بهترین برنامه بازاریابی خود را انتخاب کنید – ClickBank Vs JVZoo!

[ad_1]

بهترین برنامه بازاریابی خود را به عنوان یک بازاریاب جدی اینترنتی انتخاب کنید. شما باید مجموعه ای از محصولات یا خدمات ایجاد کنید که به صورت آنلاین آنها را تبلیغ و به فروش می رسانید که برای مشتریان شما مفید باشد. پس از انجام این کار نکته بعدی که باید در مورد آن فکر کنید پیدا کردن یک شرکت قابل اطمینان است که یک برنامه پردازشگر بازاریابی و پرداخت وابسته انعطاف پذیر را به شما پیشنهاد می دهد.

بسیاری از شرکت های بازاریابی وابسته وجود دارند که این نوع خدمات را ارائه می دهند اما آنها فقط آن را نمی پذیرند یا به طور تصادفی انتخاب نمی کنند. در زیر یک بررسی سریع به همراه مقایسه دو شرکت مشهور ارائه دهنده برنامه های وابسته با پردازنده پرداخت داخلی ارائه شده است. من آن را مرور خواهم کرد تا به شما کمک کند در مورد کیفیت سرویس های آنها مشخص کنید.

بیایید با ClickBank شروع کنیم! خدمات پرداخت آنلاین و خدمات شبکه ای برنامه های وابسته آن برای مبتدیان این زمینه ایده آل است. این شبکه وابسته به کاربران نیازی ندارد که برای عضویت در وب سایت یا ردیابی رکورد داشته باشند. انتخاب سهامداران در بین فروشندگان ClickBank یک معامله بزرگ نیست بنابراین هر شرکت وابسته آزاد است که می تواند هر محصولی را در بازار عرضه کند. همچنین محدودیتهای تبلیغاتی کمتری نیز دارد و این امکان را برای اعضای خود فراهم می کند تا از هر استراتژی مورد نظرشان استفاده کنند از جمله بازاریابی از طریق ایمیل بازاریابی محتوا یا حتی خرید ترافیک و موارد مشابه.

از طرف دیگر JVZoo یکی دیگر از پلتفرم های بازاریابی محصولات آنلاین است که آخرین پردازنده پرداخت را برای محصولات دیجیتالی و فیزیکی ارائه می دهد. مانند ClickBank توسط همکاران وابسته آرزو به راحتی قابل دسترسی است. با این حال قبل از تبلیغ و فروش محصولات آنها باید از تجار درخواست کنید.

تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به ClickBank و JVZoo رایگان است. هر دو شبکه همچنین به شما کمک می کنند تا به یک بازاریاب اینترنتی موفق تبدیل شوید و به همه ابزارهای وابسته و آموزش آنها دسترسی پیدا کنید.

بعد از اینکه همه درآمد کسب کردند بیایید در مورد سیستم راه اندازی صحبت کنیم! در ClickBank برای هر معامله موفقیت آمیز نرخ کمیسیون بر اساس درصد (بین 1 تا 75 درصد) اعمال شده بر روی محصول مطابق با تجار تعیین می شود. حدود دو هفته طول می کشد تا کمیسیون خود را دریافت کنید. در حالی که شما در JVZoo هستید تنها شرکت های وابسته 5٪ + هزینه PayPal را برای هر تراکنش شارژ می کنید و می توانید تا 100٪ کمیسیون دریافت کنید. اگر فروشنده موافقت کند که فوراً بر اساس تاریخ یا اعتبار خود را به عنوان یک شرکت فرعی به شما پرداخت کند سریعاً توسط فروشنده پرداخت می شود و نه خریدار! این امر به شركتهای وابسته از بازپرداخت تخفیف شارژ یا مشاجره پی پال از مشتری ناخوشایند محروم می شود. از آنجا که آخرین پردازنده پرداخت را دارد پس از انجام معامله با مشتری کمیسیون خود را دریافت خواهید کرد. همچنین برخی از محصولات به شما امکان می دهند تا شرکت های وابسته را استخدام کنید این امر باعث می شود هر بار معامله ای توسط یک شرکت تابعه ای که تنظیم کرده اید انجام دهید. با این حال JVZoo همچنین اخیراً گزینه تأخیر در پرداخت برای شرکت های وابسته که سابقه ثبت آن را ندارند ارائه کرد. این بدان معناست که شرکتهای تابعه که برای تأیید فوری تأیید نشده اند برای دریافت وجه باید برای دوره تضمین بازپرداخت پول منتظر بمانند.

چه این بررسی شما را به انتخاب ClickBank یا JVZoo متقاعد کند من هنوز هم می خواهم شما را به انجام تحقیقات خود ترغیب کنم تا بتوانید تعیین کنید کدام شبکه یا برنامه وابسته برای شما و تجارت شما به صورت آنلاین مناسب خواهد بود. ممکن است بخواهید بررسی های دیگر را بخوانید با کارشناسان این زمینه مشورت کنید و ممکن است سعی کنید این را برای یک دوره مشخص امتحان کنید. برنامه و خدماتی را که بیشترین صرفه جویی در وقت و سرمایه گذاری مالی شما را دارند از نزدیک بررسی کنید. بهترین برنامه بازاریابی خود را برای افزایش شانس موفقیت خود انتخاب کنید.

من برای شما در بهترین زمینه های کاری خود در بازاریابی کمیسیون آرزو می کنم!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا