چرا بازاریابان اتوماسیون بازاریابی را نمی فهمند؟

[ad_1]

امروزه ، اتوماسیون بازاریابی به بخش اصلی هر برنامه سفارش پیشرفته ، فروش و بازاریابی تبدیل شده است. این کمک می کند تا بازاریابان (به ویژه B2B) روابط مشتری خود را بهبود بخشند. در این دوره از بازاریابی دیجیتال ، بازاریابان باید منابع خود را در کانالهای آنلاین قرار دهند که به آنها امکان مکالمه مستقیم با مشتری را می دهد ، اما فضای باز برای بهبود وجود دارد.

طبق یک نظرسنجی ، بازاریابان شرط بندی های خود را در وب سایت ها ، مارک ها ، سئو و فناوری های رسانه های اجتماعی قرار می دهند. کمتر در ارتقاء هزینه ای و یا مهمتر از همه ، اتوماسیون بازاریابی.

مطالعات نشان می دهد که تنها 13٪ پروژه های اتوماسیون تولیدی هستند. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد: راه های مدیریت سرباره ها نامشخص است ، عدم سازگاری بین محتوا و چرخه عمر مشتری و اصطکاک سهامداران در فروش و تبلیغات ، برای نامگذاری چند مورد. در عین حال ، باید از او سؤال شود ، چه کسی مقصر است که هنگام شکست ، مقصر باشد؟ این برنامه نیست ، مال ماست. ما بازاریابان با انجام اشتباهات زیر خود را برای شکست آماده می کنیم.

کمبود محتوا:

اگر وب سایت شما یک بار ثابت از محتوای متخصص و نمایه نشده ایجاد نکند ، باعث ایجاد ترافیک کافی به سایت شما برای توسعه بانک اطلاعاتی سرب نخواهد شد. و اگر شما یک بانک اطلاعاتی سرب ایجاد نکرده اید ، خودکارسازی بازاریابی به شما کمک نمی کند. اتوماسیون برای مراقبت از مشتریان بالقوه که آنها را تحت فشار قرار داده و به سیستم منتقل می کنند بسیار مفید است. اگر شما به سادگی یک لیست راکد در حال رشد ندارید ، ممکن است روند اجرای آن با شکست مواجه شود.

عدم امکان بستن فروش:

اتوماسیون بازاریابی می تواند تا زمانی که آماده خرید آنها باشد ، در هر زمان ممکن ، مشتریان بالقوه را جذب و پرورش دهد. با این حال ، معامله بسته نمی شود. به رغم همه چیز ، شما هنوز هم نیاز دارید که یک شخص واقعی برای مکالمه واقعی – یا احتمالاً چند نفر – برای بسته شدن معامله برقرار کنید. توجه داشته باشید که این فرض را بر عهده دارد که شما یک شرکت B2B هستید و در قراردادهای دلاری بالا تجارت می کنید.

بسیاری از کارمندان بازاریابی شما انتظار دارند:

فقط به این دلیل که شما توانایی “خودکار سازی” موارد را خواهید داشت ، انتظار غیر واقعی ندارید که خودکار سازی بازاریابی به شما در غلبه بر عدم وجود مشکل کارمندان کمک می کند. شما باید زمان زیادی را برای کار کردن اختصاص دهید و بدون اینکه افرادی را به تیم متعهد کنید ، این مسئله بر زمان شما برای کار با سیستم تأثیر خواهد گذاشت. اتوماسیون بازاریابی می تواند یک هیولای ناگوار باشد که محتوا و چشم اندازها را می خورد ، مگر اینکه منابع داخلی در اختیار داشته باشید که باعث می شود این کار برای شما موفقیت آمیز باشد.

بدون تماس برای اقدام:

حتی اگر محتوای خوبی در سایت خود دارید ، باید بازدید کنندگان وب سایت خود را نیز به سمت اقدام سوق دهید یا مواردی مانند بارگیری مطالب بازاریابی ، ثبت نام در خبرنامه یا تکمیل فرم “با ما تماس بگیرید”. اگر هنوز نتوانید بازدید کنندگان خود را به سرب تبدیل کنید ، در پایان دوباره کوتاه می شوید و به برنامه اتوماسیون فرصتی برای انجام کار خود نمی دهید.

به یاد داشته باشید که اتوماسیون بازاریابی ابزاری است. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، شما باید اهداف صحیحی را تعیین کنید ، بهترین سیستم عامل ها را برای تجارت خود تعریف کنید ، روی نیازهای خریدار متمرکز شوید و برای مخاطبان خود محتوای ارزشمندی ایجاد کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا