اولین قدم ها برای بازاریابی آنلاین

[ad_1]

بازار | بازاریابی

اولین قدمها از طریق کار وقتی تصمیم می گیرید که یک قدم به سمت بازاریابی اینترنتی بردارید ، مواردی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید.

چرا بازاریابی آنلاین می خواهم؟

-چه بازاریابی آنلاین را می خواهم؟

-من درباره بازاریابی اینترنتی چه می دانم؟

اگر جواب این است “من نمی دانم” ، این روز خوش شانس شماست. من برخی از مراحلی را که در مورد بازاریابی اینترنتی آموخته ام از طریق آزمایش و تغییر بی پایان به اشتراک خواهم گذاشت.

چرا شما

چرا بازاریابی آنلاین می خواهید؟

آیا این برای بهبود تجارت خود به صورت آفلاین است؟

توانایی درآمدزایی بدون ترک خانه خود دارید؟

یا…

بازاریابی اینترنتی آسانتر از بازاریابی آفلاین است ، زیرا بازاریابی آنلاین از خود مراقبت می کند و باعث می شود از طریق اتومبیل درآمد کسب کنید؟

اگر جواب آخر است ، پس تعجب بزرگی خواهید کرد. در بازاریابی آنلاین چیزی به عنوان آسان یا AUTOPILOT وجود ندارد. خوب ، قطعاً این راهی نیست که بسیاری فکر می کنند. بازاریابی آنلاین ساده است اما آسان نیست. این بدان معناست که برای تهیه آن کار زیادی لازم است و برای افزایش کارآیی و سودآوری باید مرتباً تنظیم و آزمایش انجام دهید. امیدوارم که الان شما را نترسانم. بازاریابی اینترنتی بسیار سرگرم کننده است و می توانید در سراسر جهان دوست شوید.

بازار / طاقچه شما

بنابراین هنگامی که شما کشف کردید چرا شروع می کنید؟

بازار خاص. قد و قامت شما آسان مثل این

بنابراین ، مکان مناسب چیست و بازار خود را در کجا پیدا کنم؟

خب مکان های زیادی برای پیدا کردن آن وجود دارد در ابتدا. شما باید یک طاقچه واقعاً سودآور را هدف قرار دهید. آنچه شما نمی خواهید ، بازاریابی یک طاقچه است که هیچ کس در آن چیزی خریداری نمی کند و یا یک طاقچه کم هزینه را خریداری می کند. شما می خواهید یک طاقچه در جهت به این ترتیب صحبت کنید. این همان چیزی است که همه در مورد آن صحبت می کنند و افراد علاقه مند به یادگیری ، استفاده و خرید هستند.

مثلا.

یادگیری بازاریابی آنلاین مکان بسیار خوبی است که افراد زیادی هر روز به دنبال اطلاعاتی در مورد آن هستند. برای پیدا کردن می توانید از آن درآمد کسب کنید ایستاده شما باید در مسیرها نگاه کنید.

آیا بسکتبال را از طریق شیلنگ آب دیده اید؟

با این حال ، روندها همان چیزی است که مردم به آن اهمیت می دهند و چه چیزی می خرند.

افراد به دنبال چه هستند؟

نگرانی اصلی آنها چیست؟

وقتی صحبت از بازاریابی آنلاین می شود ، اینها مهمترین سؤال برای یافتن پاسخ هستند. بنابراین شما نیاز به انجام برخی تحقیقات دارید. بعضی ها را گفتی؟ منظورم زیاد است اصولاً می توان گفت که بازاریابی اینترنتی مربوط به تحقیقات بازار است. اگر می دانید بازار چه چیزی را می خواهد ، می دانید که می خواهید به آنها بازاریابی کنید. اگر می خواهید در بازاریابی اینترنتی از بازی جلوتر بمانید. یک مجله از فعالیت های روزانه خود داشته باشید.

از یک سال به بعد ، اطلاعات زیادی خواهید داشت که می توانید از آنها استفاده کنید. تا آن زمان ، مشاغل بازاریابی آنلاین شما بسیار متفاوت خواهد بود و دیدگاه متفاوتی در این باره خواهید داشت. در آن زمان ، وقتی می خواستید بازاریابی آنلاین را یاد بگیرید ، ممکن است فراموش کرده باشید که چه چیزی است. چرا تصمیم نمی گیرید که در مورد بازاریابی آنلاین به همسر ، دوست یا عضو تیم جدید خود در مورد سوالات خود ژورنال خود را حفظ کنید و از آنها استفاده کنید.

در آن زمان چه سؤالاتی داشتید؟

خوب ، اکنون برای شما آسان است. آنها همان چیزی هستند که امروز از شما می پرسید. بنابراین آن را به عنوان تحقیق برای یک پروژه بعدی بنویسید و هنگام یادگیری بازاریابی آنلاین ، در مورد مبارزات ، مسائل و کاستی های خود یادداشت کنید. اکنون ، این فقط برای شما شروع شده است تا بتوانید در آینده از آن استفاده کنید.

حالا چطور؟ حالا وقتی مشکلات خود را دارید. چگونه می توانید آن را حل کرده و تجارت بازاریابی آنلاین خود را شروع کنید؟

او آنجاست…

مهارتهای شما

مطمئن هستم که شما یک مجموعه مهارت دارید.

آیا این مهارت ها مربوط به بازاریابی و تجارت است؟

اگر اینگونه نباشد ، ممکن است بخواهید مجموعه ای از این مهارت ها را قبل از اینکه خودتان را به سمت کار بیاندازید ، بدست آورید. چه آنلاین و چه آفلاین. اولین کاری که باید انجام دهید ارزیابی درخت مهارت خود است. یک نقشه ذهن ساده می تواند ترفندهایی را انجام دهد یا فقط آنچه را که می دانید ذکر کنید. آنها را با توجه به مهارت و کیفیت مهارت خود ترتیب دهید.

3 مهارت برتر را که در آن مهارت دارید ، دور بزنید. خیلی خوبه؟ عالی!

آیا آنها کاملاً سودآور هستند یا می توانید از آن درآمد کسب کنید. معنا می تواند برای شما درآمد کسب کند (با کمی تخیل و تخیل) اگر نیست ، مهارت بعدی را انتخاب کنید. این تمرکز اصلی شما در ابتدا است. اکنون ، روی سه مهارت پایین تمرکز کنید که در آن خوب نبودید ، یا اصلاً تسلط پیدا کرده اید ، اما هنوز هم با بهترین مهارت های خود ادامه دهید. این مهارتهایی هستند که باید بر یادگیری متمرکز شوند. 1 باید بازاریابی آنلاین باشد.

همان قاعده ای را که با مهارت های برتر خود دارید اما با ترفندهای ساده اعمال کنید ، آیا آنها مفید هستند و آیا آنها سه مهارت برتر شما را تقویت می کنند؟

گام بعدی!

اکنون شما مهارتهایی دارید که می توانید آنها را تسلط دهید و برخی نیز بر یادگیری تمرکز می کنند. با گذشت زمان 6 مهارت خواهید داشت که در آن خوب هستید.

دوباره این مقاله را مرور کنید و مراحل را اعمال کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا