اهمیت سرمایه گذاری در سکه های نقره ای

[ad_1]

سرمایه گذاری

سکه های نقره ای قدیمی احتمالاً قدیمی ترین نوع ارز در تاریخ ثبت شده است. این به همراه سکه های طلا از جمله اولین سکه هایی بود که هزاران سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. اما آیا سکه های نقره امروز سرمایه گذاری خوبی برای سرمایه گذار است؟

سکه های نقره ای یک روش محبوب برای محافظت در برابر تورم و خطرات تعادل پرتفوی است. از لحاظ تاریخی فلز گرانبها مقرون به صرفه ترین بود. برخلاف طلا ، خرید نقره نباید گزارش شود. این کشور دارای خواص بی نظیری است که آن را برای صنعت جهانی ایده آل و ضروری می کند. این وضعیت را ایجاد می کند که هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. نقره کاربردهای صنعتی عظیمی دارد. آنها در بیشتر موارد از تلفن های همراه گرفته تا رایانه ها یافت می شوند. با افزایش دنیای الکترونیک ، تقاضا برای نقره بیشتر افزایش می یابد. همچنین ، صنعت پزشکی روشهای بسیاری برای استفاده از نقره مانند دنیای صنعتی پیدا کرده است. این برنامه ها آن را به یک سرمایه گذاری مصرف کننده تبدیل می کنند. و نه فقط یک چهره زیبا دیگر.

البته نقره و طلا به عنوان نوعی پول مورد استفاده قرار می گیرند ، همچنین از زمان های قدیم از آنها برای مقاصد قمار استفاده می شده اند. این فلز ساخته شده است و معمولاً به شکل دیسک است. سکه ها را می توان مربوط به دوره قبل از میلاد مسیح دانست. در حدود 700 سال قبل از میلاد ، بین النهرین از فلزات گرانبها به عنوان واسطه مبادله استفاده می کرد.

نعناع آمریکایی یک تاسیسات تولید سکه تحت کنترل دولت است. همچنین آنچه را که به طور گسترده زیباترین سکه نقره ای در آمریکا و Walking Liberty Half-Dollar محسوب می شود ، تولید کرد. نعنا تمام نقره ها را از سیل ها و ربع ها جدا کرد. محتوای نقره با نیم دلار به 40 درصد کاهش یافته است. نعناع به تبدیل سکه های نقره تا سال 1971 ادامه داد. در جای نقره به اصطلاح “سیستم فیات پول” قرار داشت. پول فیات پولی است که هیچ ارزش واقعی برای آن ندارد. اما به عنوان مناقصه قانونی توسط دولت تحمیل شده است. مشکل وقتی بوجود می آید که پول در مقادیر زیادی تولید شود بدون اینکه ارزش واقعی را افزایش دهد. نتیجه این است که فیات مونی ارزش کمتری پیدا می کند و سکه های با فلزات گرانبها با ارزش تر می شوند.

سرمایه گذاران گرانبهای فلزی اغلب از “آیا باید در نقره یا طلا سرمایه گذاری کنم” سؤال می کنند. نقره از نظر تاریخی مقرون به صرفه ترین فلز گرانبها بوده است. عقاب های نقره ای در اکثر شرکت های سکه ، گرانبها و کارگزاری آسان و قابل خرید است. فلزات گرانبها در تمام تمدنها دارای ارزش هستند و از همه بحرانهای مالی جان سالم به در برده اند. انتظار می رود که آنها در آینده همین کار را انجام دهند. ” اکنون زمان خرید طلا و سایر فلزات گرانبها است. با این حال ، نقره و طلا از محبوب ترین سرمایه گذاری های فلزات گرانبها پلاتین و پالادیوم هستند.

خلاصه همه چیز. سکه های نقره و طلا احتمالاً قدیمی ترین شکل سکه در تاریخ ثبت شده است. این ارزها روشی محبوب برای محافظت در برابر تورم و ریسک تعادل پرتفوی هستند. سکه های نقره ای به دلایل مختلف می توانند یک سرمایه گذاری بزرگ باشند. امروز بهترین دلیل این است که اکثر مردم به نقره دسترسی دارند و تقاضای آن هر روز بیشتر می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا