بازاریابی SEO 2018: بهترین گرایش ها برای تمرکز کردن

[ad_1]

در دنیای سئو سال 2017 از نظر افزایش جستجوی صوتی و قوانین سختگیرانه تر برای صفحات AMP (شتاب موبایل صفحه) یک سال شلوغ بوده است. در سال 2018 برخی از جالب ترین تحولات شما ممکن است اتخاذ شده برای پیشبرد رقابت خود باشید. در ادامه بخوانید تا با آخرین روند بازاریابی سئو به روز باشید.

نتایج جستجوی شخصی

در طی چند سال گذشته نتایج جستجوی شخصی شده به طور پیوسته تکامل یافته و در سال 2018 پیشرو هستند. برای افراد انتظار می رود یک شخصیت به لطف گسترش اسپیکرهای هوشمند و سایر پیشرفتهای فن آوری در کانون توجه قرار داشته باشد. از آنجا که این مسئله باعث می شود شرکت ها تصمیم بگیرند که چگونه رتبه بندی کنند یا چه رتبه ای را کسب کنند تعداد بیشتری شرکت بیشتر برای کمک به یک آژانس بازاریابی SEO جستجو می کنند.

جستجوی تصویر و فیلم بهبود یافته است

فیلم ها و عکس ها در دو سال گذشته در تعاملات آنلاین بسیار نمایش داده شده اند. سریعترین سرعت اینترنت و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام فاکتورهایی هستند که منجر به افزایش مشارکت شده است. برای همگام شدن با تعامل بهبود یافته Google و سایر موتورهای جستجو نحوه ظاهر شدن فیلم ها و تصاویر در نتایج جستجو را اصلاح کرده اند. اگرچه بازاریابی سئو با فیلم و تصاویر یک چالش است اما بازده بالایی را برای سرمایه گذاری به ارمغان می آورد.

جستجوی صوتی در حال افزایش است

در سال 2018 بلندگوهای هوشمند مانند Apple HomePod Amazon Echo و Google Home به فروش خود ادامه دادند. این اهمیت جستجوی صوتی را افزایش می دهد. بر خلاف تایپ کردن در جستجوی جستجو در دستگاه های تلفن همراه یا رایانه ها کاربران اکنون می توانند در وقت خود صرفه جویی کرده و از صدای خود برای به دست آوردن نتایج جستجوی مورد نظر خود استفاده کنند. با این حال نمایش داده شدگان جستجوی صوتی با پرس و جوهای جستجوی نوشتاری تفاوت زیادی دارند. برای ادامه کار باید اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی یا اصطلاحات به کار رفته در حد ممکن طبیعی به نظر می رسند.

ظهور بازاریابی محلی

هایپر مارکت های محلی در سال 2017 به عنوان راهی برای هدف قرار دادن مخاطب در مجاورت با مشاغل شخصی آغاز شد. با تشکر از تحولات فناوری اکنون می توان جامعه را از نزدیک هدف قرار داد. در حقیقت شما حتی می توانید با تجزیه و تحلیل رفتار کاربر تاریخ خرید مکان علایق و غیره افراد را هدف قرار دهید. بنابراین برای اینکه بتوانید برند خود را به صورت محلی رشد دهید باید به تلاشهای محلی SEO توجه کنید.

نمودار دانش گسترش یافته است

نمودار دانش Google از سال 2012 شروع شده است اما اخیراً هنگامی که کاربران وب سؤال می کنند جایگزینی قطعه های پریمیوم را آغاز کرد. در مقایسه با قطعه های برجسته که شامل خلاصه ای است که از یک صفحه وب استخراج می شود به همراه لینک صفحه نمودارهای دانش دانش زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند. به عنوان مثال اگر در جستجوی یک فیلم هستید نتایج نه تنها خلاصه معمول را نمایش می دهند بلکه اطلاعات مربوط به بازیگران فیلم زمان فیلم تئاتر صفحات رسانه های اجتماعی فیلم و غیره را نیز نمایش می دهید. از آنجا که نمودارهای شناختی اطلاعات بیشتری را از کاربران در جستجوی Google در اختیار کاربران قرار می دهند آنها به طور فزاینده جایگزین قطعات برجسته می شوند تا یک تجربه جستجوی عالی را در اختیار کاربران قرار دهند.

به ورای Google بروید

گوگل بدون شک موتور جستجوی غالب است و شما باید مطابق الگوریتم های آن صفحات وب خود را بهینه کنید. با این حال همه از Google استفاده نمی کنند و شما نمی توانید برای دسترسی به ترافیک موتورهای جستجو به یک منبع واحد اعتماد کنید. علاوه بر این موتورهای جستجوگر مانند یاهو و بینگ از نرخ تبدیل بالایی برخوردار هستند. بنابراین علاوه بر سایر موتورهای جستجو صفحات وب خود را برای Google بهینه کنید.

با اجرای روندهای بازاریابی سئو که در بالا ذکر شد از رقابت خود جلوتر باشید. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با متخصصان مشهور و ارائه دهنده خدمات سئو تماس بگیرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا