آیا روشنایی وقتی مشاور بازاریابی انجام می دهد مهم است؟

[ad_1]

تحقیقات نشان داده است که مواردی وجود دارد که یک مشاور بازاریابی می تواند برای اولین بار ، چهره به چهره انجام دهد ، این امر باعث می شود اولین تصور عالی ایجاد شود و در هنگام انجام کار رابطه برقرار کند. دانستن رویه ها و ممنوعیت ها می تواند یک فروش را از فرار نجات دهد. نورپردازی یک عامل بسیار مهم است.

به همین دلیل است …

برخی از موارد وجود دارد که به خوبی کار می کنند و برخی از استراتژی ها وجود دارد که خوشبختانه ، شهودی و یا هر چیز دیگری هستند.

اولین چیزی که من توصیه می کنم: وقتی با افراد به خصوص در رستوران ملاقات می کنید ، همیشه زود می رسیدید و در پشت رستوران می نشینید و با هر شخص دیگری در رستوران روبرو می شوید.

کسی که برای ملاقات شما بیاید مجبور است مستقیماً در مقابل شما بنشیند و تنها چیزی که می تواند شما ببیند شماست.

آنها ممکن است قادر به شنیدن اتفاقاتی باشند که در پس زمینه رخ می دهند اما چیزی را نمی بینند. بنابراین شما 100٪ توجه را جلب می کنید و اساساً می فهمید که کاملاً در حال کنترل محیط هستید.

نکته دوم این است که اگر چاره ای برای بردن مردم داشته باشید ، مواردی وجود دارد که می دانیم احتمال فروش آنها بیشتر است.

اگر افرادی را با چراغ های کم نور به رستوران می برید ، احتمال گرفتن بله در پایان ارائه یا ارائه خود ، هرچه که باشد ، بسیار بیشتر از این است که اگر شخصی را به یک رستوران با نور روشن می بردید.

چرا اینطوری است؟

زیرا وقتی روشنایی کم می شود ، اندازه دانش آموزان گسترش می یابد. بنابراین وقتی چشم انداز خود را نگاه می کنید ، دانش آموزان بزرگی و ناخودآگاه را می بینید ، لزوماً کسی به ما نمی گوید که در مدرسه ، ما فقط از نگاه بچه ها این را می دانیم که بچه ها همیشه این چشم های بزرگ را دارند ، آنها خوشحال هستند.

ما به معنای واقعی کلمه همه این اتصالات قوی و شگفت انگیز را با چشم های عظیم داریم.

وقتی به یک فرد در نورهای کم نور نگاه می کنید ، چشمان آنها واقعاً بزرگ است. این احساس وجود دارد که افراد وارد می شوند ، احساس راحتی می کنند ، همه چیز خوب است ، که این اشکالی ندارد ، و من این شخص را دوست دارم ، که آنها مرا دوست دارند.

صحبت در مورد تاکتیک ها ، و این یکی از تاکتیک های مورد علاقه من تا کنون است ، ترکیبی از چراغ های کم نور و حالت نشسته در رستوران. در صورت انجام چنین کاری 50 دلار ارزش دارد.

هنگام انتخاب مکانی برای دیدار ، مشتری خود را به فضایی آرام و بهترین شرط بندی خود برای یک شروع جدید دعوت کنید. پایان داستان.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا