بازاریابی وابسته حرفه ای

[ad_1]

اگر در بازاریابی مشاغل آنلاین شریک حرفه ای تازه وارد هستید در اینکه بازاریابی کمیسیون کمیسیون چیست شک ندارید. به عبارت ساده تر محصولات / خدمات برخی شرکت های دیگر را از طریق اینترنت به بازار عرضه و تبلیغ می کنید. شما بازاریاب حرفه ای از طریق هر وسیله ای که در دسترس شما است (تبلیغات اینترنتی وبلاگ ایمیل تبلیغات آنلاین و غیره) تبلیغ می کنید که پس از آن ترافیک و مشتریان را به وب سایت شرکت دیگری ارسال می کنید که در این صورت تمام کارها را انجام می دهد – توسعه و فروش پشتیبانی از محصولات و / یا خدمات واقعی؛ بسته شدن فروش؛ پردازش سفارشات پرداخت و تحویل؛ و غیره – برای مشتری که پرداخت می کند. شما به عنوان بازاریاب و منبع این تجارت کمیسیون کار خود را دریافت می کنید. این هست!

کل آرایش تجاری اساساً تقسیم درآمد است. معمولاً شرکتی كه محصول یا خدمتی را كه به بازرگان شركت فروخته می شود ارائه می دهد و درآمدی را كه با خود به همراه می آورد به عنوان بازاریاب وابسته نامیده می شود تا تجارت را در راه خود ارسال كند. در بیشتر موارد بازاریاب شرکت های وابسته این تجارت را از طریق اشکال مختلف تکنیک های تبلیغاتی مشروع در طیف گسترده ای از روش ها و بسترهای آنلاین جمع آوری می کند.

توجه داشته باشید که به طور کلی تاجر وابسته هیچ هزینه ای را برای بازاریابی و ترقی پرداخت نمی کند تا زمانی که فروش واقعاً رخ دهد. از این طریق معامله گر می تواند خطرات و هزینه ها را کاهش دهد. از نظر تئوری یک شرکت فرعی خوش تیپ می تواند به خاطر فرض این خطرات و هزینه های بازاریابی پاداش یابد. با این حال از آنجا که بازاریاب وابسته نیازی به ریسک سرمایه گذاری و هزینه در توسعه و پشتیبانی از یک محصول / خدمات و مدیریت فروش ندارد این رابطه تا حد زیادی تمهیدات سودآوری برای هر دو طرف است به طوری که هر یک از طرفین روی بخشی از مشاغل خود تمرکز می کنند و از آنها خوب و علاقه مند هستند.

پیگیری محاسبه و پرداخت درآمد پیروان

نحوه پرداخت بازرگان اصلی برای مشاغل خود کاملاً به تجارتگر وابسته بستگی دارد. تقریباً در کلیه موارد این ترتیب به طور کامل از طریق یک سیستم خودکار مدیریت می شود که در آن بازرگان از یک برنامه مبتنی بر سرور اینترنتی استفاده می کند که به بازاریاب شرکت های وابسته یک کد یا شناسه منحصر به فرد می دهد که بازاریاب باید از آن استفاده کند تا کلیه بازدیدها و مشتریانی را که وی به بازرگان ارسال می کند شناسایی کند. این تنها راهی است که یک بازرگان می تواند شرکت وابسته مناسب را شناسایی و آن را برای هرگونه فعالیت تجاری که ایجاد شده است جبران کند.

در برخی موارد شرکت های وابسته از منابع خدمات شبکه وابسته ای بسیار بیشتری استفاده می کنند (مانند اتصالات کمیسیون LinkShare و غیره) برای مدیریت برنامه وابسته خود. از طرف دیگر برخی از تجار تصمیم می گیرند سیستم ارجاع خود را در داخل شرکت عملیاتی کنند و نرم افزار خود را از هر کس دیگری مستقل نگه دارند. با این حال تقریباً در همه موارد مبانی چگونگی پیگیری برنامه ارجاع و حساب کمیسیون وابسته پیگیری می شود.

تاجر عموماً شرایط مالی را از قبل تعیین می کند (دوره های پرداخت حداقل پرداخت چه زمانی پول باید پرداخت شود و چگونه و غیره) خواه از خدمات خدمات شخص ثالث استفاده کند یا برنامه وابستگی خود را در داخل کشور اجرا کند. چگونگی پرداخت شركت در نهایت پرداخت آن به این جزئیات از پیش تعیین شده بستگی دارد .آنها می توانند دامنه را از طریق پرداخت آنلاین از طریق خدماتی نظیر Paypal اداره كنند پول سیم به طور مستقیم به حساب بانك شركا داشته باشند یك بررسی بدنی را چاپ كنند و مستقیماً به شركت وابسته ارسال كنند.

اگرچه اعتماد به نفس تاجر درگیر در این تنظیم وجود دارد اما به این دلیل کار می کند که نه تنها به نفع تاجر وابسته است که برای رشد و توسعه تجارت خود و اطمینان از موفقیت مداوم وی رابطه خوبی با همکاران خود داشته باشد بلکه جامعه بازاریابان حرفه ای تا حدودی با کانال ها در ارتباط هستند. اتصالات باند پهن به سرعت هر سایه و معاملات تجاری منفی را ضبط می کند. علاوه بر این برنامه های وابسته در حال اجرا بر روی خدمات شبکه شخص ثالث با شبکه هایی که به اطمینان از ردیابی حساب و جبران صحیح همه معاملات کمک می کنند لایه دیگری از محافظت و اعتماد به شریک را فراهم می کنند. این یکی از دلایلی است که بسیاری از بازاریابان حرفه ای معمولاً سیاستی را اتخاذ می کنند که تنها با برنامه های وابسته کار می کنند که از طریق خدمات شبکه شریک شخص ثالث اداره می شوند.

یک برنامه وابستگی را انتخاب کنید

شما به عنوان یک بازاریاب حرفه ای حرفه ای می توانید هر برنامه وابسته ای را که می خواهید برای پیوستن و بازاریابی انتخاب کنید انتخاب کنید. به عبارت دیگر شما عمدتا محصولات و / یا خدماتی را که تبلیغ خواهید کرد (از طریق وبلاگ وب سایت ایمیل تبلیغات و غیره) انتخاب می کنید. این یک تصمیم سبک نیست زیرا درآمد شما تحت تأثیر مناسب بودن پیشنهاد شما به طور کلی با مخاطب یا بازار شما تأثیر می گذارد. با این حال این در اصل شغل شما و بخشی از چیزی است که شما به عنوان یک بازاریاب حرفه ای حرفه ای به شدت جبران می کنید.

در بسیاری از موارد برنامه های وابسته ای که شما انتخاب می کنید معمولاً توسط بازارها و مخاطبان از قبل موجود شما تعیین می شود به عنوان مثال اگر شما یک وبلاگ باغبانی را اجرا می کنید مشخص است که برنامه هایی که شما در جستجوی آن هستید مربوط به باغبانی خواهد بود یا مواردی که شما انتخاب کرده اید مورد توجه عموم مردم خواهد بود. جمعیتی که توسط سایت باغبانی شما جلب شده است.

اگر شما به عنوان یک بازاریاب خالص به این کمیسیون راه اندازی تجارت نزدیک می شوید با این وجود تصمیم در مورد نحوه بازاریابی یک محصول یا خدمات تا حد زیادی به آنچه شما در واقع برای ارتقاء انتخاب می کنید بستگی دارد و اینکه چگونه می توانید یک برنامه وابسته را تعریف کنید که می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد.

بعنوان مثال برخی از بازاریاب های حرفه ای برنامه هایی را بر اساس اندازه کمیسیون (بازده بالا برای هر فروش) یا اندازه بازار انتخاب می کنند. اینها تصمیمات شغلی است که شما باید تصمیم بگیرید بخشی از آنچه برای شما پرداخت می شود باشد. در اینجا چند پیشنهاد مبتدی وجود دارد که ممکن است در شروع کار به شما کمک کند.

محصولات / خدماتی را که شخصاً به آنها اهمیت می دهید انتخاب کنید. برای مثال اگر به باغبانی یا گلف علاقه دارید روی محصولات / خدمات بطور خاص برای آن بازارها تمرکز کنید. واقعیت ساده و ساده این است که ترویج محصول یا خدماتی که واقعاً نمی توانید به آن اهمیت دهید بسیار دشوارتر است.

محصولات / خدماتی را انتخاب کنید که خجالت نکشند شما راحت می توانید دوستان و خانواده خود را با شما در ارتباط باشید. به عنوان مثال اگرچه کاملاً سودآور است اما برخی از بازاریاب های حرفه ای به دلایل خجالت و ناراحتی قادر به تبلیغ سایتها و خدمات دوست یابی نیستند.

محصولات / خدماتی را که قبلاً می شناسید و کاملاً درک می کنید انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر به طور کامل به اتومبیل یا مسافرت علاقه ندارید ممکن است قبلاً بیش از اندازه در مورد محصولات و خدمات در آن بازارهای خاص بدانید که در واقع می توانید در آن بازارها بفروشید.

برنامه های وابسته ای را انتخاب کنید که بهترین پشتیبانی از فروش را در اختیار شما قرار می دهند. البته این فقط از پیش تحقیق صورت می گیرد اما به هر حال کاری است که باید انجام دهید. پشتیبانی فروش که در اینجا به آن اشاره شده است مواردی مانند آموزش مواد تبلیغاتی منابع اطلاعات جامع محصول و غیره است. بدیهی است هرچه ابزار بیشتری برای فروش ارائه دهند شانس شما بهتر می شود.

به یاد داشته باشید: یک بازاریاب وابسته حرفه ای بودن بدان معنی است که در تجارت هستید. کارت. موفقیت شما در نهایت با تصمیمات و اقدامات شما مشخص می شود. موفق باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا