بازاریابی اینترنتی – ران پا شگفت انگیز

[ad_1]

وای کمپین بازاریابی آنلاین ران پاول را بررسی کنید!

شکی نیست که موفقیت رون پاول در اینترنت چیزی شگفت آور نیست. رویکرد تیم وی در نحوه استفاده از تکنیک های بازاریابی آنلاین نه تنها در دستیابی به پشتیبانان بالقوه بلکه در جذب تعداد زیادی از همکاران پیشگام بوده است.

اگرچه وی در حال حاضر مدعی نیست اما بسیاری از استراتژیست های سیاسی اکنون پدیده اینترنت خوانده می شوند.

در حالی که استراتژی های بازاریابی آنلاین که توسط تیم ران پاول استفاده می شود لزوماً منحصر به فرد نیستند فداکاری تیم وی در دستیابی به هواداران بالقوه آنلاین نشان داده است. با پخش یک کمپین بسیار تهاجمی در بازاریابی اینترنتی تیم رون پاول سیل مشارکت کنندگان و تعداد زیادی از هواداران مشتاق را به خود جلب کرد.

در مدت زمان بسیار کوتاهی تیم ران پا حضور گسترده آنلاین را توسعه داد. در حقیقت هر کسی که شش ماه گذشته آنلاین بوده است مطمئناً در اخبار یا رسانه های اجتماعی اشاراتی زیادی به ران پاول دیده است.

اگر به شماره های اصلی فکر می کنید استراتژی بازاریابی اینترنتی ران پاول باعث می شود تا حریف خود را در خاک رها کند – که دلیل بزرگی است زیرا او هنوز در این مسابقه است:

واقعیت ها را در نظر بگیرید …

ماه گذشته ران پاول بیش از یک میلیون بازدید کننده داشت بیش از همه نامزدهای جمهوری خواه در ترکیب!

· در یک یکی امروز تیم ران پاول بیش از 6 میلیون دلار بصورت آنلاین جمع آوری کرد.

آنها فقط در سه ماهه چهارم سال 2007 حدود 20 میلیون دلار جمع آوری کردند.

در YouTube 109000 فیلم در حال حاضر موجود است.

به گفته گوگل ماه گذشته بیش از 89000 پست وبلاگ در اطراف آن وجود داشت.

نتیجه نهایی … تمرکز ران پاول بر بازاریابی اینترنتی در حال تغییر چهره استراتژی های مبارزات سیاسی است.

ران پاول تنها نامزد استفاده از اینترنت نیست … در آن طرف راهرو تیم باراک اوباما یک استراتژی بازاریابی اینترنتی بسیار خوب طراحی شده – ماه گذشته بیش از 72800 بازدید کننده – ارسال کرد و در دستیابی به هواداران و همکاران بالقوه بسیار مؤثر بود. یکسان.

نگاه عینی

تحلیل من درباره موفقیت آنلاین ران پاول فقط کنجکاو است. من هیچ برنامه و عقیدتی سیاسی در مورد برنامه سیاسی ران پاول ندارم.

آنچه من را به استراتژی اینترنت ران پاول علاقه مند می کند نه تنها پاسخی است که وی در ماه گذشته دریافت کرد (بیش از یک میلیون بازدید کننده در ماه گذشته) بلکه تعداد مشارکت کنندگان او را جذب کرده و رأی دهندگان اختصاصی که آن را بصورت آنلاین ساخته اند. تیم بخش مبارزات انتخاباتی ران پاول با وجود بخش زیادی از ارتباطات خود از طریق اینترنت بدون تردید ثابت کرده است که بازاریابی آنلاین ابزاری عظیم در ساختن یک استراتژی مبارزات انتخاباتی سیاسی موفق است.

مبارزات انتخاباتی رون پل ممکن است بیشتر بخاطر محدودیت های بودجه توجه بیشتری به استراتژی های اینترنت و کمتر در رسانه های دیگر داشته باشد. به هر دلیلی تصمیم آنها برای استفاده از اینترنت به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی مبارزات انتخاباتی آنها بدون شک دلیل بزرگی است زیرا هنوز در این مسابقه است.

این نخستین بار نیست که ما شاهد انتشار نامزدی استراتژی بازاریابی اینترنتی به عنوان بخشی از یک استراتژی مبارزات انتخاباتی سیاسی هستیم – اما ممکن است این نخستین کمپین بزرگ برای استفاده از اینترنت به عنوان بخشی لاینفک از استراتژی تبلیغات وی باشد.

بنابراین این در مورد مبارزات سیاسی و تاکتیک های سیاسی آینده که برای مهار پتانسیل عظیم اینترنت ایجاد می شود چه می گوید؟

تیم های مبارزات سیاسی می توانند در ایجاد روشهای بازاریابی بسیار خلاق باشند و من شک ندارم که ما با تماشای مبارزات سیاسی موفق می توانیم چیزهای زیادی در مورد بازاریابی آنلاین کسب کنیم.

اگر این یک ضرورت یا اختراع باشد پس استراتژی های بازاریابی اینترنتی که توسط تیم های مبارزات سیاسی مانند ران پاول تهیه می شود بدون شک از سازمانهای دیگر برای کمک به ایجاد چشم انداز و موفقیت آنها سود می برد.

استراتژی اینترنت ران پاول

بنابراین تیم ران پا چه کار دیگری می کند؟

پاسخ کوتاه شامل آنچه تیمش انجام می دهد نیست همانطور که در نحوه عملکرد تیمش برای استراتژی خود انجام می شود.

اول تیم استراتژی ران پاول روی برخی از اساسی ترین روش های سئو استراتژی بازاریابی اینترنتی را مورد توجه قرار دادند:

بهبود سایت

محتوای قانع کننده

مرور بصری سایت

· رسانه های اجتماعی

بیانیه های مطبوعاتی

فیلم های

وبلاگ نویسی

خوراک RSS

بازاریابی ایمیل خبرنامه و اخبار فوری

راست جلو درست است؟ در اینجا هیچ شگفتی واقعی وجود ندارد مگر اینکه تیم ران پاول از استراتژی های PPC تا حد زیادی استفاده نمی کند.

تفاوت واقعی در نحوه اجرای تیم ران پاول به خصوص در مقایسه با راهبردهای سایر مدعیان ریاست جمهوری است.

بدنه سایت حاوی مطالب بسیار قانع کننده ای است که به راحتی می توانید پیدا کنید و شما را به سمت بی شماری از اطلاعات جالب درباره ران پا سوق می دهد.

شاید بارزترین تفاوت این است که وب سایت ران پا به طور مداوم در حال به روزرسانی و تغییر است. این تیم روزانه اطلاعات جدیدی را اضافه می کند و دائماً در حال بهبود دید موتورهای جستجو با وبلاگ ها و حضور در مطبوعات و رسانه های اجتماعی است.

بهبود وب سایت

در کل تیم ران پاول در مدت زمان کوتاهی سایت بسیار قدرتمندی را ارسال کرد. همه قسمت های سایت عالی نیست اما نکات خوب از بدی بیشتر است. در واقع با برخی تغییرات جزئی پل پاول می تواند الگوی بزرگی برای سایر نامزدهای سیاسی باشد.

اختلاف کمی اما یک تفاوت شخصی که از وب سایت ران پاول وجود دارد این است که تیم وی مانند بسیاری از نامزدهای دیگر از صفحه Splash آزار دهنده استفاده نمی کند.

من می دانم که صفحات شروع برای صاحب سایت مناسب به نظر می رسند اما آنها اغلب وقت تلف نمی کنند زیرا بیشتر مردم فقط می خواهند به آنچه برای رسیدن به سایت مراجعه کرده اند دسترسی پیدا کنند – در این حالت اطلاعاتی درباره ران پاول!

صفحه صفحه اصلی که توسط تیم ران پاول طراحی شده است بسیار بصری و آسان برای حرکت است. آنها اخبار جدید ثبت نام داوطلبانه دسترسی به وبلاگ و لیست عالی از گزینه های مختلف را پوشش می دهند از موضع ران پاول در مورد موضوعات اصلی گرفته تا فیلم ها و ضبط های اولیه.

با نگاهی به پایه سایت برچسب های Meta Title برای همه صفحات یکسان است. با توجه به توضیحات متا آنها در تمام صفحات وب سایت یکسان هستند بنابراین موتورهای جستجو توضیحات خود را برای نمایش با منوی Ron Paul انتخاب می کنند. توصیه نمی شود اما احتمالاً در این مورد خسارت واقعی ایجاد نمی شود.

اگر عمیق تر به نظر برسیم سایت می تواند از تنظیم دقیق استفاده کند و اضافه کردن توضیحات مربوط به برچسب های Alt که حاوی کلمات کلیدی بیشتری هستند کمک خواهد کرد. علاوه بر اضافه کردن توضیحات شناسایی منحصر به فرد برای هر صفحه.

پیوندهای موجود در صفحه تقریباً وجود ندارند و توصیه می کنم تعدادی از لینک های دریافتی مرتبط و با کیفیت را به سایت اضافه کنید. این امر نمی تواند صدمه ببیند و ممکن است منجر به افزایش ترافیک به وب سایت و / یا وبلاگ شود.

این سایت همچنین می تواند از برخی تحقیقات اضافی برای کلمات کلیدی برای کمک به ران پاول در آگاه ساختن رأی دهندگان بالقوه که با آنها آشنا نیستند استفاده کند و پیام وی را به بیشتر آنها ارسال کند.

فیلم های تعاملی از ران پاول در بالای صفحه شماره ها علاوه بر این عالی است. به نظر من اگر جزئیات بیشتری درباره موضع ران پاول در مورد موضوعات اضافه شود این می تواند سهم ارزنده تری در سایت داشته باشد.

اگرچه فرصت های آشکاری برای بهبود وجود دارد با توجه به ارائه وب سایت اطلاعات در دسترس و سهولت استفاده تیم Ron Paul در رده سئو نمره های بسیار خوبی داد.

استراتژی های رسانه های اجتماعی

رویکرد تیم ران پاول به بازاریابی در رسانه های اجتماعی آن را به یک نیروی قدرتمند جمهوری خواه تبدیل کرده است. تیم مبارزات انتخاباتی وی رسانه های اجتماعی را درک می کند و می داند چگونه از آن استفاده کند.

از عکس ها و فیلم ها گرفته تا شبکه ها ران پاول را می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید.

اکثر تیم های نامزد استفاده از رسانه های اجتماعی را آغاز کرده اند اما به نظر نمی رسد که اکثر آنها در این زمینه بسیار فعال باشند. تیم ران پا عالی است

در اینجا به دلیل اینکه بسیار فعال هستند – آنها به روزرسانی مداوم در پروفایل رسانه های اجتماعی وی را در طول روز می دهند.

به طور فزاینده با ورود نسل های جدید به رأی گیری رسانه های اجتماعی به بخشی ضروری از مبارزات سیاسی موفق تبدیل شده اند. نسل فعلی رأی دهندگان جوان با استفاده از اینترنت به عنوان وسیله اصلی ارتباط با آنها رشد کرده است. این دومین طبیعت برای آنهاست که از اینترنت برای به دست آوردن و به اشتراک گذاری اطلاعات استفاده می کنند.

در حال حاضر در MySpace ران پاول بیش از 273000 دوست را نشان می دهد Facebook بیش از 205000 ظاهر می شود و یوتیوب بیش از 109000 فیلم تحت نام خود دارد.

در وبلاگ ران پاول پیوندهایی برای ارسال پست به Digg StumbleUpon Delicious و دیگران موجود است. همچنین دکمه خوراک RSS که در قسمت بالای ستون سمت چپ نمایش داده می شود مفید است. داشتن فید RSS در وبلاگ به تقویت بیشتر وبلاگ در رسانه های اجتماعی کمک می کند.

وقتی به محبوبیت ران پاول در رسانه های اجتماعی نگاه می کنید و سایر نامزدها را با وی مقایسه می کنید وی قطعاً بیشتر از سایر کاندیداها از شبکه های اجتماعی استفاده می کند تا تلاش های جدی خود را تقویت کند.

استراتژی های وبلاگ نویسی

ران پاول یک وبلاگ بسیار فعال دارد [http://people.ronpaul2008.com/campaign-updates]. تیم وی دائماً در طول روز اطلاعات جدید و اخبار جدید را منتشر می کند. تیم ران پا می داند که آنها مخاطبی بسیار فعال و اسیر در وبلاگ دارند و به طور جدی در خدمت آنها هستند.

یک دکمه RSS وجود دارد که به راحتی می توانید به روزرسانی های وبلاگ و پیوندها به YouTube و سایر رسانه های اجتماعی پراکنده در سراسر صفحه برای ترویج مطالب وبلاگ بپردازید.

به طور کلی تیم کمپین ران پاول در توسعه و به کارگیری یک استراتژی بازاریابی بسیار مؤثر و آنلاین بسیار موفق عمل کرد.

خلاصه

بازاریابی آنلاین به سرعت به بخشی جدایی ناپذیر از تقریباً هر فعالیت سیاسی تبدیل شده است.

اینترنت به یک منبع ضروری روزافزون اخبار و استخدام در مبارزات مهم سیاسی تبدیل شده است.

مایک هاکابی و ران پاول با فشار بر تبلیغات انتخاباتی از اینترنت به عنوان روشی مقرون به صرفه استفاده کردند تا پیام خود را برای مشارکت کنندگان و رای دهندگان بالقوه دریافت کنند.

بدون تلاش آنها در اینترنت می توان گفت که افراد بسیار کمی از هرکدام از نامزدها شنیده بودند. در حالی که هر دو نامزد آسیب پذیر هستند آنها به احتمال زیاد بدون کمپین های بازاریابی خوب و سازمان یافته آنلاین در مسابقه شرکت نخواهند کرد.

ران پاول یا مایک هاکابی به دلیل تلاش خود در بازاریابی اینترنتی چقدر موفق بوده اند؟ شکی نیست که بینندگان اینترنت که به دنبال اطلاعاتی در رابطه با این نامزدها هستند مشکلی در یافتن آنها در اینترنت ندارند.

سوال واقعی این است که چه تعداد رای دهنده بالقوه در واقع از بازاریابی آنلاین که با آنها ارتباط برقرار می کنند متأثر خواهد شد؟ با قضاوت بیش از یک میلیون بازدید کننده از وب سایت ران پاول و تعداد مشارکت کنندگان که توانسته اند از آنها الهام بگیرند شکی نیست که بسیاری از رأی دهندگان بالقوه مستقیماً تحت تأثیر استراتژی بازاریابی اینترنتی قرار گرفته اند که تیم وی منتشر کرده است.

اکنون مشخص است که بازاریابی اینترنتی سیاسی یک ابزار تبلیغاتی بسیار مؤثر است و همچنان در آینده نزدیک بخش مهمی از مبارزات سیاسی موفق خواهد بود.

اسکات پورتر

MarketBuilders

2008 همه حقوق محفوظ است

صفحه ران پاول [http://www.ronpaul2008.com/]

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا