نحوه کسب درآمد در اینترنت: کسب درآمد در اینترنت کار آسانی نیست

[ad_1]

کسب درآمد

کسب درآمد آنلاین آسان نیست. حتی اگر کتاب هایی درباره نحوه کسب درآمد آنلاین خوانده باشید ، هنوز کار ساده ای نیست. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک شخص می تواند انجام دهد اعتقاد به این است که سر و صدایی از طرف افرادی که می خواهند شما را با این برنامه ارائه دهند یا برنامه ریزی می کنند ، وقتی تمام آنچه را که می خواهند پول شماست ، جاری است. اگر واقعاً جدی هستید ، واقعیت این است ، به همراه چند نکته.

کسب درآمد در اینترنت کار آسانی نیست!

بله درست مثل عنوان ، دلیلش این است که صادق است. همچنین صحیح است که بسیاری از افراد با استفاده از آنچه مبهم از آن به عنوان “بازاریابی اینترنتی” یاد می شود ، به صورت آنلاین پول درآمدزایی می کنند ، اما در بسیاری از مواقع آنها حتی قادر به دستیابی به آنچه خرج می کنند نیستند.

مثل اسلات است – 100 دلار را کنار بگذارید و 80 دلار پایین بیاورید و بگویید برنده شدید. به جهنم! مبلغ 12 دلار برای میزبانی وب ، 49.99 دلار بیشتر برای کتاب الکترونیکی درباره نحوه کسب درآمد ، 50 دلار برای تبلیغات AdWords و فروش 9.99 دلار بپردازید ، و فکر می کنید – “سلام – این ممکن است چیزی باشد که من به دنبال آن هستم!” فراموش کنید که در حال حاضر 102 دلار پایین آورده اید!

این می تواند بدتر شود ، زیرا وقتی بازاریابی آنلاین را شروع می کنید ، واقعاً صدها و هزاران نفر تلاش می کنند دقیقاً همان کار را انجام دهند – در جای خود. اگر می خواهید رقابت خود را بدانید ، کلمه کلیدی را انتخاب کنید که بیشترین فعالیت شما را توصیف کند و آن را در کادر جستجوی Google وارد کنید.

مسابقه را بررسی کنید: می تواند متوسط ​​باشد

تعداد نتایج دیگر را دقیقاً در زیر نوار جستجو بررسی کنید. «خدمات مقاله» کلمات کلیدی من 3،17 میلیارد بازدید دیگر ارائه داد که رقبای من برای مفهوم وب سایت من است. وقتی سعی می کنم با قرار دادن اصطلاح جستجو در علامت های نقل قول ، برای یک عبارت دقیق رقابت کنم و بدین ترتیب: “خدمات مقاله” ، 234،000 صفحه وب دیگر دریافت می کنم که از آن کلمه کلیدی دقیق استفاده می کنند.

این به شما امکان می دهد با چه چیزی رقابت کنید. این ناامیدکننده است ، و تقریباً کافی است تا شما را از قلاب دور کنید – تقریبا! اگر هنوز هم در مورد تمایل خود به یادگیری چگونگی کسب درآمد آنلاین جدی هستید ، حداقل یک فرصت دارید – اما آسان نخواهد بود و سریع نخواهد بود.

مطمئناً من در مورد این بچه ها که کمی بعد از استفاده از سیستم جدیدشان میلیون ها دلار درآمدند خواندم! آنها حتی شواهدی ارائه می دهند! فتوشاپ و کپی های آن می توانند اثبات کننده ترین اثبات مورد نیاز برای متقاعد کردن شما باشند که نرم افزار یا “سیستم” آنها بهترین چیز است زیرا تکه های نان!

تجربه تحصیلی من

بله ، بسیاری از افراد قادر به کسب درآمد در بازاریابی کمیسیون هستند – فروش محصولات دیگران برای یک کمیسیون. آنها در اصل فروشندگانی هستند که برای هر فروش دستمزد دریافت می کنند. هنگامی که من از 8 سال پیش بازاریابی را به صورت آنلاین شروع کردم ، 12.500 دلار به برنامه مربیگری کاری کر رودل پرداخت کردم. من توسط یک مرد در کانادا راهنمایی شده بودم. او به من آموخت آنچه اکنون دانش رایج است: نحوه راه اندازی و تبلیغ یک وب سایت – این در مورد آن است.

به این مرد حقوق داده شد تا آنچه را كه همه از قبل می دانستند به او یاد دهند! فقط من آنقدر ساده لوح بودم که فهمیدم که تنها با انجام کارهایی که دیگران انجام می دهند ، شانس بسیار کمی برای کسب درآمد داشتم. من شکست خوردم ، و آیا می دانید چه؟ این دلیل است:

من تصمیم گرفتم که بازاریابی وابسته را امتحان کنم. این آسان است: فروش محصول شخصی و پرداخت هزینه آن. به من گفته شد که همه این محصولات تقاضای زیادی دارند ، بنابراین نمی توانم شکست بخورم. ناموفق! سپس با این “پیشنهاد بی نظیر” برای برنامه هایی روبرو شدم که سودآورترین محصولات وابسته را آزاد می کنند. فقط 99.95 دلار! آیا منبع محصولات پرسود من است – نه! سپس این جادوگر ثروتمند به من كتابی فروخت كه توضیح می داد كه چگونه او – منفی – این همان کاری بود كه من قبلاً انجام می دادم ، بنابراین دوباره كاملاً ناكام ماند!

کسب درآمد آسان نیست …

اما می توان انجامش داد! اگر مهارت دارید (دفتر من می نویسد) و تقاضا برای این مهارت به صورت آنلاین وجود دارد ، می توانید درآمد کسب کنید. مطمئناً ، درباره بازاریاب های موفق یا افرادی که به دیگران یاد می دهند چگونه می توانند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند ، می شنوید. چیزی که شما نمی شنوید میلیون ها و میلیون ها نفر دیگر هستند که نه تنها کاری انجام می دهند بلکه پولی را از دست می دهند که نمی توانند از دست بدهند.

از مهارت و دانش خود استفاده کنید

اگر مهارت داشته باشید:

  • شما در قلاب بافی یا لحاف عالی هستید

  • شما متخصص اسنوبورد هستید و می توانید مشاوره و تجهیزات بفروشید

  • شما یک هنرمند کودک هستید که عاشق کودکان هستید

  • شما یک متخصص هنرهای رزمی هستید و صاحب دوجی می شوید

  • شما معلم بازنشسته ای هستید که شهریه را پرداخت می کنید

  • شما نویسنده خوبی هستید و می توانید کتابهای داستانی شخصی یا مطالب وب را بنویسید

  • شما در هر موضوع یا موضوعی متخصص هستید و می توانید آموزش آنلاین یا کتابهای الکترونیکی ارائه دهید

سپس میلیون ها نفر در جستجوی چیزهایی هستند که می توانید بدانید. سعی نکنید آنچه دیگران انجام می دهند را کپی کنید بلکه خودتان باشید. هر کاری را که می خواهید انجام دهید و آن را به صورت آنلاین نشان دهید. مبلغ 199.99 دلار را برای روش عالی بعدی برای پول درآوردن نکنید – این کار ممکن است 1٪ باشد ، اما فقط 99٪ دیگران پول خود را تلف نمی کنند.

نحوه کسب درآمد آنلاین – خلاصه

بنابراین ، به طور خلاصه ، با نوشتن مقالات و مطالب وب برای مشتریان خود درآمد کسب می کنم. قبل از اینكه فهمیدم كه باید از مهارتهای نوشتاری خود استفاده كنم ، درمورد عدم موفقیت چیزهای زیادی آموختم و از آن چه باید جلوگیری كرد.

مگر اینکه مهارت و دانش خاصی داشته باشید ، از آنچه در مورد آن می دانید استفاده کنید و روی آن تمرکز کنید. مدتی طول کشید تا این موضوع را درک کنم و از کسانی که مرا میلیونر می کنند نادیده بگیرم – این اتفاق نمی افتد! من تمام کارتهای اعتباری خود را گسترش دادم (چرا آنها به من دادند؟) و من اخیراً پرداخت آنها و ساختن امتیاز اعتباری پشتیبانم را تمام کردم.

کسب درآمد آنلاین کار ساده ای نیست و شما آنهایی را که به شما یاد می دهند چگونه با فروش آنلاین محصولات دیگران 100 هزار نفر دیگر در تلاش برای فروش باشید ، به شما یاد می دهد. آمار می گوید شما احتمالاً پول خود را از دست خواهید داد – و برخی حتی خانه های خود را از دست می دهند! از مهارت ها و دانشی که در اختیار دارید استفاده کنید. شخصی می خواهد از آنها بهره ببرد و شما می توانید به آنها بفروشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا