[ad_1]
غالباً من افراد زیادی را می بینم که وارد بازاریابی اینترنتی می شوند و سعی دارند چیز بزرگ بعدی را به بازار عرضه کنند و ناامید شوند. این تعجب آور نیست زیرا راه اندازی کند برای ایجاد یک گردش ثابت در فروش و در نهایت درآمد کافی به تجارت شما کند است. من اشتباهات زیادی مرتکب شده ام (که جزئیات را در اختیار شما قرار می دهد زیرا می خواهیم بدانیم چه چیزی کار می کند و چه چیزی مؤثر نیست)
1. آنچه را که قبلاً فروخته شده است وارد کنید و یک قطعه کوچک از این بازار را بدست آورید. می بینید این دانش موشکی نیست اما این کار می کند. در مورد آن فکر کنید بنابراین … بیایید بگوییم که شما به نوع زیبایی در نوع تبلیغات در مجلات یا روزنامه ها نگاه می کنید. در این تبلیغات تحقیقات زیادی انجام شده است. بدیهی است که بازار عظیمی در آنجا وجود دارد یا این مشاغل پول را صرف تبلیغات گران نمی کنند.
2. بعد از ایجاد بازار عمومی خود مکانی بسیار خاص را جستجو کنید. مثال خوب این است که اگر به دنبال یک تاریخ هستید به دنبال مکانی بسیار خاص مانند دوستیابی و یا دوستیابی برای افرادی که عاشق ایفای نقش هستند می گردید.
سپس کتاب الکترونیکی بنویسید و به عنوان شخصی که به دنبال آن است مشاوره دهید. نصیحت کنید. این اعتماد به نفس را ایجاد می کند. حتی لازم نیست آنها را به بازار عرضه کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که محصولاتی را که دوست دارید یا چیزهای مفیدی برای آنها داشته باشید به آنها توصیه کنید. حتی محصولاتی که شنیده ام مناسب دیگران است.
مراقب باشید به عنوان کسی ظاهر نشوید که فقط می خواهد بفروشد. هر از گاهی هدیه رایگان ارائه دهید.
با این روش اعتماد ایجاد می شود و شما دوستی هستید که هر چیزی را که توصیه می کنید خریداری می کنید. شما خود را به عنوان متخصص قد و قامت خود اثبات می کنید.
[ad_2]