شما باید کارهای مختلفی را انجام دهید که قبل از طراحی وب سایت B2B خود در نظر بگیرید

[ad_1]

حتی قبل از شروع صحیح این مقاله ، بگذارید این را برای شما تعریف کنم: B2B راه شما برای موفقیت در قرن بیست و یکم است. آگاه باشید که مواردی بیش از آرم شرکت و اطلاعات تماس وجود دارد که یک وب سایت کاملاً موفق را تشکیل می دهد. وب سایت شما باید با مشتریان خود صحبت کند و این باید بخشی از پیشنهاد فروش شما باشد. این محصول یا خدمات است که خریداران مستقیماً از وب سایت شما خریداری می کنند ، یا اینکه پروژه ها یا برنامه های مشاوره ای را می فروشید ، باید بدانید که خریداران تحقیق خود را از هر سناریو بصورت آنلاین انجام می دهند.

بنابراین ، هرچه خدمات یا محصولات شما از نظر ماهیت آنها پیچیده تر باشد ، فعالیت آنها به وب سایت شما بیشتر می شود ، زیرا امروز شما می خواهید خریداران بصورت آنلاین خرید انجام دهند.

مجدداً ، از آنجا که شرکتهای B2B نسبت به شرکتهای معمولی B2C پیچیده هستند ، آنها واقعاً به رابطهای کاربری بهتری نیاز دارند. سایت های B2B باید بیشتر روی قابلیت استفاده متمرکز شوند زیرا این کار به کاربران در انجام کارهای پیشرفته تر در وب سایت کمک می کند.

با این حال ، عجله مستقیم به طراحی B2B می تواند به فاجعه منجر شود.

در اینجا چیزهایی که شما و / یا یک شرکت طراحی وب حرفه ای در Noida قبل از مراقبت از آنها نیاز دارید آورده شده است:

1. از مشتری نهایی سؤال کنید

نکته اصلی یک وب سایت موفق این است که به یاد داشته باشید که وب سایت شما بیشتر از شما در مورد چشم انداز شما است. چشم انداز یا مشتریانی که محصول یا خدمات خود را از وب سایت شما خریداری می کنند. بنابراین با در نظر گرفتن نظرات آنها قبل از شروع طراحی سایت B2B خود می توانید هزینه و وقت بیشتری را برای شما صرفه جویی کنید.

می توانید با پرسیدن سؤالات زیر به طور مستقیم به مشتریان ، این کار را شروع کنید ،

  • چگونه به سایت ما رسیدید؟

  • چقدر طول کشید که سایت را بارگیری کنید؟

  • آیا لیست سایت را می دانید؟

  • آیا توضیحات محصولات / خدمات ما کافی بود؟

  • تصویر نمایش محصول چگونه بود؟ آیا آن را با کیفیت مناسب پیدا می کنید؟

  • آیا بخش سؤالات متداول سوالات شما را حل کرده است؟

  • خرید خود را با جزئیات شرح دهید؟

  • در هنگام ارزیابی گزینه ها چه چیزی برای شما مهمتر است؟

2. از تیم فروش و بازاریابی خود بپرسید

از آنجا که آنها در تماس منظم با مشتریان و مشتریان شما هستند ، نظرات آنها نقش مهمی در تعیین چگونگی عملکرد B2B شما ایفا می کند. مشتری / مشتری شما معمولاً می خواهند اطلاعات ارزشمند ، اطلاعات مربوط به قیمت گذاری ، پاسخ سریع و رفع سریع نیازهای خود را داشته باشند. در همین حال ، شما به عنوان یک شرکت می خواهید منجر ، تبدیل بیشتر و وفاداری بیشتر از مشتریان خود داشته باشید.

برای حفظ تعادل بین آنچه شما می خواهید و مشتری های شما می خواهند ، باید سؤالات زیر را به تیم فروش و بازاریابی بپرسید –

  • چگونه می خواهید نام تجاری شما دیده شود؟

  • چرا مشتریان شما شما را انتخاب کردند ، نه رقیب شما؟

  • با توجه به شما مزایای ما چیست؟

  • چه مشکلی معمولاً در محصولات / خدمات ما ایجاد می شود؟

  • همه مشتریهای اصلی ما ، چه تعداد مشتری به ما خدمت کرده اند؟

  • اهداف اصلی که سایت برای دستیابی به موفقیت با توجه به تیم فروش و بازاریابی باید به آن دست یابد چیست؟

3. با شخصیت خریدار بیرون بروید

در حالی که بسیاری از شرکت های B2B تمایل به قدم مهمی در نظر گرفته نمی شوند ، داشتن شخصیت خریدار آماده می تواند به شما در درک بهتر محیط شغلی شما کمک کند ، نوع مشتریانی که معمولاً محصولات شما را خریداری می کنند و در مورد زمان خرید آنها هستند.

برای ایجاد یک خریدار مؤثر ، این عوامل را در نظر بگیرید:

  • با مشتری های خود ملاقات کنید

  • با تیم فروش و بازاریابی خود ملاقات کنید

  • چشم اندازهای خود را اسکن کنید

  • برای درک ویژگی های بهترین و بدترین مشتری ، پایگاه داده داخلی خود را رها کنید

  • گزارش تجزیه و تحلیل وب خود را مرور کنید

  • با تیم خدمات مشتری خود ملاقات کنید

  • برای آشنایی با مباحث مورد علاقه شما از کلمات کلیدی استفاده کنید

  • فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را پیگیری کنید و با اتصالات خود در تماس باشید

4. نقشه خرید مشتریان خود را نقشه برداری کنید

در مراحل خرید سه مرحله وجود دارد:

1. آگاهی: در اینجا ، خریدار یک جستجوی مقدماتی را انجام می دهد ، مشکلی را که در جستجوی راه حل ها است (بعدا) درک می کند ، فرصت ها را می شناسد و اولویت های خود را تغییر می دهد.

2. ارزیابی: در اینجا ، خریدار محصول / خدماتی را کشف می کند که می تواند به وی در حل مشکلات کمک کند. راه حل را می یابد و می آموزد. بعداً ، او گزینه های مختلف ارزیابی دیگری مانند بررسی راه حل های جایگزین دیگر را نیز طی می کند.

3- قطعنامه: سرانجام ، در این مرحله ، خریدار در حال پیشروی به سمت یک گزینه است – یا انتخاب شما یا رقبا. آنها فقط به دنبال راه هایی برای توجیه تصمیم نهایی خود هستند.

وب سایت شما ابزاری برای فروش شما است و برای خریداران ابزاری است که به آنها کمک می کند تا تصمیم بهتری بگیرند. تجزیه و تحلیل روند خرید مشتریان به شما کمک می کند تا درباره محتوا و ساختار وب سایت فکر کنید که به بهترین وجه برای شما ، مشتریان و خریداران آینده کار خواهد کرد.

در اینجا نوع سؤالاتی وجود دارد که باید قبل از شروع به ایجاد وب سایت خود در مورد آنها فکر کنید:

  • وب سایت شما در هر سه مرحله از خریدار چه نقشی خواهد داشت؟

  • به چه سؤالاتی باید پاسخ داده شود ، کجا؟

  • چگونه وب سایت شما باید طوری ساخته شود که هر قطعه اطلاعات در مورد آن با شخصیت خریدار سازگار باشد؟

  • تمام سؤالاتی که باید به آنها پاسخ داده شود چیست و در چه جریانی به آنها پاسخ داده می شود؟

  • چه نوع محتوای مختلفی باید در وب سایت شما وجود داشته باشد: مقالات وبلاگ ، کتاب های الکترونیکی ، وبینارها ، خبرنامه ها و غیره؟

  • نقش مهم توصیفات مشتری چیست و چگونه آنها را به سایت B2B خود معرفی می کنید؟

5- ایجاد برنامه و برنامه تبدیل

از آنجا که مراحل مختلف خریدار مراحل مختلفی وجود دارد ، باید محتوای شما به گونه ای باشد که خریداران آنچه را که باید بدانند و آنچه را که باید در هر مرحله بدانند و انتقال دهند را درک کنند.

در مرحله آگاهی ، شما باید خریدار خود را به این واقعیت تبدیل کنید که مشاغل وی مشکل یا مشکلی داشته باشد. این اولین مرحله از مسیر تبدیل است. در این مرحله ، خریدار انتظار ارسال مطالب با ارزش بالا در وبلاگ ، کتاب های الکترونیکی ، فیلم ها ، مشاوره و غیره را دارد.

در مرحله بعد ، یعنی در مرحله ارزیابی ، خریدار به وضوح این مشکل را در تجارت خود مشخص کرده و اکنون اطلاعات گسترده ای را جمع آوری کرده است. این مرحله میان رده است که خریدار انتظار دارد سمینارهای آنلاین ، سمینارها ، پادکستها ، مطالعات موردی ، نمودارهای مقایسه و غیره را از شما دریافت کند.

سرانجام ، در آخرین مرحله ، یعنی مرحله تصمیم گیری ، خریدار پس از مشخص شدن راه حل ها آماده خرید است. این آخرین مرحله از مسیر تبدیل است که در آن خریدار انتظار مواردی مانند نسخه آزمایشی رایگان ، نسخه های نمایشی زنده و کوپن تخفیف (در صورت وجود) را دارد.

6. هدف کاربر را برای سایت تعیین کنید

به عنوان یک شرکت B2B ، مهمترین هدف شما تعریف و درک هدف کاربر یا وب سایت شماست و آنها را برای به دست آوردن بیشترین CTA می شناسند. تماس با اقدام می تواند از طریق عضویت در یک خبرنامه نامه الکترونیکی ، ارائه اطلاعات شخصی خود یا تماس با نمایندگان فروش برای گفتگو در مورد جزئیات در مورد هر چیزی باشد.

7. سایت فعلی و محتوای آن را بررسی کنید

این شامل دانستن مطالب و صفحه وب است که برای وب سایت شما کار می کند و چیزهای دیگر ، خریداران هنگام بازدید از وب سایت شما ، کدام صفحه وب حداکثر تبدیل و کدام صفحه کار نمی کند.

ضمن بررسی وب سایت و محتوای آن ، وضوح ، حواس پرتی ، اطمینان کاربر و FUD ، یعنی ترس ، عدم اطمینان و سوء ظن را در نظر بگیرید.

تمرکز بر بازاریابی محتوا یکی از مهمترین جنبه های یک بررسی است. برای موفقیت در سایت B2B خود ، باید بازدیدکنندگان را با مطالب شگفت انگیز – وبلاگ ها ، فیلم ها یا هر چیز ارزشمند دیگری به وب سایت خود جذب کنید. با این حال ، اگر وب سایت شما پر از پیوندها و صفحات شکسته ، تصاویر ذخیره شده و طرح قدیمی مدرسه است ، شما قادر نخواهید بود به خوبی انجام دهید.

هنگام انجام حسابرسی سایت ، باید به موارد زیر توجه کنید –

1. محتوا خریداران چه صفحاتی را مشاهده می کنند؟ چگونه خریداران از یک صفحه وب به صفحه دیگر منتقل می شوند؟ ترافیک شما از کجا می آید؟

2. اندازه گیری – نرخ تبدیل فعلی شما چیست و صفحات وب سایت شما تا چه میزان بهینه شده است؟

3. مکاتبات ، تمرکز و سهولت استفاده – آیا درک و فهم مطالب شما آسان است؟ آیا یک جریان واحد به سمت کار وجود دارد یا بسیاری از عوامل حواس پرتی وجود دارد؟ آیا کاربران از اطلاعات موجود در وب سایت شما اطمینان دارند ، آیا احساس می کنند این اطلاعات مورد نیاز آنها است یا اینکه منابع اصطکاک در سایت وجود دارد؟

8. روشن کردن جریان کاربر

جریان کاربر مسیری است که کاربر در وب سایت شما دنبال می کند تا به آنچه می خواهد برسد برسد. برای اطمینان از این که خریداران از تجربه کاربری خوبی برخوردار هستند ، باید بیشترین اطلاعات را در مورد مراحل دقیق خریداران در وب سایت خود داشته باشید. در پایان هجوم کاربر از یک خریدار ، او باید معتقد باشد که تجارت شما واقعاً نیازهای آن را درک می کند.

9- لاستیک های سیمی را ایجاد و آزمایش کنید

Wireframe یک نمودار وب سایت است که موارد زیر را برای هر صفحه از یک وب سایت مشخص می کند –

  • اطلاعات در صفحه

  • چیدمان

  • پیام های کلیدی و جریان

  • محل کار

  • تحرک

  • یادداشت های رابط کاربر

با کمک یک قاب سیم ، می توانید عناصر مختلف را بدون هیچ گونه مانعی بررسی کنید. اگر ابتدا با طراحی وب سایت بدون سیم وایر ، تمام این عناصر را تصمیم بگیرید ، واقعاً گیج کننده خواهد بود و به زودی مدت زمان زیادی را برای بحث در مورد تیم خود در مورد آنچه باید در وب سایت بروید سپری می کنید.

10. آنچه را که از سایت جدید خود انتظار دارید توضیح دهید

سرانجام ، شما باید دستورالعمل هایی را که طراحان و نویسندگان برای توسعه وب سایت خود باید رعایت کنند ، به وضوح مشخص کنید. کپی سایت را به وضوح ، صدای صدا ، طراحی ، چیدمان ، ساختار و گرافیک مشخص کنید.

قبل از شروع طراحی سایت موارد زیر را مشخص کنید:

  • صدای صدا

  • طول نسخه

  • وضوح و سلسله مراتب احکام

  • خوانایی

  • فراخوانی برای اقدام

  • اطمینان کاربر

نتیجه

بین وب سایت B2C و وب سایت B2B تفاوت وجود دارد. شما باید قبل از شروع فرآیند طراحی واقعی ، فکر زیادی را در سایت B2B خود قرار دهید. این روزها با بهترین ها خدمات طراحی وب سایت، می توانید با بخش طراحی سایت واقعی ، از کل فرآیند جستجو بهره مند شوید. این روزها ، بهترین شرکت طراحی وب در هند می تواند خدماتی را برای شما فراهم کند تا قبل از شروع فرآیند طراحی واقعی ، همه چیز را جستجو و مکان یابی کند. برای تجارت B2B ، یک رویکرد وب سایت متمرکز بر مشتری مهم است زیرا شما یک وب سایت هدفمند و همچنین طراحی طراحی می کنید که باعث می شود خریداران در برخورد با عملیات آرایشی تصادفی حس بیشتری داشته باشند.

تمام مراحل فوق تنها بخشی از تضمین یک سایت موفق B2B است. بخش دیگر شامل نظارت مستمر وب سایت با پیشرفت های جزئی در طی یک دوره زمانی و توجه به قسمت سئو برای اطمینان از لیست صحیح آن در صفحه نتایج موتور جستجو است.

به یاد داشته باشید که وب سایت شما باید به عنوان ابزاری برای نمایندگی فروش / فروش در نظر گرفته شود که مشتریان بالقوه را به سمت شما جذب می کند و تبدیل شما را هدایت می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا