چگونه تبلیغ کنیم: آیا بهترین بازاریابی تبلیغاتی تلویزیونی یا بازاریابی اینترنتی است؟

[ad_1]

بازار | تبلیغات

شرکت های بزرگ ، متوسط ​​و کوچک به روندهایی که اتفاق می افتد توجه می کنند. ممکن است هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه تبلیغ برای مشتریان خود ، از بهترین تبلیغ آگاه باشید. ما درمورد دو چیز موردنیاز برای انجام تبلیغات تلویزیونی یا بازاریابی آنلاین (بازاریابی دیجیتال) و آنچه در آینده نزدیک انتظار دارید بدانید.

اول ، طبق TVB ، هزینه های تبلیغات تلویزیونی 7.7٪ در سال 2012 یا نزدیک به 22 میلیارد دلار افزایش یافته است. به گفته eMarketer ، هزینه تبلیغات آنلاین 16.6٪ در سال 2012 یا نزدیک به 38 میلیارد دلار افزایش یافته است.

اگرچه افزایش در تبلیغات تبلیغات تلویزیونی کمتر بود ، اما کل دلار صرف شده 2.5 برابر بیشتر بود. آیا این امر تبلیغات تلویزیونی را انتخاب بهتری می کند؟

دوم ، بیایید نگاهی بیندازیم که چند نفر در مقابل تعداد افرادی که وب را تماشا می کنند ، تلویزیون تماشا می کنند. در ایالات متحده ، 283 میلیون نفر تلویزیون تماشا می کنند و 212 میلیون نفر در اینترنت گشت و گذار می کنند.

بدیهی است ، هنوز تعداد بیشتری از افراد در حال تماشای تلویزیون هستند و سپس وب را مرور می کنند. باز هم ، این ممکن است دوباره به نظر برسد که یک تلویزیون تجاری دوباره برنده شود ، درست است؟

بسیاری از شرکت های تبلیغاتی تشخیص می دهند که زمان آن رسیده است که یک پادشاه جدید را تاج گذاری کنید. نزدیک به 75٪ آژانس های تبلیغاتی گزارش داده اند که تبلیغات ویدیویی آنلاین ، مشتریان را به سطح بعدی سوق می دهد زیرا موثرتر هستند.

چرا این اتفاق می افتد؟ هرچه بیشتر و بیشتر افراد با تلفن های هوشمند ، تبلت ها و دستگاه های دیگر که به آنها امکان مرور وب را می دهند ، آشنا می شوند ، این مخاطب به رشد خود ادامه می دهد.

اکنون مردم این گزینه را دارند که آنچه را می خواهند نشان دهند. فیس بوک ، Google+ ، توییتر و پینترست به کاربر اجازه می دهند تصمیم بگیرد که مهم است. تبلیغات تلویزیونی واقعاً این گزینه را به شما ارائه نمی دهد.

به گزارش eMarketer ، صفحه نمایش دیجیتال بازار تبلیغات آنلاین فیلم را هدایت می کند. YouTube اعلام کرده است که 72 دقیقه فیلم در هر دقیقه بارگذاری می شود ، و این داده های سال 2011 است!

شکی نیست که تلویزیون بیش از 4 دهه در بازاریابی دیجیتال دارد ، اما این دوران حاکمیت ممکن است تا چند سال آینده به پایان برسد.

بازاریابی اینترنتی می تواند بالاتر و فراتر از تبلیغات تلویزیونی باشد. کمیسیون تجارت فدرال تبلیغات اینترنتی را به همان اندازه که تلویزیون انجام می دهد ، بررسی نمی کند.

بزرگترین دلیل بزرگ بودن بازاریابی آنلاین ، بسیار سریع است زیرا شما می توانید یک تبلیغ رایگان را به راحتی در اینترنت ایجاد کنید. این در مورد تبلیغات در تلویزیون صادق نیست.

اگر یک شرکت کوچک هستید ، جواب تا حدی ساده است. شما این فرصت را دارید که با مشتریان خود در سطح بسیار شخصی ارتباط برقرار کنید و این بیشتر از وقت شما نخواهد بود.

شرکت های بزرگ و متوسط ​​ممکن است بودجه ای برای استفاده از تبلیغات تلویزیونی و بازاریابی آنلاین داشته باشند. نحوه تبلیغ مشاغل شما به عهده شماست. اما شما نمی توانید بازاریابی دیجیتال بالقوه ای را که می تواند برای تجارت شما ایجاد کند نادیده بگیرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا