در معرض موفقیت در بازاریابی اینترنتی – تبلیغات مشترک – راهی برای شهرت فوری و ثروت!

[ad_1]

موفقیت

هزینه تبلیغات از پشت بام عبور می کند؟ این یک مشکل شایع برای رشد مشاغل است. شما می توانید با او زندگی نکنید و نمی توانید بدون او زندگی کنید. اما یک راه حل وجود دارد که ضمن حفظ قرار گرفتن در معرض مورد نیاز ، هزینه های تبلیغاتی خود را به سطح معقول کاهش دهید.

این راه حلی است که مدتی است وجود دارد ، اما مورد توجه زیادی قرار نمی گیرد. این عجیب است زیرا در زندگی روزمره خود ، مطمئناً در هر کجا که هستید نمونه هایی را مشاهده خواهید کرد. هواپیمایی که هتل ها و هتل هایی را پیشنهاد می دهند که پیشنهادات ویژه ای را برای هواپیمایی ارائه می دهند. زنجیره های رستوران و مارک های قهوه با هم کار می کنند تا یک ارائه کامل و خوشمزه را اعلام کنیم. بله ، این تاکتیک کلاسیک برای تبلیغات مشترک است. دو سازمان با هم کار می کنند تا یک راه حل کامل و جذاب برای مشتری ارائه دهند.

توجه کنید که چگونه جفت گیری در مثالهای بالا کار می کند. قهوه یک ماده بسیار محبوب در وعده های غذایی رستوران است. از کیفیت و سلیقه خاصی استفاده کنید و تولید کننده قهوه نیز فروش بیشتری از سایر رسانه ها کسب کند ، در حالی که زنجیره رستوران درهای خود را برای بیشتر افراد باز می کند. در این حالت ، دو شرکت فرصتی سودآور برای دو طرف برای به اشتراک گذاشتن هزینه های تبلیغات پیدا کردند.

این الگویی است که می تواند برای شما نیز کار کند. برخی از یادداشت ها و برخی از تخیل ها شروع به نشان دادن جهت های ممکن شما خواهند کرد. مثلاً آیا شما یک سرویس نظافت دفتر را اداره می کنید؟ بررسی کنید که آیا شرکت های امنیتی یا شرکت های رفاهی کارخانه می خواهند در یک طرح تبلیغاتی به شما ملحق شوند. یا ممکن است پیشنهاد دهید که در دوره های آموزشی و مشاوره در خانه مشغول به کار شوید ، و بازار شما سود یک نرم افزار دفتر کار خانگی را از یک فروشنده شریک مناسب می بیند.

وقتی شرکای مناسب خود را انتخاب می کنید ، رویکرد خود را شروع کنید. زاویه کار معمولاً به تقسیم مساوی هزینه ها بین شرکت کنندگان بستگی دارد. رویکرد شما به شرکا معمولاً یک پیشنهاد خوب است و توضیح می دهد که چرا بازار مورد نظر با هدف فروش آنها سازگار است و چه مشکلی برای شرکت در آگهی (فروش بیشتر ، سهم بیشتر بازار ، مطابق با “بازسازی”) دارد و چه مزایایی دارد. این به اشتراک گذاری قیمت است. همچنین به یاد داشته باشید که یک الگوی تبلیغ را نمایش دهید.

تماس تلفنی اولیه این است که مخاطب صحیح را انتخاب کنید و سؤال کنید که آیا می توانید جزئیات را از طریق ایمیل یا پست الکترونیکی به خوبی ارسال کنید. انتظار ندارید توافق دیگری به جز “بله ، لطفا با من تماس بگیرید” در این مرحله. اطلاعات را ارسال و چند روز بعد پیگیری کنید تا ببینید چه پاسخی می گیرید. اگر شرکت هایی که شما انتخاب می کنید مشتاق شرکت هستند ، ترتیب پرداخت هزینه های تبلیغ را برای اقدام در نظر بگیرید. اگر کارت اعتباری خود را برای سهام خود پرداخت کنید و سپس کل کارت اعتباری خود را پرداخت کنید ، این یک معیار ایمنی برای همه افراد درگیر است و باعث می شود توپ به تبلیغات کم هزینه و فروش بیشتر برسد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا