بازاریابی در اینستاگرام: ایجاد آگاهی از برند و پیروان آن

[ad_1]

اینستاگرام | بازار

با ادغام نشانک های اجتماعی و اهمیت روزافزون آنها در الگوریتم گوگل ، بیشتر و بیشتر به استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای افزایش تلاش های تبلیغاتی خود ترغیب می شوند. یکی از مکان هایی که از بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی اینترنتی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است اینستاگرام است. اما مانند هر استراتژی تجاری دیگر ، شما فقط نمی توانید به سبد خرید بروید و نتایج را ببینید. راه درست برای انجام بازاریابی اینستاگرام را بیاموزید ، سپس آگاهی از برند ایجاد کنید و دنبال کننده های بیشتری را بدست آورید.

اینستاگرام در روشن تر شدن وب پیشگام بود ، زیرا باعث شد عکاسان مشتاق کاربران عادی و متخصصان برند از شرکت هایی که پتانسیل این پلتفرم را می دیدند ، ایجاد کنند. به اشتراک گذاری عکس ثابت شده است که راهی عالی برای جذب پیروان خوب ، افزایش روابط با مشتری و الهام بخش اشتراک و بحث فعال کاربران است. برای بهره‌مندی از همه این مزایای امیدوارکننده ، موفقیت در کارزار بازاریابی شما چیست؟

1 حساب کاربری خود را به صورت تخصصی تنظیم و مدیریت کنید. اگر برای بهبود رسانه های اجتماعی برون سپاری ندارید ، باید کمی تنظیم کنید و یک حساب کاربری را تنظیم کنید … به این فکر کنید که چگونه می خواهید مردم کار شما را به خاطر بسپارند و ببینند. یکی از استراتژی های خوب بازاریابی اینستاگرام برای بررسی ، Burberry’s ، یک برند مد لوکس انگلیسی است. در میان عکس هایی که آنها به اشتراک گذاشتند در طول حوادث ، در پشت صحنه گرفته شده است. با انجام این کار ، آنها باعث می شوند که پیروان از طریق تصاویر داخلی براق و درخشش از “آزمایش” لذت ببرند. این پست علاقه و مشارکت را نادیده می گیرد.

2 جداول درست کنید. هیچ کاربر اینترنتی نمی خواهد حسابی را دنبال کند که 30 عکس را همزمان بارگذاری کند. اگرچه جاری شدن سیر خوراک شما با هر آنچه که در دوربین دارید ممکن است وسوسه انگیز باشد که فکر کنید نام تجاری ثابت بماند ، این حرکت فقط به دنبال کننده های آزار دهنده منجر می شود که تصمیم می گیرند از حساب شما جدا شوند و حتی پست های خود را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند. به سادگی روی کیفیت و خلاقیت متمرکز شوید ، و تصویر واحد شما قادر خواهد بود پیام شما را با کارآمدتر از طولانی ترین مطلبی که می توانید بنویسید ارتباط برقرار کند.

3 بارگیری تصاویر واقعی. موفقیت کمپین بازاریابی اینستاگرام شما به میزان خلاقیت عکسهای شما بستگی دارد. هرگز فید خود را با تصاویر متنی که اخبار ، رویدادها یا تبلیغات را بیان می کنند ، پر نکنید. عکس های واقعی و خلاقانه را به اشتراک بگذارید ، و اگر مجبورید متن را درج کنید ، این هدف از عنوان است. اگر در فهمیدن چه چیزی برای ارسال بعدی مشکل دارید ، در اینجا چندین ایده استراتژی محتوا وجود دارد:

تصاویر محصولات خود را در ترکیب ها یا پس زمینه های مختلف.

تصاویر افراد مشهور یا معمولی که از محصولات شما استفاده می کنند می توانند تصاویر معمولی ، صریح ، خنده دار یا غیر متعارف باشند.

4 علائم طبقه بندی. در بهبود رسانه های اجتماعی ، هشتگ ها به طور عمده به رتبه بندی پست ها کمک می کنند. همچنین می توان از آن برای ایجاد جوامع در یک سکوی اشتراک گذاری عکس استفاده کرد که دارای علایق مشابهی است. راه دیگر برای افزایش استفاده از هشتگ با برگزاری مسابقات با جوایز در معرض خطر است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا