4 استراتژی بازاریابی برای بحران COVID-19

[ad_1]

چگونه می توان در طی یک بیماری همه گیر بازار داد

COVID-19 از ارتباط در روابط ما گرفته تا اداره كسب و كار كوچك ما ، شیوه زندگی ، كار و آمیخته را دگرگون كرده است. احساس خوشبختی دارم زیرا خانواده ام سالم و امن هستند و من سعی می کنم در همه این موارد فرصت های مثبت پیدا کنم.

به همین دلیل اخیراً مقاله ای با عنوان “چگونه استراتژی تجارت کوچک خود را در هنگام بحران COVID-19 توسعه دهیم” در وب سایت ما به اشتراک گذاشتم.

من همچنین از بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک می شنوم که آیا می توانند بازاریابی را در طول COVID-19 متوقف کنند یا خیر. این مقاله به کارآفرینان نشان داده است که چگونه در طی یک بیماری همه گیر ، از جمله راه های ایجاد استراتژی بازاریابی در بحران بازار یابی کنند:

  • به جای فروش فقط به آنها ، به مشتریان کمک کنید

  • روی رویدادها و پیشنهادات آنلاین تمرکز کنید

  • برنامه هایی برای رشد آینده

  • توانمند سازی کارکنان

در حالی که ما همچنان برای جلوگیری از شیوع coronavirus جدید ، خود را جداسازی می کنیم ، می خواستم چند راه مؤثر دیگر را دنبال کنم تا شغل و موفقیت شما به طور روان و صحیح ادامه یابد.

در اینجا 4 استراتژی بازاریابی در نظر گرفته شده است:

1. بر مبارزات دیجیتال تمرکز کنید

با بسته شدن یا کند شدن بیشتر مشاغل ، کارآفرینان بیش از هر زمان دیگری به استراتژی های دیجیتال اعتماد می کنند. بخش عمده ای از بازاریابی مارک تجاری در طول این بیماری همه گیر و در آینده بیشتر (اگر نه همه) تجارت کوچک شما به صورت آنلاین تبدیل شود.

در حقیقت ، لری کیم از Mobile Monkey فقط نوشت: “مشتری جدید سایتهای آجر و خمپاره را در سراسر کشور بسته و متوجه شد که ترافیک وب 150٪ افزایش یافته است.”

طبق گفته Klaviyo ، یک بستر بازاریابی ایمیل که از شبکه ای 30 هزار شرکت برای دستیابی به ایده استفاده می کند ، 22 درصد از مارک ها می گویند که هزینه بیشتری را صرف تبلیغات می کنند. 66٪ از مارک های که بیشتر برای تبلیغات هزینه می کنند نیز شاهد افزایش راندمان ، با هزینه کمتر برای هر هزار برداشت (CPM) و هزینه برای هر کلیک (CPC) هستیم.

اگر نمی دانید چگونه می توانید در طی یک بیماری همه گیر بازار به بازار عرضه کنید ، برای هدایت ترافیک به استفاده از تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات Google ، Instagram for Business یا تبلیغات LinkedIn توجه کنید:

  • وبلاگ ها و فیلم های مفید ، متفکر

  • محصولات آنلاین با ارسال رایگان

  • این که آیا این یک راه حل مالی یا درس موسیقی آنلاین است ، خدمات مجازی که می توانید ارائه دهید

  • کارتهای هدیه ای که هم اکنون یا در آینده قابل استفاده هستند

با این وجود ، از متوقف کردن کمپین های نامناسب در حال حاضر ، یا اینکه فکر می کنید ممکن است مشتریان خود را متوقف کند ، نترسید.

بخشی از بازاریابی برند در طی این اپیدمی ، دانستن چه موقع استراتژیک و محوری است ، نه اینکه با یک تبلیغات تبلیغاتی ادامه دهید که با طنین انداز و یا حتی توهین به مخاطب مورد نظر را دنبال نکند.

2. لیست کسب و کار من در Google را به روز کنید

مشتریان و مشتریان بالقوه شما برای کسب آخرین اطلاعات در مورد تجارت کوچک شما ، به شما بستگی دارند. اگر می خواهید شرکت خود را به طور موقت تعطیل کنید ، آیا ساعت کاری را که باز می کنید تغییر می دهید یا یک سرویس وانت را هم اکنون ارائه می دهید ، باید به مردم اطلاع دهید.

استفاده از پست های Google می تواند راهی عالی برای گفتن همه چیز از ساعت های تخفیف تا خرید کارت های هدیه باشد. در اینجا برخی از راهنمایی Google درباره بهترین روش برای تغییر نمایه خود

و نگران پیامدهای سئو هنگام ویرایش نمایه خود نباشید. به عنوان مثال ، علامت گذاری به طور موقت در بسته شدن مشاغل شما در رتبه بندی جستجوی شما تاثیری نخواهد داشت و Google همچنان نتایج جستجو را به شما نشان می دهد.

اگر بلافاصله تغییراتی را که در نمایه Google برای کسب و کار من ایجاد کرده اید مشاهده نکنید ، وحشت نکنید. Google گفته است که ممکن است به روزرسانی های کیفیت را قبل از ارسال بررسی کند.

3. از ارسال در رسانه های اجتماعی خودداری کنید

حتی اگر مجبورید اکنون تجارت خود را به طور کامل ببندید ، بصورت آنلاین فعال باشید. علاوه بر ابزاری مانند Google My Business ، مشتریان برای جدیدترین اخبار به کانالهای Facebook ، LinkedIn ، Twitter و Instagram می روند. اگر در صفحه های رسانه های اجتماعی شما پست یا اطلاعات قدیمی وجود دارد ، واقعاً احساس بدی می کنید.

برخی از به روزرسانی هایی که می توانید به اشتراک بگذارید عبارتند از:

  • استراتژی مدیریت بحران ، از جمله اقداماتی که شما برای محافظت از کارکنان و مشتری های خود انجام می دهید (استریل کردن ایستگاه های کاری ، منع کارکنان بیمار از کار و اطمینان از پوشیدن دستکش و غیره).

  • تغییر در ساعت کار یا خط مشی های کاری (به عنوان مثال ، اجازه دادن به یک نفر در یک زمان به فروشگاه)

  • اگر سفارشات آنلاین دریافت می کنید و یا حمل و نقل رایگان ارائه می دهید

  • چه گزینه های خرید ویژه و چه وانت داشته باشید

  • افزایش قیمت یا پیام های شخصی

یکی از مشتریان ما بارهای خرید ویژه ای را برای شما ارائه می دهد. مالاری در Cloverdale ، BC نمونه خوبی از یک تجارت کوچک در حال چرخش از طریق COVID-19 است و برای مشتریان کمی TLC ارائه می دهد.

4- مراقب آنچه هستید به اشتراک بگذارید

اطلاعات غلط زیادی در رسانه های اجتماعی منتشر شده است ، و ممکن است ارائه مشاوره نادرست به مشتریان (خطرناک بودن شهرت شما آسیب نرساند) خطرناک باشد.

در اینجا مثالی از استراتژی های بازاریابی ضعیف برای بحران COVID-19 آورده شده است: یک استودیوی یوگا در Delta ، بریتیش کلمبیا در ماه مارس پس از شکایت مبنی بر عدم تأمین تسهیلات از یک مسیر اجتماعی ، تعطیل شد. نه تنها این ، بلکه آنها یک خبرنامه را ارسال كردند كه ادعا می كرد یوگا داغ می تواند به جلوگیری از دریافت COVID-19 كمك كند.

بنابراین ، استراتژی مدیریت بحران را تدوین کنید و قبل از ارسال این مقاله به همه مشترکین ایمیل خود یا بازنشر چیزی که در فید فیس بوک خود دیدید ، فکر کنید. از منابع قابل اعتماد از منابع کورو ویروس ، مانند سازمان بهداشت جهانی یا دولت کانادا استفاده کنید.

به عنوان مثال ، به جای ارسال مقاله ای در مورد ضد عفونی کننده دست خانگی که در حال گردش است ، این لیست را بررسی کنید .

در وب سایت ما بخوانید: “یافتن هدف خود در هنگام انزوا”.

در خانه گیر کرده اید؟ اکنون زمان آن است که هدف خود را دریابید! زندگی ما بسیار شلوغ است و ما بندرت لحظه ای لحظه ای را داریم که فقط در سکوت بنشینیم و در مورد سفر زندگی خود بیاندیشیم و اینکه چگونه به ما منجر شده است اکنون چه کسی هستیم.

برای بسیاری از ما که تصمیم به انزوا کشیدن خود گرفتیم ، اکنون زمان آن است که از محیط ساکت تر استفاده کنیم تا دریابیم که آیا از منابع گرانبهای شما برای به حداکثر رساندن تأثیر استفاده شده است.

استراتژی های بازاریابی خود را برای بحران COVID-19 هرچه که باشید ، همیشه به دنبال برند خود برای راهنمایی باشید. دیدن مارک ، مأموریت و ارزشهای شما باید همیشه “ستاره شمالی” شما باشد در حالی که به صورت آنلاین فعال باشید و به مشتریان خود بفهمانید که اکنون و آینده در اینجا هستید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا