چهار نکته برای موفقیت در بازاریابی قانونی

[ad_1]

حتی ده سال پیش من هرگز به خودم لقب بازاریاب و همچنین وکیل نمی دادم. من همیشه آنچه را که برای حفظ سوالات ایمیل زنگ زده و ورودی دریافت کرده ام انجام داده ام اما من آن را به عنوان بازاریابی توصیف نکرده ام و قطعاً هیچ برنامه بازاریابی ندارم.

مثل وکیل پدرم قبل از من من همیشه منابع طبیعی برای کار داشتم. من و پدرم کارتهای تعطیلات سالانه را ارسال کردیم برای وعده ناهار با وکلا خود ملاقات کردیم و در جلسات و برنامه های کانون وکلا شرکت کردیم.

در طول یک دهه گذشته من به آرامی بیشتر درگیر بازاریابی قانونی شده ام.

این دنیای بسیار مهیج است. این به خودی خود حرفه ای است.

بیشتر موسسات حقوقی بزرگ دارای بخشهای بازاریابی در سمتهای مختلف از جمله متخصصان توسعه مشاغل مدیران بازاریابی مدیران ارتباطات و برنامه ریزان رویداد هستند.

شرکتهای کوچک و متوسط ​​ممکن است یک یا دو بازاریاب داشته باشند که کل بازاریابی شرکت را اداره می کنند و عمومی تلقی می شوند. بسیاری از شرکت ها کارورزان را برای کمک به تکالیف بازاریابی یا مشاوران بازاریابی برای حفظ ماموریت خود به کار می گیرند.

وکلای شخصی از مربیان بازاریابی خود یا حتی مربیان فروش خود استفاده می کنند تا به آنها بیاموزند که چگونه یک سرب جدید (PNC) را به مشتری بدنی تبدیل کنند. برخی از وکلا که می شناسم مربیانی را استخدام می کنند تا به آنها بیاموزند که چگونه خودشان را بسته بندی کنند از جمله نحوه لباس پوشیدن چگونگی توسعه نامه های آسانسور و چگونگی برقراری ارتباط.

در طول سال ها من چند نکته را برداشتم:

در منطقه راحتی خود بمانید. راه ها و فرصت های زیادی برای بازاریابی خود وجود دارد. مگر اینکه تنها شغل شما سازنده باران باشد قطعاً زمان محدودی برای بازاریابی قانونی وجود دارد.

مطمئن شوید که از وقت خود با عاقلانه استفاده کرده و با کدام روش (های) خود احساس راحتی بیشتری می کنید انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر شما در سمت ساکت هستید و در گروه های بزرگ به خوبی در شبکه کار نمی کنید از روش بازاریابی خود به روش های دیگر استفاده کنید. از یک مراجعه بالقوه ناهار دعوت کنید به یک کمیته در یک سازمان داوطلب بپیوندید یا یک شبکه کوچکتر و صمیمی تر از شبکه پیدا کنید.

خود را در سازمان خود قرار دهید. اگر برای شرکتی متشکل از 40 وکیل کار می کنید که همگی همان کارهایی را که انجام می دهید انجام می دهند باید راهی برای تمایز خود از خود پیدا کنید.

اشتیاق خود را پیدا کنید و سعی کنید آن را در کاری که انجام می دهید گنجانید.

در دنیای طلاق وکلا وجود دارند که بر کار منحصراً با مردان جامعه همجنسگرا ورزشکاران و غیره تمرکز دارند.

فقط به این دلیل که شما صاحب نام تجاری خود هستید به معنای این نیست که شما بازیکن تیم قدرتمندی نیستید. در حقیقت با نمایندگی شرکت خود در یک منطقه تخصصی بینش دیگری را برای شرکت به ارمغان می آورید.

آنلاین شوید. بیش از هر زمان دیگری اینترنت ابزاری اضافی برای بازاریابی است. اگر شما یا شرکت شما وب سایت ندارید زمان آن رسیده است که وب سایت ایجاد کنید.

اگر شرکت شما وب سایت خود را دارد با به روزرسانی مداوم CV و مدارک تحصیلی خود اعتبار خود را متمایز کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که وب سایت یا وبلاگ شما به راحتی در دستگاه های تلفن همراه قابل خواندن است.

زمان مناسبی برای بازار پیدا کنید. مانند هر مشاغل خدماتی شلوغ مشتریان اول می شوند. من اولین کسی خواهم بود که اعتراف کنم که بازاریابی من برای همه موارد اضطراری مشتری ایجاد می شود. قرار ملاقات خود را در زمان بازاریابی انجام دهید زیرا هر قرار ملاقات مهم دیگری دارید.

به خصوص در اینترنت شما باید در بالای همه چیز بمانید. مدت زمان زیادی طول می کشد تا به یک موقعیت مناسب در نتایج جستجو برسید و تنها یک زمان کوتاه برای کاهش آن طول می کشد.

من نام ها و نقش های زیادی دارم. من وکیل شوهر پدر دوست عمو و بازاریاب هستم.

هر کدام زمان و تلاش می کنند و تعادل همیشه آسان نیست اما من تمام تلاش خود را می کنم. نکته آخر من این است که تمام تلاش خود را بکنید تسلیم نشوید – و شما نتایج را دنبال خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا