آنچه اتفاق می افتد یک واقعه مجازی است که به من آموخته است

[ad_1]

چند ماه پیش وقتی آموزش خود را برای تبدیل شدن به یک متخصص رویدادهای مجازی به پایان رساندم ، هیچ وقت نمی دانستم که چگونه می تواند روی تفکر من در مورد سرویس دهی به مشتری تأثیر بگذارد.

اگرچه من در این دوره شرکت کردم تا بتوانم نحوه برنامه ریزی و مدیریت برنامه های زنده تلویزیونی از طریق اینترنت را یاد بگیرم ، برنامه های آنلاین رادیویی آنلاین (مانند رادیو Talk Talk) ، وبینارها ، وبینارها و ایجاد ویدئوها با استفاده از کامتازیا ، فقط برای تبلیغ برنامه خودم در حالی که در اواسط کار بودم ، فهمیدم که واقعاً می خواهم این سرویس را به مشتریان ارائه دهم.

بعنوان دستیار مجازی ، من بعضی اوقات با افرادی که به تازگی آموزش های تخصصی را پشت سر گذاشته اند ، ملاقات می کنم اما در نشان دادن مهارت های خود مشکل دارم زیرا آنها برای این مکان خاص مشتری نمی گیرند. توصیه من این است که مشتری خودتان باشید. بعد از اخذ مجوز به عنوان متخصص در رویدادهای مجازی ، من از آنچه آموخته ام بسیار هیجان زده شدم و اینکه این سرویس ها از نظر شغل خود چه کاری را می توانند برای مشتریان فعلی من انجام دهند ، از طریق ایمیل و تماس با آنها ، برای آنها درمورد سرویس جدید و چگونگی بهبود دید خود و ارتقاء برندشان بسیار هیجان زده ام. در کمال تعجب ، هیچکدام از آنها هیجان و احساس من را احساس نکردند. هیچ کس واقعاً نمی خواهد که من این نوع کارها را انجام دهم. کمی احساس خرد کردم. این مشکل بزرگی است! اگر نتوانم مشتری هایم را وارد سیستم کنم ، چگونه می توانم مهارت های خود را روشن کنم و آموزش هایم را تقویت کنم؟ مجبور بودم تا راه حلی پیدا کنم.

خوب ، همانطور که قبلاً هم گفتم ، فقط باید مشتری خودم شدم. بنابراین ، من شروع به جمع آوری و انتشار فیلم های تجربی در وبلاگ خود کردم ، رادیو Talk Talk را ایجاد کردم و نمایش هایی را برگزار کردم و تازه کارهایی را که یاد گرفتم اما نه برای مشتری بلکه برای شغل خودم شروع کردم.

به زودی صاحب مشاغل كوچك در فرانسه با من تماس گرفت – بله ، من گفتم فرانسه ، به عنوان محلی كه فرانسوی ها در آن زندگی می كنند ، از من سؤال كردند كه آیا من می توانم به او كمك كنم برخی از فیلم های آموزشی اساسی برای كاربران محصول خود را! نیازی به گفتن نیست ، من در همان زمان هیجان زده و تنش زدم. این یک چیز است که نقش جدید را بازی کنید ، زیرا او وقتی به عنوان متخصص رویدادهای مجازی مورد تأیید قرار می گیرد ، هنگامی که تمرکز بر روی ارتقاء مشاغل شما است ، اما هنگامی که برای شخص دیگری بود ….. خوب ، پروانه ها در معده من جاری بودند.

برای خلاصه کردن یک داستان طولانی ، من با استفاده از Camtasia آنها را نمایشی ساختم و همچنین آن را به وبلاگم هدایت کردم تا وی بتواند فیلم های ایجاد شده را هنگام تلاش برای ساخت مهارت های من تماشا کند. حدود یک هفته طول کشید تا او به من برگردد ، و تمام مدت من شروع به شک به خودم کردم و از تعجب در مورد آنچه می توانستم متفاوت باشم فکر کردم و فکر کردم که فکر می کند کار من افتضاح است. وقتی او بالاخره به من برگشت ، آنها گفتند که آنها واقعاً بعد از شروع برنامه ریزی برای پیشبرد پروژه های مختلف ، کاری را که من انجام دادم پسندیدند.

چندی نگذشت که استعلام ها شروع به کار کردند و من موفق شدم پروژه هایی را بدست آورم که به عنوان متخصص در رویدادهای مجازی کار می کردند. عالیه !!! کل تجربه واقعاً به من یاد داده است که بعضی اوقات ، مشتری خود بودن بهترین راه برای افزایش مهارت های خود است تا در آنچه آموخته اید کارآمد تر شوید و با انجام کار برای شما سطح راحتی خود را بسازید.

از این گذشته ، وقتی به این فکر می کنید ، چرا کسی شما را به عنوان مشاور بازاریابی اجتماعی استخدام می کند ، اگر وقتی به سایت شما مراجعه کرد ، حتی نشانه های حضور در رسانه های اجتماعی را نمی بیند؟ بدون نشان توییتر یا پیوندهای فیس بوک اما می خواهید به من کمک کنید؟ به من گفته شد که ممکن است بعضی مواقع کمی تحت تأثیر قرار بگیرم ، بنابراین امیدوارم که شما را از دست ندهم!

در اصل ، من فکر می کنم شما می توانید بگویید که من یاد گرفته ام که باید آنچه را که در شغل خودم آموخته ام را آموزش دهم و به کار بگیرم قبل از متقاعد کردن دیگران که واقعاً می توانم برای آنها کار کنم. وب سایت من برای آنچه می توانم انجام دهم ، نمایشگاه نمایش مجازی است! http://carlanacharles.com

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا