بازاریابی اینترنتی – راهنمای مبتدی

[ad_1]

اینترنتی | بازار

بازاریابی آنلاین برای کسانی که سالها تجربه دارند می تواند دشوار باشد ، به ذکر کسانی که تازه شروع به کار کرده اند نیست. این رقابت می تواند شدید باشد. مفاهیم موجود در بازاریابی آنلاین از ساده تا بسیار پیچیده متغیر است ، اما مهمترین جنبه معمولاً درک آن برای مبتدیان دشوار است. چی میپرسی؟ چگونه بدانیم که در کمترین زمان ممکن کار می کند. بیشتر مبتدیان می توانند بیست یا بیشتر ایده در مورد چگونگی بازار آنلاین ارائه دهند. جایی که آنها تلاش می کنند تعیین روش مؤثر است. اکنون که ما این چالش را می دانیم ، سعی می کنم برخی از مؤثرترین فناوری هایی که می توانند به یک صاحب مشاغل کمک کنند تا پروژه بازاریابی آنلاین خود را شروع کند ، تشریح کنم.

خبرنامه

ارسال خبرنامه های الکترونیکی می تواند بخشی از یک استراتژی موثر بازاریابی آنلاین باشد. خبرنامه های الکترونیکی در درجه اول ایمیل هایی هستند که ممکن است حاوی مقالات خبری ، مسابقات مفید ، تبلیغات مرتبط یا هرگونه اطلاعات دیگری باشند که ممکن است برای خواننده هدف مفید باشد. اهمیت این خبرنامه ها در این است که می توانند از آنها به عنوان ابزاری مؤثر استفاده شوند که گیرندگان آن را به عنوان تبلیغات مشاهده نمی کنند. یکی از راه های انجام این کار ، پیوند دادن به وب سایت شما یا سایر رویکردهای فروش انعطاف پذیر مانند سمپاش ارجاعات به مشاغل شما در نسخه الکترونیکی خبرنامه الکترونیکی است. با این وجود ، پیوندها و منابع را به عنوان حداقل نگه دارید تا خبرنامه شما مانند تبلیغات نباشد.

تبلیغات پرداخت به کلیک کنید

تعداد تبلیغات PPC بصورت آنلاین در سالهای اخیر بطور چشمگیری افزایش یافته است. اگر می دانید چه کاری انجام دهید ، این می تواند یک روش مؤثر در بازاریابی باشد. دو جنبه اصلی برای در نظر گرفتن وجود دارد: ترافیک و هزینه. می خواهید مطمئن باشید که ترافیک شما با کمترین هزینه ممکن افزایش می یابد. اما مراقب باشید شما به دنبال ترافیک هدفمند هستید. اگر قلاده سگ را بفروشید ، خوب نیست که به یک بازدید کننده که به دنبال درمان آکنه است پرداخت کنید. ارزان در اینجا همیشه بهترین گزینه نیست. قبل از پریدن به برخی از تحقیقات کلمات کلیدی صرف کنید.

ایجاد یک وب سایت

یکی از مهمترین مراحل برای شروع یک کارزار بازاریابی آنلاین ، ایجاد یک وب سایت موثر است. مهم است که پای خود را به جلو بکشید. اگر وب سایت درجه یک ندارید ، شانس زیادی برای رقابت آنلاین ندارید. من نمی گویم که شما نمی توانید خودتان آنرا توسعه دهید یا اینکه باید هزاران دلار خرج کنید. اگر تجربه طراحی وب ندارید ، بسته های نرم افزاری کاملاً وجود دارد که توسعه آن وب سایت درجه یک را برای افرادی که تجربه طراحی وب را ندارند ، آسان می کند. با این حال ، من به شدت توصیه می کنم یک طراح وب را برای طراحی وب سایت خود تعیین کنید. زمانی که برای یادگیری برنامه و ایجاد یک وب سایت مؤثر صرف می کنید در سایر جنبه های شغلی شما بهتر استفاده خواهد شد. به یاد داشته باشید ، می خواهید روی بازاریابی متمرکز شوید … نه روی طراحی وب. این فقط یکی از کارهای زیادی است که شما به عنوان یک صاحب مشاغل برون سپاری در اختیار دارید.

فیلم

یکی از روشهای بسیار مؤثر اما کمتر استفاده شده برای تبلیغات آنلاین کلیپ های ویدیویی است. YouTube بسیار محبوب شده است و بسیاری از بازاریابان در حال دستیابی به پتانسیل سود از وب سایتهایی مانند این هستند. موثرترین استراتژی ایجاد یک فیلم هوشمند ، شوخ طبعی یا سرگرم کننده به طور کلی و ارسال آن در یوتیوب است. سعی کنید آن را به عنوان یک تبلیغ ناعادلانه جلوه ندهید. به سادگی شامل یک ذکر ساده در مورد شرکت یا وب سایت خود باشید. اگر یک فیلم محبوب است ، ممکن است هزاران بازدید کننده از سایت خود داشته باشید. بهترین بخش در این مورد اینست که ارسال فیلم ها به یوتیوب رایگان است. یکی دیگر از کاربردهای ویدیو ، ادغام مستقیم آن در صفحه وب است. این امر نه تنها به شما امکان می دهد برخی از جنبه های اصلی محصول خود را برجسته کنید ، بلکه تمایل دارد بینندگان را برای مدت طولانی در صفحه خود نگه دارید. برای اطلاعات بیشتر ، لطفا به گاو Cash Cow مراجعه کنید [http://www.thenewcashcow.com]

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا