شور و شوق در مقابل شیدایی

[ad_1]

از چه چیزی هیجان زده ام؟ اسکی – همه چیز در مورد آن. من هر آخر هفته از نوامبر تا آوریل اسکی می کنم و همین کار را با بچه هایم انجام می دهم. من عاشق فعالیت های دیوانه وار و بیرحمانه در فضای باز هستم ، اما هر چیزی که مربوط به برف روی زمین و دو تخته روی پای من باشد ، مرا به یک اردوگاه شاد تبدیل می کند.

با این حال ، من از اسکی هیجان زده ام. باید بگویم من یک اسکای اسکی هستم. از هر یک از اعضای خانواده من بپرسید. و وقتی وسواس دارم ، منظورم این است که فقط در مطب یا خانه خود عکس و پوستر اسکی داشته باشم.

در تعطیلات تابستانی ساحل مجله های اسکی می خوانم. پس زمینه اسکیت آیفون من. هنگامی که بازی های خانوادگی راجع به موارد دلخواه انجام می دهیم (رنگ مورد علاقه شما ، غذای مورد علاقه و غیره چیست) – هر چیزی که برای من نگران باشد اسکی است. من هر چهار مجله اسکی را نگه می دارم (بله ، 4 مورد وجود دارد). من اکثراً پیراهن های کاری می پوشم و همه آنها حاوی منابع یا تصاویر اسکیت روی آنها هستند (مورد علاقه من کمپین “Got Milk” است و می گوید “پودر کردم؟”) بهترین شرکت کنندگان در اسکیت را در توییتر ، یوتیوب ، فیس بوک و غیره دنبال می کنم بنابراین سعی می کنم (او برنده شد) یک جفت اسکی امضا شده لیندسی فون برای دختر من.

من فکر می کنم نگرانی من خوب است – به فرزندانم می آموزد که روی آنچه که من با شور و اعتقاد به آن اعتقاد دارند تمرکز کنند – مهم نیست که چه چیزی باشد. دختر 7 ساله من کلر در حال حاضر می خواهد موهای او واقعاً طولانی رشد کنند تا بتواند آن را در یک ماسه مویی مانند Lindsay Von بپوشد. چقدر دیوانه؟ او از اسکی پرشور است و تقریباً با آن وسواس دارد. فکر نمی کنم زیاد باشد

من خودم می بینم که این مقاله را می نویسم – می توانم ادامه دهم و ادامه دهم – اما شاید همه آنقدر مثل من اسکی نداشته باشند. “این چه ارتباطی با بازاریابی آنلاین واقعی دارد؟” اما این به مردم نشان می دهد که روح (و کار) چقدر خوب است که شیدایی را در ارزش های خود بگنجانند.

اکنون ، من درگیر بازاریابی واقعی اینترنتی هستم. این کار به عنوان یک سرگرمی شروع شد وقتی که کمتر از دو سال پیش با همسرم شروع به کار کردم. من برخی از کتابها را خوانده ام ، برخی از دوره ها را بصورت آنلاین مطالعه کردم و بعضی از بهترین مربیان آنلاین را دنبال کردم. من همه چیز را در مورد بازاریابی اینترنتی و سپس برخی از آنها یاد گرفتم. من این اشتیاق را به خود گرفتم و سپس به آنجا رفتم – تا ببینم چه کاری می توانم برای تجارت خود انجام دهم.

شما می توانید بگویید که من ثروت خود را از دانش بازاریابی اینترنتی کسب کردم و آن را به چیزی واقعی تبدیل کردم. چیزی را می توان به راحتی از قدم به قدم برای پیاده سازی در تجارت خود یاد گرفت تا بتوانند نتایج مشابهی را مشاهده کنند. در حال حاضر ، من وسواس تدریس و به اشتراک گذاشتن چگونگی اصلی سازی کسب و کار خود به صورت آنلاین را دارم.

ماموریت شما:

به چه چیزی علاقه دارید؟ هنگامی که این سؤال را از خود می پرسید ، پنج مورد را که برای اولین بار به ذهن می آید ، لیست کنید. آنها باید 5 نفر اول باشند که به ذهن خطور می کند. اگر فکر کردن در مورد آن بیشتر طول بکشد ، آنها به ذهن شما خطور نمی کنند و ممکن است همیشه به آن فکر نکنید. آنها می توانند ارزش ، کار ، سرگرمی و غیره باشند. برای من این است که به مردم ، یادگیری ، خانواده ، اسکی و انجام کارهای صحیح کمک کنم. حال ، کدام یک از این اقدامات را می توانید در طول روز به صورت رایگان انجام دهید؟ اگر فردا یک میلیون دلار به شما داده می شد ، هر کدام از این پنج مورد که هر روز از خواب بیدار می شوید و می گفتند: “نمی توانم صبر کنم تا شروع کنم.” این وسواس شماست. این کار را دنبال کنید و هر کاری که می کنید انجام دهید تا واقعی شوید و چیزهای خوب به دست می آیند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا