بهینه سازی موتور جستجو: برای روش بازاریابی آنلاین باید صاحب وب سایت باشید

[ad_1]

برخی از بازدید کنندگان از سایت شما بازدید می کنند ، زیرا شما آن را عاقلانه در کارت ویزیت خود قرار داده اید ، یا آن را به امضای ایمیل خود اضافه کرده اید ، اما بیشتر بازدید کنندگان از موتورهای جستجو می آیند.

اگر می خواهید افراد هنگامی که نام شما را جستجو می کنند ، صفحه اصلی شخصی شما را پیدا کنند و به هر دلیلی سایت شما در محبوب ترین نتایج موتور جستجو قرار نمی گیرد ، لااقل کمتر شناخته شده و کمی ناامید خواهید شد.

اما اگر مسئول افزایش تعداد مشتریان بالقوه بازدید از وب سایت شرکت خود باشید ، خطرناک تر است به طوری که آنها می توانند اقلام آنلاین را از فروشگاه شرکت شما خریداری کنند. اگر موتورهای جستجو به دلایلی سایت های رقبای خود را قبل از شرکت خود نمایش دهند ، این می تواند به معنای تفاوت بین از دست دادن یا از دست دادن شرکت شما و ارتقاء شما به دفتر گوشه یا تخریب آن به گوشه خیابان باشد.

محبوبیت عظیم موتورهای جستجو در بین کاربران اینترنت دلیل اصلی این است که چرا شرکتهای تجاری – به ویژه آنهایی که درآمدشان عمدتا یا بطور انحصاری از فروش آنلاین است – می خواهند برای تنظیم بهترین وب سایت خود منابع قابل توجهی سرمایه گذاری کنند تا بهترین رتبه بندی را در لیست موتورهای جستجو کسب کنند. این عمل ، اکنون حرفه سئو ، یک عنصر مهم در بازاریابی اینترنتی است.

موتور جستجو چگونه کار می کند

صدها عامل درگیر هستند که موتورهای جستجوگر وب سایتها را در جستجوی رایگان قرار می دهند. شگفت آور ، آنها می توانند میلیاردها داده را فقط در 0.5 ثانیه تجزیه و تحلیل کنند! اقداماتی که برای بهبود سایت خود انجام می دهید تأثیر مستقیمی در رتبه بندی SEO شما خواهد داشت. مؤلفه هایی مانند برچسب های H1 ، کلماتی که در توصیف وب سایت استفاده می شود ، محتوا و تراکم کلمات کلیدی ، پیوندهای مداوم و بک لینک ها مواردی هستند که شما می توانید برای افزایش رتبه خود از آنها استفاده کنید.

برچسب های H1: اینها بزرگترین عناوینی هستند که برای نامگذاری مطالب خود از آنها استفاده می کنید. به عنوان مثال ، عنوان H1 برای این مقاله می تواند سرفصل مبانی SEO باشد. این صفحه ممکن است هنگامی که شخصی به جستجوی کلمات کلیدی در برچسب H1 مانند “SEO” و اصول SEO می پردازد ، در نتایج جستجوی Google ظاهر شود. مطمئن شوید که برچسب های H1 شما به کلمات کلیدی مورد نظر شما مرتبط است.

تراکم کلمه کلیدی: این تعداد دفعات کلمه کلیدی است که مخاطبان برای جستجو در وب سایت شما جستجو می کنند. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی خود را نه تنها در برچسب های H1 بلکه در متن محتوای خود ذکر کنید. در حالی که شما اغلب می خواهید کلمات کلیدی خود را وارد کنید ، محتوای خود را راضی نکنید. به یاد داشته باشید ، Google همچنین استفاده از کلمات کلیدی مترادف را در نظر خواهد گرفت.

ابتدا ، لیستی از همه عباراتی را که فکر می کنید ممکن است افراد برای یافتن سایت شما استفاده کنند ، ایجاد کنید – عباراتی کوتاه که به بهترین وجه شغل شما را توصیف می کنند. سپس ، احتمالاً آن فهرست را به بیش از بیست عبارت اصلاح کنید. اگر در ایجاد لیستی از کلمات کلیدی مشکلی ندارید ، Wordtracker را طراحی کنید ، که به منظور کمک به شما در بهبود لیست کلمات کلیدی شماست. در این زمان ، آنها یک آزمایش رایگان ارائه می دهند.

این کلمات کلیدی می توانند و باید در متن هر صفحه وجود داشته باشند ، که برای شخصی که صفحه را در یک مرورگر وب مشاهده می کند قابل مشاهده است. علاوه بر این ، کلمات کلیدی را می توان در عناوین ، زیر عناوین ، نظرات تصویر و ویژگی های متن جایگزین برای تصاویر قرار داد () ، عناوین صفحه و هرجایی که مناسب به نظر برسند.

توضیحات متااین توضیحات شما در مورد موتورهای جستجو در موارد زیر است: برچسب های HTML توضیحات متایی که برای وب سایت خود استفاده می کنید باید شامل کلمات کلیدی مورد نظر مخاطبان مورد نظر شما نیز باشد.

این سؤال را باید در ذهن داشته باشید که چرا برخی یا تمام موتورهای جستجو وب سایت جدید شما را نادیده می گیرند. این فقط یک سوزن در یونجه بزرگ است. اما امید خود را از دست ندهید

پیوندهای ثابت: این نشان دهنده URL های دائمی وب سایت شما است. این ایده خوبی است که کلمات کلیدی خود را در این پیوندها اضافه کنید تا آنها را در Google بالاتر کنید. به عنوان مثال ، اگر وب سایت باغبانی دارید و می خواهید مشتری های شما کلمات کلیدی “محصولات گیاهی” را پیدا کنند ، ترجیح می دهد شما دارای صفحه ای با پیوند همیشگی مانند: http://www.gardening.com/lawn-products.

بک لینک: این امر هنگامی اتفاق می افتد که وب سایت های دیگر با تهیه URL آدرس وب سایت شما به سایت شما پیوند می دهند. به عنوان مثال ، اگر Forbes از مشاغل شما در وب سایت خود نام برد و پیوندی برای خوانندگان خود دارد که به وب سایت شما باز می گردد ، این یک بک لینک محسوب می شود. هرچه بیشتر داشته باشید ، شانس شما برای کسب رتبه بالاتر در کلمات کلیدی خود بهتر می شود. با این حال ، منبع بک لینک نیز عاملی در رتبه بندی است. Google از کیفیت و از منبع بک لینک شما (به عنوان مثال ، Forbes ، NY Times ، آدرس های دولت و غیره) بیشتر قدردانی می کند ، شانس شما برای دستیابی به رتبه SEO برتر بیشتر می شود.

بهینه سازی موتور جستجوی دسک تاپ به موبایل: آیا وب سایت شما سازگار با موبایل است؟

موتورهای جستجو دائماً در حال تحول و تغییر الگوریتمهای خود هستند تا از فناوری جدیدی که دائماً در حال تحول است ، پایدار باشند. با صعود دستگاه تلفن همراه ، تعداد بیشتری از افراد در حال جستجو هستند. Google متوجه افزایش ترافیک کاربران تلفن همراه شد و علاوه بر این ، معیارهای رتبه بندی جستجو را علاوه بر این ، معرفی کرد. اگر وب سایت شما سازگار با موبایل نیست (پاسخگو و بهینه شده برای نمایش در اندازه های مختلف صفحه نمایش تلفن همراه) ، Google می تواند وب سایت شما را در رتبه جستجو قرار دهد. با این حال ، این تنها در رتبه بندی جستجوی تلفن همراه شما تأثیر می گذارد. رتبه بندی های جستجو از یک دستگاه غیر قابل حمل مانند دسک تاپ یا کامپیوتر لپ تاپ تحت تأثیر قرار نمی گیرد. اگر می دانید که بازار هدف خاص شما ، بیشتر می خواهد کلمات کلیدی خود را در یک دستگاه تلفن همراه جستجو کند (این یعنی محصول شما یک برنامه تلفن همراه است) این چیزی است که باید در خاطر داشته باشید.

گواهی SSL Google اخیراً وب سایتهایی را با مجوز SSL در نظر گرفته است. خرید گواهی SSL را امروز در نظر بگیرید. Uniquenameregistration.com گواهینامه SSL متنوعی را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

طراحی وب سایت و سایر عوامل

اگرچه تصدیق می کنید که کلمات کلیدی با هدف در سایت شما با ارزش ترین فن آوری SEO است ، اما عناصر ارزش دیگری نیز وجود دارند: طراحی سایت هوشمند ، لینک های متقابل و محتوای صفحه جذاب. برای اینکه سایت شما در حد امکان از عناوین موتور جستجو استقبال کند: صفحات و پیوندها را در یک سلسله مراتب منطقی سازماندهی کنید ، فرمت های CSS را به جای جداول تو در تو انتخاب کنید ، از متن به جای تصاویر برای پیوندهای ناوبری استفاده کنید (یا حداقل حاوی مقادیر جایگزین برای تصویر بدون نقص باشد) و نقشه سایت را درج کنید ( (که به عنوان فهرست پیوندها به صفحات شما کار می کند) اگر سایت حاوی بیش از ده ها صفحه باشد.

پیوند متقابل مناسب در شرایطی است که دو یا چند سایت به یکدیگر پیوند دارند ، به عنوان نتیجه ای از محتوای اطراف هر سایت. این کاملاً متفاوت از – و چه مؤثرتر از – به اصطلاح “مزارع پیوند” است ، فقط صفحات عاری از محتوا هستند که فقط حاوی پیوند به وب سایتهای مشتریان پرداخت هستند. شرکت های موتور جستجو مدتها پیش این ترفند را گرفتند. بنابراین ، پرداخت کسی برای پیوند دادن به سایت شما در بین هزاران سایت دیگر ، نه تنها هدر دادن پول شما نخواهد بود ، بلکه سایت شما می تواند به سرعت در نتایج جستجو یا حتی در کل لیست سیاه جریمه شود.

بهترین راه برای جذب بازدید کنندگان جدید به سایت شما ، چه انسانی و چه عنکبوتی ، تهیه مطالب باکیفیت است. این امر باعث می شود بازدید کنندگان بشر برای دیدن مطالب جدید و همچنین ارسال لینک به سایت شما در سایت ها و وبلاگ های خود ، بارها و بارها از سیستم بازدید کنند. این باعث افزایش قدردانی سایت شما از طریق موتورهای جستجو می شود. به دست آوردن محتوای جدیدی که با کلمات کلیدی و عبارات هدف شما مطابقت داشته باشد ، منجر به رتبه های بالاتر توسط موتورهای جستجو خواهد شد ، زیرا آنها همیشه در زمینه مواد اطراف کلمات را مطالعه می کنند.

استراتژی SEO شما باید یک فرایند طولانی مدت باشد

صفحه اول جستجوی گوگل یک شبه قرار نگرفته است. استراتژی SEO شما باید یک روند مداوم باشد. با تکامل فناوری ، موتورهای جستجو نیز با تغییر الگوریتم هایی که تعیین می کنند رتبه وب سایت شما با این تغییرات سازگار است. با استراتژی سئو خود به روز بمانید و اطمینان حاصل کنید که آن به روز است.

استراتژی سئو شما با حفظ و نگهداری مناسب راه طولانی را برای شما و تجارت شما طی خواهد کرد. نه تنها پایگاه مشتری موجود شما وجود دارد ، بلکه می توانید با قرار گرفتن در 5 جستجوی برتر کلمات کلیدی خود ، ترافیک را به سمت وب سایت خود هدایت کنید. مشتریان می توانند هنگام جستجوی اطلاعات مربوط به شغل خود ، شما و شغل خود را به راحتی پیدا کنند. یک قانون خوب برای به روز ماندن در استراتژی سئو خود ، تحقیق در مورد تاکتیک های مورد استفاده رقبا است. کلمات کلیدی خود را Google کنید و مکانهای 5 جستجوی برتر را پیدا کنید و سپس وب سایت آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چگونه و چرا آنها در رده های برتر قرار گرفته اند

SEO یک مؤلفه مهم و مهم در تبلیغ وب سایت هوشمند است. در حالی که این مقاله تنها می تواند به مباحث اصلی درون سئو بپردازد ، به احتمال زیاد خواهید دید که این روشها برای بهبود رتبه سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو چقدر مهم است و بنابراین از نظر کاربران اینترنت که قبلاً برای آنها “گوگل” شده اند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا