نقل قول های هوشمند Microsoft Word و نویسندگان مقاله اینترنتی با هم مخلوط نمی شوند

اینترنتی | هوش

[ad_1]

به طور پیش فرض Microsoft Word به طور خودکار نقل قول های مستقیم (‘یا’) را به نقل قول های خمیده (هوشمند یا تایپوگرافی) تغییر می دهد. این درست است اگر شما فقط مجوز کسب و کار خود را برای برنامه های مرتبط با بازاریابی مقاله انجام دهید. هنگامی که نقل قول های هوشمند به HTML تبدیل می شوند نقل قول ها به کاراکترهای غیر استاندارد تبدیل می شوند که در نهایت باعث آلوده شدن سند با نمادهای علامت سوال و / یا کد حذف شده های دیگر می شوند.

اگر شک دارید اجازه ندهید که مقالات Ezine شما حاوی نقل قول های هوشمند باشند:

در نهایت بیشتر مقالات درج شده در توزیع مقاله از طریق ایمیل برای مخاطبان خبرنامه ارسال می شود. سرورهای خبرنامه ایمیل تحمل هوشمندانه MS Word را تحمل نمی کنند. آنها آنها را به عنوان شخصیت های معتبر ASCII (به دلیل نامعتبر بودن) تشخیص نمی دهند. آنها بخشی از داستان های مایکروسافت ASCII هستند. در بیشتر موارد آنها به عنوان نماد زباله ظاهر می شوند. این باعث می شود شما و مقاله شما مانند یک مبتدی واقعی باشد که فاقد مهارت های هماهنگی صحیح است.

افراد در معرض خطر عبارتند از: نقل قول ها کاما دو تکه و 3 دوره متوالی.

این همان چیزی است که وقتی صحیح نمایش داده می شود نقل قول های هوشمند به نظر می رسد:

نقل قول های هوشمند خیلی هوشمندانه نیستند

این چیزی است که وقتی درست نمایش داده می شود علامت های نقل قول استاندارد به نظر می رسد:

نقل قول های هوشمند خیلی هوشمندانه نیست …

این چیزی است که به نقل از هوشمند وقتی به طور صحیح نمایش داده نمی شوند:

نقل قول های هوشمند خیلی هوشمندانه نیستند

آیا در مقاله های خود که توزیع می کنید پتانسیل منفی ترک نقل قول های هوشمند را می بینید؟ به نقل از استاندارد از کمترین مخرج مشترک در جهان استانداردهای شخصیت ASCII استفاده می شود و این تضمین می کند که مقالات شما با فرمت HTML یا TEXT عالی به نظر برسند.

نحوه غیرفعال کردن نقل قول های هوشمند از Microsoft Words:

1. در منوی Tools گزینه AutoCorrect Options را بزنید و سپس بر روی زبانه AutoFormat As You Type کلیک کنید.

2. زیر گزینه Replace As You Type نقل قول های منظم را با نقل قول های هوشمند انتخاب یا پاک کنید.

از طرف دیگر می توانید کل سند MS Word را در ویرایشگر متن غیر مایکروسافت (ویرایشPlus UltraEdit TextPad و غیره) کپی کرده و یک جستجوی ساده انجام داده و جایگزین کنید. در صورت امکان نقل قول های هوشمند را در نقل قول های استاندارد آپوستروپ خط تیره و دوره ها پیدا کنید و جایگزین کنید.

توجه به نویسندگان که برای مقاله های خود در MS Word با کد HTML کار می کنند:

اگر نقل قول های هوشمند غیر فعال نیست لطفاً توجه داشته باشید که نقل قول های هوشمند کد HTML معتبر نیستند. بنابراین حتی استفاده از MS Word را برای انجام کد HTML در نظر نگیرید مگر اینکه ویژگی نقل قول هوشمند غیرفعال باشد.

به نقل از بازاریابی مقاله با یک نتیجه گیری هوشمند

نقل قول های هوشمند برای کتاب های الکترونیکی کتاب های فیزیکی چاپ شده اسناد PDF و هر نوع اسناد غیر HTML بهتر است. اگر می خواهید حساسیت EzineArticles را افزایش دهید کارهای هوشمندانه را انجام دهید و نقل قول های هوشمند را از Microsoft Words خاموش کنید یا قبل از بارگذاری مقاله بعدی خود در وب جستجو یا جایگزین کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا