بهترین استراتژی بازاریابی برای شما چیست؟

استراتژی | بازار

[ad_1]

اگر استراتژی مناسب بازاریابی را انتخاب کنید در وسط نمودار بالا چنان پسر کوچکی خواهید بود. آره پیروزی! پمپ های مشت!

مشکل بازاریابی امروز این است که گزینه های زیادی وجود دارد که بسیار گیج کننده هستند. وقتی به این چیزها فکر می کنم احساس سرگیجه می کنم و 35 سال است که در آنها غوطه ور شده ام.

خوب هفته گذشته با نوت بوک روی تختم خوابیدم و شروع کردم به نقاشی نظریه استاندارد استراتژی های بازاریابیتمرکز بر بازاریابی اینترنتی.

و من به چیزی کاملاً گیج کننده رسیدم که ممکن است برای چند نفر مفید باشد.

در اینجا او می رود …

این شبکه چهار چهارم دیگر است که در آن محور عمودی اندازه گیری از آسان به فولاد و محور افقی مقیاسی از منفی تا فعال است.

او با این چهار ربع سریع بیرون آمد:

سخت و منفعل = چندرسانه ای

آسان و منفعل = انتشار

جدی و فعال = ارائه

آسان و فعال = ایمیل

اکنون همه این راهکارها می توانند مؤثر باشند. با این حال بله برخی از دیگران راحت تر هستند. منفی ها بسیار بیشتر از آنچه پیشگیرانه است طول می کشد.

سخت و منفی = چندرسانه ای (کلیپ های ویدیویی)

این روزها همه از دیدن فیلم عصبانی هستند. این یک چالش است با این حال استراتژی منفی. او تلاش زیادی برای ایجاد یک ویدیو و ارسال آن در YouTube به امید اینکه مردم آن را ببینند شده است.

انجام کار خوب وقت گیر است و می تواند گران باشد. بیشتر فیلم ها کاملاً خالص هستند. اگر می خواهید این کار را به خوبی انجام دهید تغییرات زیادی و زمان زیادی می طلبد.

مشاهده تعداد زیادی فیلم کوچک در وب سایت شما می تواند یک لمس خوب باشد اما آنها معمولاً افراد را مجبور نمی کنند تا در تعداد زیادی با شما تماس بگیرند.

بنابراین می بینید من دیوانه نیستم استراتژی ویدیو برای متخصصان آزاد. من نمی گویم که آنها نمی توانند کار کنند اما کارهای زیادی برای انجام درست وجود دارد.

بهترین مثال: یک معلم غیر تکراری به نام رابرت اسپیرا (non-duality.rupertspira.com/home). او کارگاه های زنده را انجام می دهد و همه چیز را به تصویر می کشد. سپس کارمندان وی آنها را به سؤال برده به قسمتها پاسخ می دهند و آنها را در YouTube ارسال می کنند. آنها پنج تا پانزده دقیقه است. و آنچه می بینید همان چیزی است که می گیرید. بدون سر و صدا بدون سر و صدا. تدریس آن خالص نیست.

او صدها فیلم در یوتیوب با صدها هزار بازدید دارد. آیا او کار می کند؟ خوب کارگاههای او همیشه پر و هر کاری که می کند تبلیغ ایمیل سطح پایین به لیست او در هر یا دو ماه است.

من این رویکرد را خیلی دوست دارم. محتوای خوبی داشتید؟ به دنبال یک فیلم خوب (واقعاً برخلاف تصور شما) هستید؟ سپس ممکن است بخواهید رابرت را شبیه سازی کنید.

آسان و منفعل = انتشار

اتفاقاً من این استراتژی را خیلی دوست دارم چون امپراتوری من را ساخته است. این نسبتاً آسان است: هفته ای یک بار مقاله ای در مورد موضوع خود بنویسید آن را برای کسانی که در لیست آنلاین خود هستند ارسال کنید و آن را برای وبلاگ خود ارسال کنید. شهرت زیر است.

اما انتشار در اینترنت می تواند بسیار بیشتر از این باشد. می توانید همین مقالات را تهیه کرده و آنها را در مقالات Medium LinkedIn و Ezine ارسال کنید. سپس می توانید آن را در فیس بوک توییتر اینستاگرام و پینترست تبلیغ کنید. گاهی اوقات می توانید هنگام نوشتن مقاله برای یک پست اصلی به صورت آنلاین در معرض دید زیادی قرار بگیرید. ترافیک وب ضرب می شود.

هزینه صفر است نوشتن مقاله بین دو تا پنج ساعت طول می کشد (مگر اینکه چند روز طول بکشد). افکار شما بصورت آنلاین در دسترس است تا افرادی که به دنبال ایده های عملی هستند برای همیشه کشف شوند. برخی از آنها لیست آنلاین شما را انتخاب کرده و این حلقه بازاریابی با فضیلت را به جا می آورند.

نکته منفی این است که طبق تحقیقات گسترده من (جستجوی Google برای 10 ثانیه) روزانه 2 میلیون مقاله به صورت آنلاین منتشر می شود. ذهن در حال چرخیدن است. بنابراین موارد شما در آنجا قرار خواهند گرفت اما در یک سنباده بسیار بزرگ گم شده است.

من هنوز طرفدار چاپ و نشر آنلاین هستم اما کوه شیب تندتر و تندتر می شود. فقط یک یا دو مقاله را اینجا بنویسید و خیلی به شما کمک نمی کند.

بهترین مثال: خوب بر خلاف من Henneke را از بررسی کنید بازاریابی مسحور. او یک وبلاگ عالی خواندنی و سرگرم کننده در مورد نوشتن کسب و کار و وبلاگ نویسی دارد. او در حال صحبت کردن است. همه چیز در مورد مطالب خوب نوشته شده و مرتبط است. اگر آن را به عنوان پایه و اساس ندارید این اتلاف وقت است.

جدی و فعال = ارائه

من کار خود را بر روی نمایش ها در مقابل مخاطبان زنده ساختم در انجمن های حرفه ای و اتاق های بازرگانی. این توجه من را به خود جلب کرد افراد را به لیست پستی من اضافه کرد و راهنماهای گرم برای آموزش بازاریابی تولید کرد.

من امروز هنوز هم در قالب وبینارها ارائه می دهم. من آخرین برنامه گروهی خود را با کمک دو وبینار (که به آن کنفرانس ویدیویی نیز گفته می شود) پر کردم. آنها قطعاً کار می کنند.

اما من ارائه را در گروه دشوار قرار می دهم نه به این دلیل که ارائه آنها دشوار است اما می تواند مدت زمان طولانی را برای آماده شدن طول بکشد. روز گذشته که دو روز کامل طول کشیدم. حدود 200 اسلاید وجود داشت (با کمال تعجب).

بله این تنها راه انجام سمینار آنلاین نیست. فقط می توانید به صورت زنده در Zoom Video پخش کنید و همین کار نیز می تواند انجام دهد. در نهایت مجبور خواهید بود سبک خود را پیدا کرده و آنچه را که مؤثر است آزمایش کند.

ارائه ها فعال هستند زیرا در پایان می توانید درخواست کار کنید. و البته شما می توانید ضبط وبینار خود را به صورت ویدیویی به صورت جفی تبدیل کنید و آن را برای کسانی که در لیست شما هستند ارسال کنید. اینجا را تماشا کنید.

بنابراین ارائه ها همیشه نقش بزرگی در ابزار بازاریابی من دارند.

یک چیز وجود دارد – اگر شما تعداد زیادی از افراد را در لیست ایمیل خود ندارید موفق باشید که تعداد زیادی از شرکت کنندگان را بدست آورید. بله شما می توانید ارائه های مهمان را به میزبانی دیگران ارائه دهید اما شما کنترل و توانایی یکسانی در ارائه خدمات حرفه ای خود ندارید.

بهترین مثال: جان نمو از LinkedIn Riches (linksinriches.com). وبینار وی یک انفجار است. بسیاری از آنها در دنیای بازاریابی اینترنتی وجود دارد. بسیاری مانند جان آن را به عنوان وبینارهای آنلاین همیشه سبز آماده کرده اند که قرار است چندین بار در روز اجرا شوند. این نوعی مخلوط بین انتشار و ارائه است.

آسان و فعال = ایمیل

به نظر من ایمیل قدرتمندترین ابزار جامع بازاریابی است. و او از کمترین احترام برخوردار است. اما من حتی بدون بازاریابی ایمیل نمی توانم در تجارت تصور کنم.

رسانه های اجتماعی همه روابط عمومی و همه توجه را به خود جلب می کنند اما ایمیل کسب و کار را به خود جلب می کند. یک مطالعه جدید نشان داد که ایمیل 40 بار به نتایج حاصل از تجارت فیس بوک و توییتر خود رسیده است.

پست الکترونیکی ابزاری آنلاین است که مدت زمان طولانی است و فکر می کنم آن را گرفته است. ایمیل های تبلیغاتی طی سالها به طرز چشمگیری گسترش یافته اند اما اکثر آنها خیلی خوب نیستند.

ما در صندوق های پستی خود مانند چرخاندن نامه از طریق سطل زباله چرخ می شویم. حذف حذف حذف کنید. چرا؟ زیرا یا بی ربط است یا کسل کننده است. آنها هر دو معمولاً هستند.

من احساس می کنم که ایمیل دارای بیشترین پتانسیل در تمام استراتژی های بازاریابی آنلاین است زیرا نسبتاً آسان و فعال ترین واسطه بازاریابی تا کنون است. پیام شما مستقیماً به صندوق پستی مشتری بالقوه شما منتقل می شود. هیچ چیز دیگری نمی توانست این کار را انجام دهد.

ایمیل مارکتینگ فرصت های خوبی برای پیشرفت در بسیاری از زمینه ها دارد:

1. چگونه می توان طنز را به عنوان قویترین وسیله اشاره گر (حتی هرگز مورد استفاده قرار نداد) گنجانید.

2. چگونگی ارسال گزاره ارزشی به طور مستقیم به ذهن و قلب مشتری بالقوه.

3. چگونه می توان ایمیل های خود را شفاف متمرکز و آسان خواند.

4- چگونگی تدوین فراخوان قانع کننده كه در برابر آن مقاومت كنید دشوار است.

5- نحوه دریافت ایمیل برای هزاران مشتری بالقوه بدون اینکه به دنبال هرزنامه باشند.

اگر روی همه این موارد کار نکنید ایمیل های شما توجه و پاسخی را که می خواهید دریافت نمی کنند.

بهترین مثال: شتاب دهنده عمل درمانی. برای دیدن درخشش در بازاریابی ایمیل به این سایت مراجعه کرده و وارد لیست شوید. این همه در مورد نمایش نتایج است.

چه راهکارهای بازاریابی را انتخاب خواهید کرد؟

چهار محله بازاریابی را در نظر بگیرید. هرچه فعالیت بازاریابی آسان تر باشد احتمال انجام این کار بیشتر است. هرچه فعالیت بازاریابی شما پیشگیرانه تر باشد واکنش شما سریعتر خواهد بود.

رابرت

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا