تغییر اقتصاد ، 12 قدم و سه رکن بقای اقتصادی

[ad_1]

البته بخاطر داشته باشید که بیشتر این آمار میلیون ها بیکار را که به دنبال کار یا کار نیمه وقت کار خود را ترک کرده اند ، محروم می کند. همچنین شامل بی خانمان ها و کسانی نمی شود که دیگر مزایایی ندارند.

بیکاری واقعی فقط در ایالات متحده ممکن است بین 17-20٪ باشد. تنها کالیفرنیا 22٪ تخمین زده می شود.

بیشتر این افراد یا ورشکسته شده اند و یا دوباره بدهی می گیرند و به زودی ورشکسته می شوند و راهی برای خروج ندارند.

بسیاری از آنها با چالشهای مالی حتی بزرگتری روبرو خواهند شد.

ممکن است فکر کنید این اتفاق برای شما نخواهد افتاد. با این حال ، فکر نمی کنید وقت آن رسیده است که از خود و خانواده خود در برابر احتمال مواجهه با این مشکلات محافظت کنید؟

راهی وجود دارد اما به یک رویکرد متنوع و عملی نیاز دارد.

بیشتر مردم این موضوع را درک نمی کنند ، اما بخش های اقتصادی در حال شکوفایی هستند در حالی که برخی بخش ها در حال فروپاشی هستند.

مثلاً اینترنت بگیرید.

روزانه حدود 2 میلیارد کاربر فعال با یک میلیون کاربر جدید وارد شبکه می شوند. این بدان معناست که 300 میلیون کاربر جدید در ده ماه گذشته به انقلاب اینترنت پیوسته اند.

آمازون 4 میلیارد کمیسیون برای شرکتهای تابعه خود پرداخت کرد.

گوگل 8 میلیارد دلار پرداخت کرده است.

ClickBank 110،000 شرکت تابعه دارد و از این پس ، بیش از 1.6 میلیارد دلار به مشتریان خود پرداخت کرده است. این مبلغ مشابه زیادی را که به همکاران آن پرداخت می شود ، نمی شمارد. سپس سود Clickbank وجود دارد. من تخمین می زنم که CB بیش از 3 میلیارد فروش داشته است تا بتواند این مبلغ را به مشتریان خود پرداخت کند.

شرکت های وابسته فقط چند صد اضافی در هر ماه ارائه می دهند. برخی از آنها درآمد باورنکردنی کسب می کنند. من یک شرکت فرعی را می شناسم که سال گذشته 2.4 میلیون فروش کتاب الکترونیکی و محصولات افراد دیگر ساخته است. او حتی به وب سایت خودش هم احتیاج نداشت. من می دانم که مردم روزانه 3000 دلار درآمد کسب می کنند. همچنین افرادی را که دارای حقیرترین درآمد در همسایگی 1000 دلار در هفته هستند می شناسم. صرف نظر از این ، افرادی هستند که درآمد خوبی در شبکه کسب می کنند و درآمد آنها بهتر می شود و بدتر نمی شوند.

یک دستیار 26 ساله دیگر نیز وجود دارد که درآمد آن در حدود 4 سال از بیش از 7 میلیون نفر فراتر رفته است.

این میلیونرهای جدید هستند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود.

با این حال ، قبل از اینکه هر یک از اینها ممکن شود ، مردم باید یاد بگیرند که “از پول خود مراقبت کنند.” اگر بعضی از اصول اساسی مدیریت پول را نفهمید ، پول در شبکه می تواند به همان سرعت تبخیر شود.

من به عنوان یک مشاور MoneyMinding ، من به مردم یاد می دهم با دنبال کردن یک برنامه کاری ساده 12 مرحله ای ، خانه مالی اصلی خود را بگیرند.

قدم اول: متوجه نعمت های فعلی خود شوید. برای آنچه که دارید سپاسگزار باشید. 40 درصد از دنیا روزانه کمتر از دو دلار زندگی می کنند. اگر این مطلب را بخوانید ، احتمالاً در این گروه قرار ندارید. این چیزی است که ما باید از آن سپاسگزار باشیم. بیشتر از این هم وجود دارد. لیست آنها

مرحله دوم: درک کنید که می خواهید در یک سال ، سه سال ، پنج سال و ده سال در جاده بروید. در توصیف اهداف خود برای خود خاص باشید. من به جای “من یک خانه می خواهم” ، من روی کاغذ می نویسم که می خواهم یک پرورش دهنده نی نیزار به مساحت 3000 متر مربع در 5 هکتار ، 5 مایل از مرکز شهر سانتا کروز تهیه کنم.

مرحله سوم: در حال حاضر کجا هستید توضیح دهید. خاص باشد بدهی ها و دارایی های شما چیست درآمد و هزینه های شما چیست بگذارش زمین.

مرحله چهارم: مقرراتی را اجرا کنید که فاصله بین مکان فعلی شما و مکانی را که می خواهید در آینده باشد ، پر کند. شما با درگیر شدن در اعتبار خود ، درک استفاده از اعتبار و نحوه استفاده از آن برای ایجاد ثروت ، شروع می کنید. همچنین یاد می گیرید که چگونه اعتبار خود را برای مقرون به صرفه مدیریت کنید. شما باید حریفان خود و هزینه حمل آنها را بدانید.

مرحله پنجم: توسعه پس انداز و عادت دادن. این با تعریف اینکه چرا شما در وهله اول به دنبال استقلال مالی هستید ، شروع می شود. استقلال مالی برای شما چه معنی دارد؟ خواسته های زندگی شما چیست؟ “بودجه” ایده آل شما با توجه به این نکته که بودجه ریزی به معنای کم کردن آنچه که در زندگی می خواهید به دست نمی آید. این در مورد گسترش است ، نه کاهش قیمت.

مرحله ششم: روی درآمد خود کار کنید. بیشتر مشاوران به شما کمک می کنند تا در تلاش برای ایجاد یک میلیون دلار برای بازنشستگی تمرکز کنید. خوب ، متاسفم که شما را آگاه می کنم ، اما حتی یک میلیون دلار در بانک امروز با نرخ بهره فعلی درآمد زیادی برای شما ایجاد نمی کند. 40،000 دلار در سال چیزی است که شما ممکن است از آن جلسه در بانک ببینید. اگر خوش شانس باشید ، ممکن است سالانه 100000 دلار ببینید. با این حال ، در طی 20 سال ، این ممکن است چیز زیادی نخرید.

مرحله هفتم: سؤال بپرسید و با بانکداران ، وکلا ، حسابداران ، حسابداری ، مشاوران سرمایه گذاری ، مربیان ثروتمند ، برنامه ریزان مالی ، نمایندگان بیمه ، نمایندگان املاک و مستغلات ، واسطه های وام و غیره رابطه برقرار کنید. این به شما کمک می کند تا “تیم رویایی” خود را بسازید.

مرحله هشتم: صندوق های بیمه ای و اضطراری کافی را تأمین کنید و از وصیت نامه ها و اختیارات وکالت خود اطمینان حاصل کنید. این تضمین می کند که همه چیز در هنگام عزیمت شما به شما مراقبت می شود. این برای جوانان نیز هست. بسیاری از افراد جوان فکر می کنند این چیزی است که باید پیر و خاکستری به آن فکر کنید. خوب ، در جوانی واقعاً چیزی است که باید در نظر بگیرید زیرا هیچ کس نمی داند چراغ ها از چه زمانی بیرون می روند.

مرحله نهم: درهم و برهمی را از بین ببرید ، روابط حمایتی را توسعه دهید ، مدیریت زمان را کنترل کنید و موانع را برطرف کنید. یکی از موانع ممکن است نگرش شما در مورد بدهی باشد. در این مرحله یاد می گیرید که عادات اعتباری محتاطانه را پرورش دهید و تفاوت بین اعتبار خوب و بدهی بد را درک کنید. استفاده از اعتبار می تواند دوست شما باشد. ثروتمندان از اعتبار استفاده می کنند اما OPM (پول دیگران) نامیده می شوند. شما باید تفاوت بین بدهی بیش از حد برای doodads و بازی ها را درک کنید ، اگرچه ممکن است سرگرمی زیادی به شما وارد کند و اعتباری که می تواند باعث ایجاد جریان پول برای لذت بردن از doodads های شما بدون بار بدهی کنترل نشده شود.

مرحله 10: با کنترل بدهی های خود می توانید به مرحله 10 بروید ، جایی که سرمایه گذاری در دارایی را شروع می کنید که می تواند جریان نقدی مثبتی برای شما ایجاد کند. این می تواند از املاک و مستغلات ، سهام ایجاد درآمد ، شرکت ها ، FOR.EX و غیره باشد. بخشی از این فرایند درک زبان سرمایه گذاری ، درک شخصیت سرمایه گذاری و مشخصات ریسک ، توانایی ارزیابی ریسک و قد بالقوه است.

مرحله یازدهم: سرمایه گذاری را برای رشد بلند مدت و استقلال مالی شروع کنید. پس از ایجاد یک جریان نقدی مثبت ، اکنون می توانید چیزی برای ساخت یک سبد سرمایه گذاری با آن داشته باشید. اینجاست که شما با مشاوران خود در انتخاب سرمایه گذاری های بلند مدت قوی که به مرور زمان به چیزی ضروری تبدیل می شوند ، کار خود را شروع می کنید.

مرحله 12: این مرحله به تنوع در سرمایه گذاری های کوتاه مدت ، متنوع ، بی ثبات تر یا خلاقانه مربوط می شود. زیرا شما یک بنیاد مالی قوی ساخته یا ساخته اید که اکنون می توانید کمی از آن خارج شوید. در این مرحله می توانید سرمایه گذاری هایی را جستجو کنید که می توانند هر چیزی را از 30٪ در سال به 6000٪ در سال تبدیل کنند (اگر خوش شانس باشید!)

برخی از این نوع سرمایه گذاری ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

1. بازار فارکس (معاملات ، حساب های مدیریت شده ، کلوپ های فارکس خصوصی)

2. تجارت آنلاین یا سرمایه گذاری

3. سرمایه گذاری سرمایه گذاری

4- گزینه های معاملات

5. معاملات سهام پنی (شما باید یک سیستم داشته باشید!)

6. پروژه های املاک و مستغلات

7. قراردادهای پیش فروش کالا

سپس آنها را بر روی سه ستون اصلی موفقیت متمرکز کنید:

1. افزایش جریان نقدی منفی با افزایش دارایی های آن (دارایی های تولید کننده جریان نقدی)

2. هوشمندانه مدیریت بدهی (استفاده از آن برای ایجاد دارایی ، نه بدهی)

3. ایجاد یک پول نقد کسب و کار با تبلیغات آنلاین قوی برای ایجاد تجارت به صورت آنلاین یا آفلاین. هر مشاغل به مشتری نیاز دارد. همه باید شغل داشته باشند تا مالیات بهتری را برنامه ریزی کنند ، زیرا شرکت ها نسبت به ترک آن در بانک ، بازده بهتری از پول شما را ارائه می دهند. بسیاری از سرمایه گذاری های تجاری کم ریسک بصورت آنلاین و آفلاین برای دستیابی سریع به این هدف وجود دارد.

درک این نکته مهم است که این زمانی است که اقتصاد نمی میرد بلکه دگرگون می شود. در حال حاضر یکی از بزرگترین نقل و انتقالات ثروت در حال انجام است و سواد مالی شما مسئله اصلی در رابطه با جنبه این انتقال شما است.

وقتی 63٪ از خانواده ها صفحات زرد را درون سطل زباله انداختند و به جای آن “Googling it” را ریختند ، باید دوباره فکر کنیم.

وقتی روزنامه ها و ایستگاه های رادیویی به شکم ما بالا می روند ، مجبوریم دوباره تجدید نظر کنیم.

هنگامی که تعداد بیشتری از افراد در اینترنت نسبت به تلویزیون در اینترنت وجود دارند ، باید دوباره فکر کنیم.

وقتی فناوری جایگزین و فناوری سبز در حالی افت می کنند که سهام و قیمت نفت کاهش یابد ، میلیون ها دلار درآمد ، ما باید دوباره فکر کنیم.

کشتی های غرق شده و کشتی های طلایی وجود دارد. ما باید از تایتانیک پیاده شویم و کشتی های جدید سوار شویم که راه را برای اقتصاد جدید سوق می دهد.

همه اینها باعث می شود که بتوانیم روندها را ببینیم و از نظر مالی به اندازه کافی آموزش ببینیم تا بتوانیم از آبهای طوفانی که تا سال 2015 پیروز خواهد شد ، با آمدن “چشمه اقتصادی” پیروز شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا