[ad_1]
بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) امروزه به یک کلمه پر سر و صدا تبدیل شده است و هر شرکت دیگری در تلاش است تا از این مزایا بهره مند شود. از سویی شرکتهایی مانند دل سود خود را با استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی افزایش داده اند. بسیاری دیگر وجود دارند که بدبختانه شکست خورده اند. چنین شرکت هایی هنوز استراتژی ندارند آنها فقط به این دلیل وارد می شوند که رقبای آنها این کار را انجام می دهند یا نمی خواهند آنها را مستثنی کنند.
رویکرد از پیش برنامه ریزی شده در بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک می کند اما بدون چند دستورالعمل ساده بلکه غالباً از آن غافل می شود. اگرچه استراتژی بازاریابی شما مهم است اما نحوه اجرای آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. بعضی اوقات حتی شخصی که استراتژی ندارد به دلیل روش خود یعنی برخورد با کاربران اینترنت موفق می شود از بسترهای رسانه های اجتماعی مزایایی به دست آورد. این بیشتر در مورد ایجاد روابط عمومی است تا تدوین استراتژی مبتکرانه برای بازاریابی.
اگر شما علاقه مند به بررسی مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی هستید پس این نوشتار فقط برای شما می باشد. حتی اگر در حال حاضر استراتژی بازاریابی ندارید این دستورالعمل ها همیشه به شما کمک می کند.
1 بارها و بارها ارسال می شود – چه در صفحه و چه در خارج از صفحه محتوا در همه جا خاصیت است. خوانندگان عاشق خواندن مطالب افزایش دانش دانش خود یا سرگرمی آنلاین هستند. محتوای خوب نوشته شده همیشه نمایش را سرقت می کنند. اما به یاد داشته باش؛ همچنین روی کیفیت تمرکز کنید یا به کمیت اهمیتی ندهید.
2 ارزش را به محتوا اضافه کنید – محتوای خوب نوشته شده فقط به معنای درست بودن گرامر نیست بلکه باید مورد توجه خوانندگان نیز باشد. این توانایی را دارد که بسته به موقعیت خواننده را به فکر کردن بحث و گفتگو صحبت یا خندیدن بکشاند. خود را در کفش کاربران قرار دهید و فکر کنید – اگر محتوای آن بی ارزش باشد به برخی وبلاگ ها برمی گردید؟ اگر چیز مفیدی پیدا نکردید از شخصی پیروی خواهید کرد؟ پاسخ به این نوع سؤالات عبارت ارزش را تعریف می کند.
3 بیاموزید که حقایق و عقاید را متفاوت کنید بیشتر ما نتوانستیم تفاوت بین دو اصطلاح را درک کنیم و از آنها به صورت متقابل استفاده کنیم. این بدترین کار برای انجام دادن است! به معنای واقعی کلمه حقیقت یک چیز واقعی است و می توان با شواهد اساسی آن را تأیید کرد. از طرف دیگر عقیده نتیجه احساسات یا تفسیر فرد از حقایق است. به همین دلیل است که حقیقت یکدست است در حالی که عقاید همگن نیستند.
4 در نبردها افراط نکنید به یاد داشته باشید این یک مکالمه است نه یک دعوا. به همه گوش دهید و به همین ترتیب به آنها پاسخ دهید. اگر کسی شما را بخاطر کار شما یا هر دلیل دیگری ستایش می کند به یاد داشته باشید که از او تشکر کنید و همیشه کلمه و فروتنی را به خاطر بسپارید. از طرف دیگر اگر کسی از شما انتقاد کند به استدلال های غیر ضروری افراط نکنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که خود را ارزیابی کنید تا علت رفتار خشن نسبت به شما یا شرکت خود را بدانید. اگر پاک نیستید از فرد مورد نظر عذرخواهی کنید. اگر حق با شماست سعی کنید دلیل را از طرف شخص اما به طرز مودبانه دریابید.
5 سعی کنید موارد را سفارشی کنید اختصاص دادن کارها به معنای شخصی گرفتن چیزها نیست. این بدان معنی است که به عنوان شخص اول در گفتگو غوطه ور می شوید و نه به عنوان شخص ثالث. این فواید زیادی دارد اما مهمتر از آن به ایجاد اعتماد به نفس اعتماد و احساس تعلق کمک می کند. سعی کنید همه چیز را پخش نکنید بلکه کاربران خود را در این مکالمه شرکت کنید.
6 به موقع و مناسب پاسخ دهید – یک پاسخ به موقع و مناسب راه را برای پیروان بالقوه روشن می کند. این امر عمدتاً در بازاریابی شفاهی یاری می کند و شما را به عنوان مرجع مستقر می کند. پاسخ به موقع نامناسب یا نامناسب در زمان مناسب برای کاربران مناسب نیست. اگر خود را به عنوان یک متخصص در یک زمینه معرفی می کنید همیشه پاسخ های دقیقی ارائه دهید.
7 خبر داشتن هرگز در مورد تجربه یا دانش خود لاف نکنید. به آنچه دیگران می گویند گوش دهید و به آن کمک کنید. این به ایجاد جامعه کمک می کند.
[ad_2]