سهولت مراقبت از پارچه ها – درک زبان سمبل ها

[ad_1]

خریدار هنگام خواندن آگهی پیراهن های گلف یا پیراهن های تقلبی که با پارچه ای با تنفس و مراقبت آسان ساخته می شود چه فکر می کند؟ از آنجا که پارچه های زیادی امروزه توسط سازندگان مورد استفاده قرار می گیرد ، دانستن زبان سمبل های مورد استفاده مهم است که به شما می گوید چگونه پیراهن های گلف ، پیراهن گردن یا سایر خریدهای جدید لباس را تمیز کنید.

با وجود پارچه های زیادی که امروزه برای پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد ، برای اکثر مردم دشوار است که بدانند کدام نوع مراقبت از لباس مناسب است. مراقبت آسان؟ آب سرد یا گرم؟ آهنین نیست؟ فقط تمیز خشک؟ شناخت نمادهای مراقبت از منسوجات زندگی را بسیار آسانتر می کند. روش صحیح تمیز کردن ، عمر لباس را افزایش می دهد و در خریداران هزینه می کند.

خوشبختانه برای خریداران ، این لباس ها به طور مستقیم از تولید کنندگان با نمادهای دستورالعمل مراقبت که بر روی پارچه دوخته شده یا مهر می شوند تهیه می شود. هنگامی که خریداران زبان نمادهای مورد استفاده را می فهمید ، تمیز کردن لباس های جدید به راحتی پیدا می کنند. انجمن صابون و مواد شوینده آمریکا http://www.cleaning101.com/ وی نماینده تولید کنندگان محصولات تمیز کننده برای مصارف خانگی ، صنعتی و نهادی است. این لینک یک ابزار عالی است که اطلاعات اصلی را برای توصیف نمادهای مورد استفاده در برچسب های مراقبت از لباس نشان می دهد.

خریداران همچنین می توانند کد پوستر مراقبت را با استفاده از نمودار ارائه شده توسط نامگذاری اطلاعات گفتگو در مورد موضوعات صنعت نساجی در وب ، خرد کنند http://www.textileaffairs.com/lguide.htm. این یک لیست جامع از مخلوط ها و مسابقات برای مراقبت از لباس است و ممکن است کمی بیشتر از چیزی باشد که خریدار متوسط ​​به آن احتیاج دارد.

دفتر امور مصرف کننده کانادا در http://strategis.ic.gc.ca/epic/internet/inoca-bc.nsf/fa/home این یک راهنمای ساده برای استفاده از لباس و نمادهای مراقبت از منسوجات ایجاد کرد. این راهنما کاملاً جامع است زیرا ترکیبی از استانداردهای آمریکایی و بین المللی برای مراقبت از برچسب زدن است. در این نسخه جدید از راهنمای برچسب های Care برای شستشو ، سفید کننده ، خشک کردن ، اتو کردن و تمیز کردن حرفه ای ، پنج نماد اساسی وجود دارد که برای تعریف مراقبت استفاده می شود.

برخی از تولید کنندگان پوشاک ممکن است شامل رنگ هایی در برچسب های مراقبت باشند. سبز به معنای پیشروی ، زرد یا زرد به معنای درمان دقیق است و قرمز به معنای مجاز بودن این روش نیست.

وقتی خریداران زبان کد اسپانسر را یاد می گیرند ، پس انداز می کنند و از پوشیدن خرید لباس مانند پیراهن های گلف و پیراهن های جعلی ، سال ها لذت می برند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا