آیا دانشگاه ClickBank کار می کند؟

[ad_1]

من می خواهم از همه بخاطر حضور در این سخنرانی آنلاین در زمینه بازاریابی وابسته 101 تشکر کنم. در ابتدای این ترم به شما دانشجویان عزیز قول می دهم که اگر اتفاقی رخ دهد به شما کمک کند تا یک بازاریاب اینترنتی بهتر باشید ، من آن را برای شما به اشتراک می گذارم تا بتوانید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. در 17 نوامبر 2014 ، ClickBank ، مستقر در Boise ، آیداهو ، برنامه آموزشی خود را برای کمک به بازاریابان وابسته شروع کرد تا مشاغل خانگی خود را آغاز کنند. اکنون ممکن است برخی از شما این سؤال را بپرسید ، “آیا ClickBank کار می کند؟” شبهات زیادی وجود دارد که شما ممکن است در ذهن خود داشته باشید زیرا بسیاری از برنامه های مشاغل خانگی در اینترنت وجود دارند که کلاهبرداری می شوند. باشد که به شما دانشجویان دیگر یادآوری کنم که این برنامه آموزشی به شما نشان می دهد که چگونه محصولات خود را در اینترنت راه اندازی کنید. آیا او کار می کند؟ قطعاً به شما نشان می دهد که چگونه.

در اینجا چند راهنمایی وجود دارد که برای موفقیت در این دانشگاه آنلاین باید دنبال کنید:

1. همانند پذیرش منظم در کالج ، اگر می خواهید کلاس A را برای کلاس خود قرار دهید ، باید به دانش خود که به استاد خود اعتماد دارید اعتماد کنید. همین روش با دانشگاه ClickBank است. اگر واقعاً می خواهید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، باید به مدرسان آنلاین خود توجه جدی داشته باشید زیرا آنها سالها تجربه در بازاریابی آنلاین دارند.

2. آماده باشید که به سختی کار کنید پس از ثبت نام آنلاین در این دانشگاه سخت کار کنید. توصیه من به شما این است که هر روز در این کلاس ها شرکت کنید تا بتوانید در بازاریابی اینترنتی پیش بروید و درآمد این درآمد اضافی را شروع کنید.

3. آنچه را که در آن خوب هستید ، ذکر کنید تا بتوانید دانش و خرد خود را به اشتراک بگذارید ، و از آن بهره مند شوید ، با سایر جهان. اساتید آنلاین شما در این دانشگاه تمام ابزارهای لازم در مورد چگونگی دستیابی به ترافیک رایگان و حتی ارائه برنامه هایی که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید را به اشتراک می گذارند تا بتوانید صفحه فرود را ایجاد کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید در لیست خود قرار دهید تا بتوانید ایده هایی درباره نحوه ظاهر صفحه فروش خود ارائه دهید:

آ. محوطه سازی

ب- تمرینات ورزشی

ج- كشاورزي

D. شکار

مهارت های بقا

و طراحی و طراحی خانه

G. تهیه غذا

H. سلامتی و تناسب اندام

I. والدین و مراقبت از کودک

J هنر و سرگرمی

اینها فقط چند ایده ساده هستند که می توانید برای شروع صفحه فروش خود استفاده کنید.

4. شروع به ایجاد فیلم های خود در مورد موضوع مورد نظر خود کنید. آن را منحصر به فرد کنید و چیزی را که مردم قبلاً ندیده اید ارائه دهید.

در پایان ، سوالی که من از شما خواهم پرسید این است: “آیا ClickBank کار می کند؟” او قطعاً این کار را انجام می دهد تا زمانی که ساعات کار خود را بگذارید و سخت کار کنید ، در بازاریابی شرکت های زیرمجموعه موفق خواهید شد و یک بنیاد مالی مطمئن برای خانواده خود ایجاد خواهید کرد!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا