چرا بازاریابی اینترنتی یک شکست نیست (فقط یک تست است!)

[ad_1]

دیروز همکار من که او را سندی می نامیدم درمورد بازاریابی محصول جدید اطلاعاتی خود از طریق اینترنت از مشاوره خواست. او برخی از تبلیغات بنرهای من را در یک وب سایت خاص مشاهده کرد و می خواست بداند که آیا باید آن را در آنجا قرار دهد یا خیر.

من گفتم که آنها برای من خوب کار نمی کنند اما من پیشنهاد کردم که آن را امتحان کنید زیرا این سایت اغلب از بازار هدف بازدید می کرد.

اما چگونه می دانم که این برای من کار خواهد کرد؟ او گفت.

پاسخ دادم: شما اینطور نیست.

چی؟ او گفت.

امتحان کن! گفتم. آن را امتحان کنید و ببینید که چگونه برای شما کار می کند.

دوباره تست کنید تست کنید و دوباره تست کنید

سپس او یکی از مهمترین مفاهیمی را که من در طی پنج سال گذشته در مورد تحصیل میلیونرها در بازاریابی اینترنتی آموخته ام با وی به اشتراک گذاشت.

در زیر افرادی که میلیون ها اطلاعات فروش آنلاین انجام داده اند آورده شده اند.

اما آنها فقط با اولین ایده و اولین استراتژی بازاریابی خود از هیچ جا به میلیونرها تبدیل نشده اند. آنها شکست خورده اند. در حقیقت پس از صحبت با آنها فهمیدم که آنها شکستهای بسیاری دارند.

من به این افراد نگاه کردم و سعی کردم آنها را بازنده تصور کنم. سخت بود. گذشته از این آنها در آنجا بودند و به ما می آموزند که چه کار کنیم.

اما آنها چندین بار شکست خوردند. آنها چیزی را امتحان کردند اما این کار نکرد سپس به استراتژی دیگری رفتند. آنها چیزها را آزمایش کرده اند و همیشه چیزها را آزمایش می کنند.

اگر چیزی را آنلاین امتحان کردید و عملی نبود دیدید که شکست خورد. اما آنها آن را فقط یک آزمایش می بینند.

وقت آن است که ذهن خود را دوباره برنامه ریزی کنید

در مدرسه اگر جواب صحیحی نداشته باشیم ما شکست می خوریم. اما در بازاریابی این یک گاو کامل است.

در بازاریابی اگر جواب درست را نگیریم یاد می گیریم. بیاموزید چه کار نمی کند و ما دیگر پول بازاریابی خود را خرج نمی کنیم. این اطلاعات ارزشمند لعنتی!

حالا من می دانم که این مفهوم ممکن است برای شما doh به نظر برسد زیرا به نظر من نیز رسید. من بارها و بارها داستانهایی درباره تست شنیدم اما هر وقت این کار را می کردم ذهنم جواب می داد: البته … من آن را می دانم.

آیا خنده دار نیست که چگونه ذهن ما فرض می کند چیزهایی را می شناسیم؟ اما ما کاری را که روز و روز در خارج انجام نداده ایم نمی دانیم.

من فکر کردم که می دانم چه چیزی کار می کند و چه کار نمی کند اما وقتی چیزی را ردیابی نمی کردم چگونه این کار را انجام دهم؟

همچنین چگونه می توانم بدون اطلاع از اینکه مشاوره آنها برای من مؤثر است از دیگران مشاوره بازاریابی بگیرم؟

قابلیت ردیابی کلید ثروت شماست

بنابراین شروع به ردیابی و آزمایش کردم.

پنج سال پیش نمی توانستم به شما بگویم که هر ماه چند بازدید کننده برای سایت خود بازدید می کردم. اکنون می توانم به شما بگویم نه تنها چند بازدید کننده منحصر به فرد که دریافت می کنم بلکه به طور متوسط ​​چند نفر از آنها کالای من را خریداری می کنند چه تعداد از آنها در فروشگاه های الکترونیکی من مشترک هستند حداکثر من برای دریافت بازدید کننده از سایت من و بیشتر باید هزینه کنم. دانستن این اطلاعات به من کمک کرده است که درآمد خود را طی دو سال گذشته دو برابر کنم.

پیگیری و آزمایش به همان شکلی که فکر می کنید دشوار نیست. زیبایی هر نوع بازاریابی مستقیم به ویژه بازاریابی اینترنتی توانایی شما در پیگیری نتایج است.

اکنون در مثال بالا Sandy شما به نوعی ردیاب تبلیغ نیاز دارید که پیوند خاصی به تبلیغ آن اختصاص می دهد. با این وجود بهتر است این برنامه با سبد خرید آن پیوند داشته باشد بنابراین می توانید ببینید که چند کلیک مستقیماً به فروش تبدیل شده است. (برای این منظور من AutoWebBusiness (autowebbusiness.com) را به شدت توصیه می کنم

در مورد وب سایت خود باید تعداد بازدید کنندگان خود را در هر ماه در مقایسه با تعداد فروش هایی که در هر ماه انجام می شود ردیابی کند. برنامه گزارش دهی باید به وی بگوید که تعداد بازدید کننده های بی نظیری از وی در سایت خود دارد (نه فقط بازدید که مفید نیست). و اگر به او نگویید او باید از WebStat (webstat.com) استفاده کند – یک برنامه ارزان قیمت که خواندن این گزارش ها را بسیار آسان می کند.

سندی باید این ذهنیت رهگیری را به هر نوع بازاریابی که انجام می دهد – حتی تلفنهای رایگان وی – گسترش دهد. برای هر ساعت تدریس که می آموزد باید تعداد افرادی را که ثبت نام الکترونیکی می کنند و تعداد کسانی که بلافاصله محصول خود را خریداری می کنند ردیابی کند.

ببینم کجا میرم با این؟ اعداد دروغ نمی گویند و به محض دیدن نور بازاریابی دردناک تر خواهد شد. فقط کارهایی را که کار نمی کند متوقف کنید انرژی بیشتری را در کار خود قرار دهید.

سپس شما به عقب نگاه نخواهید کرد و شکست را می بینید. شما فقط آزمایش را خواهید دید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا