگه دارد.

شرکت می تواند برنامه ریزی بهتری داشته باشد

کمپین کوپن به شرکت اجازه می دهد تا داده های مشتری را جمع آوری کند. این شرکت با مطالعه ویژگیهای خریداران جذاب می تواند برنامه های بهتر بازاریابی در آینده را برنامه ریزی کند. این پروژه ایده واضح تری از مخاطبان هدف خود ارائه می دهد. این امر باعث بهبود فروش می شود زیرا مشاغل در بازاریابی کار بهتری انجام می دهند و یکی از ستون هایی است که به آن بستگی دارد. بنابراین ، معاملات و محصولات زیر ارائه شده ممکن است مناسب تر برای پاسخگویی به نیازهای این بخش خصوصی مشتریان برای دریافت فروش باشد.

خلاصه ، کوپن ها و کدهای تبلیغاتی این یک روش سریع برای بهبود عملکرد تجاری در بخش فروش است. به طور خاص ، بازاریابی اینترنتی. آنها مشتریان بیشتری را به ارمغان می آورند ، به رقابت بهتر کمک می کنند و در نتیجه فروش را افزایش می دهند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا