چگونه استراتژی تجارت کوچک خود را در زمان بحران COVID-19 متحول کنید

[ad_1]

راه های آسان برای ایجاد یک برنامه مدیریت بحران ویروس کرونر

ما به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، ما برای بسیاری از موارد آماده هستیم ، خواه یک چرخش فصلی در فروش باشد یا عدم حضور غیرمنتظره کارمندان که باید در آن گام برداریم و بپوشانیم.

اما ما هرگز چیزی مثل یک بیماری همه گیر COVID-19 ندیده ایم ، که باعث می شود ما از نحوه مقابله با این اوقات عجیب مطمئن نباشیم.

می دانم که این یک دوره ترسناک و منزوی است ، چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای. من امیدوارم که شما سالم و سالم بمانید ، و این مقاله به شما در برنامه ریزی چالش های تجاری مرتبط با coronavirus کمک می کند.

من شخصاً مجبور شده ام به عنوان یک کارآفرین چندین بار بچرخم و گرچه می تواند استرس زا باشد اما می تواند زمانی برای نوآوری و رشد باشد.

در ضمن ایجاد یک برنامه مدیریت بحران کرونر کسب و کار ، در اینجا مواردی وجود دارد که می توان به آنها توجه کرد:

اهمیت کمک به فروش

من می دانم که شرکتی برای اداره کردن دارید و من پیشنهاد نمی کنم که شما شروع به دادن چیزهایی به صورت رایگان کنید و یا سلامتی خود را برای باز کردن یک فروشگاه خطر نکنید. آنچه من توصیه می کنم این است که یک قدم عقب بردارید و در ضمن مدیریت شرکت خود به فکر جامعه خود باشید.

شاید راهی وجود داشته باشد که آنچه شما ارائه می دهید در این زمان دشوار ممکن است به مردم پیشنهاد کند. یکی از مشتریان ما به نام The Broken Whisk مجبور شد از خدمات به مشتریان در آگاسیز ، سال قبل از میلاد متوقف شود. بازدارنده در عوض ، آنها یک وعده انتخابی از وعده های غذایی را با هر 5 دلار فقط ایجاد می کنند که قابل سفارش و دریافت است.

آنها نه تنها پست های فیس بوک خود را به اشتراک گذاشتند و به اشتراک گذاشتند زیرا این یک نمایش لذت بخش و راهی برای ارائه به جامعه است ، بلکه یک سری کارهای خیرخواهانه را نیز آغاز کرد. تعداد بیشتری از افراد برای خرید وعده های غذایی برای افراد نیازمند ، پول اهدا می کنند.

آیا راهی وجود دارد که بتوانید بهتر مدل الگوی بازاریابی موجود را برای بهتر خدمت به مشتریان و جامعه تطبیق دهید؟

رویدادها و پیشنهادات آنلاین

بدیهی است که میزبانی کنفرانس یا شام در این زمان ممنوع است. بیشتر برنامه ریزی شما برای چالش های تجاری COVID-19 شامل یک استراتژی بازاریابی اینترنتی است.

به برخی از راه هایی که می توانید افراد را به راحتی با خانه ارتباط برقرار کنید ، از جمله وبینارها ، فیلم های زنده در فیس بوک و کنفرانس های مجازی با ابزاری مانند زوم فکر کنید. و فقط به محتوای مربوط به کروناویروس توجه نکنید. مدتها پس از پایان بحران COVID-19 به تولید ویدئویی ادامه دهید که از استراتژی بازاریابی مشاغل کوچک شما سود خواهد برد.

در اینجا مثال خوبی از مرکز بازاریابی آنلاین ارائه شده است. ضربه نبوغ مشتری ما در شمال ونکوور ، بریتیش کلمبیا واقع شده است. به عنوان یک طراح داخلی ، باربارا آیلزورث ساخت شرکت خود را به طور مستقیم با مشتریان و تولید کنندگان ساخت. با این حال ، با بحران COVID-19 ، او مجبور شد استراتژی بازاریابی خود را توسعه دهد تا شامل مشاوره مجازی و مدیریت پروژه شود.

بارب همچنین از افراد دعوت می کند تا عکس های خود را درباره چالش های طراحی و طراحی از طریق اینستاگرام منتشر کنند ، و سپس پیشنهاد می کند تا ایده های خود را برای راه حل های ممکن ارسال کند.

این یک روش سرگرم کننده و الهام بخش برای درگیر کردن اجتماع او در شرایطی است که مردم به او بیشترین نیاز را دارند!

آیا باید بازاریابی را در طول COVID-19 متوقف کنم؟ در وب سایت ما بیشتر بخوانید

مگر اینکه کاغذ توالت یا ضدعفونی کننده دست بفروشید ، ممکن است نگران تأثیر کوراو ویروس بر روی تجارت کوچک خود باشید. سود و کارمندان شما و ظلم به بازاریابی خالی. آیا این بدان معناست که باید در حال حاضر تلاشهای بازاریابی خود را متوقف و متوقف کنید؟ نه!

من محکم اعتقاد دارم که در هنگام جستجوی فرصت ها در شرایط سخت ، روی آنچه می توانیم انجام دهیم تغییر دهیم و تغییر دهیم. در این مقاله ، من برخی از راه هایی که می توانید با چالش بازاریابی در هنگام بحران ها روبرو شوید و شرکت خود را ادامه دهید ، به اشتراک می گذارم.

برنامه ریزی کسب و کار برای رشد آینده

البته شما باید با پیام های درست به همه گیر COVID-19 پاسخ دهید ، اما وقتی استراتژی بازاریابی و دلارهای تبلیغاتی خود را مشاهده می کنید ، این تونل را مشاهده نکنید.

در حالی که مصرف کنندگان وقت بیشتری را در اینترنت می گذرانند ، آنها مشتاق تصمیم گیری در مورد آینده نیستند. اگر خدمتی دارید که به مشتریان خود نیاز دارد تا از قبل برنامه ریزی کنند یا از راه دور سفر کنند ، نرخ تبدیل در حین شیوع رنج می برد. بنابراین انتظار نداشته باشید که همان محتوا و تبلیغاتی که قبل از همه گیری ترافیک ایجاد کرده است ، ظاهر شود.

اما همه چیز از دست نرفته است! این می تواند فرصتی برای برقراری تعامل با مشتریان در رسانه های اجتماعی و افزایش آگاهی برند شما با محتوا و حتی تبلیغات پولی باشد. با تبلیغات پولی ، حتی ممکن است متوجه شوید که در طول رکود کمتر رقابت آنلاین دارید ، این بدان معناست که هزینه کمتری برای کلیک و کلیک بیشتر خواهید داشت.

از تبلیغ کارتهای هدیه بهار در وب سایت خود گرفته تا ایجاد مقالاتی مفید در مورد برنامه ریزی مالی در طول COVID-19 ، به مشتریان خود دلیل دهید تا بتوانند به شما بچسبند – حتی اگر اپیدمی تجارت شما را بیشتر کند.

مثلا، جریان یوگا شما این برنامه آنلاین است که درس های یوگا مجازی را ارائه می دهد. در هر صورت ، آنها شاهد افزایش فروش هستند زیرا افراد سعی می کنند ضمن همکاری در خانه ، فعالیت و سلامتی خود را حفظ کنند. آنها نه تنها با فروش خدمات خود ، بلکه با ارائه مراقبه رایگان در این “شرایط دشوار” ، آگاهی از برند را ارتقا می بخشند ، چیزی را عقب می اندازند و اولویت اصلی آنها باقی می مانند.

اگر آماده هستید که ضمن ایجاد یک برنامه مدیریت بحران کرونری ، به جلو نگاه کنید ، بهتر است بعداً در ارتباط باشید و دوباره برای مخاطبان خود بازنویسی کنید.

به کارمندان خود نیرو دهید

براساس آمارهای اخیر ، بیش از 500000 کانادایی یا نزدیک به 2.5٪ نیروی کار ، E.I را تهیه کرده اند. برنامه های کاربردی قبلاً اگر نیازی به تصمیم گیری دشوار در مورد اخراج نیستید ، چگونه می توانید تیم خود را به آینده مشغول و خوش بین نگه دارید؟

در اینجا چند ایده آورده شده است:

  • فرصت های آموزشی برای کمک به تیم و شرکت خود در دراز مدت فراهم کنید – خواه این یک مدرک جدید باشد یا کتابهای مربوط به صنعت را بخوانید.

  • به عنوان مثال ، سیاست های مرخصی یا ساعات کار را برای پذیرش کارکنانی که ممکن است فرزندانشان در مدرسه نباشند ، انعطاف پذیرتر کنید.

  • مشاغل را در بخشهای مختلف به اشتراک بگذارید تا پاسخگوی مشتری خود باشید

  • تیم خود را در پروژه های “back burn” یا چیزهایی که کنار می گذارید درگیر کنید زیرا قبلاً خیلی مشغول کار بوده اید.

اگر تیم شما از راه دور کار می کند ، حتماً آن را زیاد بررسی کنید. قهوه روزانه مجازی می تواند یا یک جلسه 15 دقیقه ای باشد برای دیدن نحوه عملکرد هر کس برای سلامت روان و بهزیستی تیم شما بسیار مهم است.

صرف نظر از نوع شرکتی که دارید ، اکنون مشتریان شما به دنبال کمک و ضمانت هستند. هنگامی که شما یک برنامه مدیریت بحران koronavirus تهیه می کنید ، به خاطر داشته باشید که همه در معرض سر و صدای پیام ها قرار دارند.

این به معنای ایمیل از هر شرکتی است که شما در رسانه های اجتماعی دنبال می کنید ، محصولی را خریداری کنید یا برای یک خبرنامه از آن استفاده کنید! وقتی استراتژی بازاریابی مشاغل کوچک خود را برای زنده ماندن از بحران COVID-19 تهیه می کنید ، اطمینان حاصل کنید که تمام ارتباطات شما اطلاعات مختصر ، معنی دار و مرتبط را ارائه می دهند.

هرچه ارزش بیشتری را به مشتریان خود امروز ارائه دهید ، موفقیت بیشتری خواهید داشت وقتی ما به یک روش جدید بازاریابی حرکت می کنیم و از یک بحران جهانی بیرون می آییم که دنیای ما را بسیار کوچکتر کرده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا