آیا زوریتا یک کلاهبرداری است؟ حقیقت پشت زوریتا

[ad_1]

کلاهبردار

در اینجا سوال فوری وجود دارد: آیا زوریتا کلاهبرداری است؟ با وجود فرصت های شغلی بسیاری در خانه امروز در اینترنت ، چگونه “معامله واقعی” را می یابید؟ شاید ACN ، Pre-Paid Legal ، Herbife یا یکی از صدها اثر قابل توجه دیگر از شرکت های محلی را امتحان کرده باشید. صرف نظر از تجربه یا تجربه گذشته خود ، اکنون به دنبال زوریتا هستید. بنابراین … آیا این فقط کلاهبرداری دیگری است؟

Zorvita یک اصطلاح لاتین به معنای “زندگی روشن” است. من در ابتدا انتخاب نام را درک نکردم. تحقیقات دیگر نشان می دهد که این شرکت بر اساس اعتقادات مسیحی قوی ساخته شده است ، از این رو این نام را دارد. در نگاه اول ، این ایده ممکن است راحت به نظر برسد. آیا واقعاً فقط بخشی از کلاهبرداری زورویتا نیست؟

بنابراین زوریتا دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟ این شرکت طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را برای کمک به پس انداز مصرف کننده ارائه می دهد. اکنون شما و من هر دو متوجه هستیم که بسیاری از موارد “طراحی شده” برای کمک به ما وجود دارد ، اما آیا آنها واقعاً هستند؟ دو نمایش از آنها را خریدم و تصمیم گرفتم آنها را به آزمایش برسانم. پس از گذشت یک ماه ، او موفق به صرفه جویی در حدود 200 دلار شد. من تحت تأثیر محصولات زوریتا قرار گرفتم ، اما سوالات همچنان باقی است.

بسیاری از مشاغل خانگی دارای محصولات “ارزشمند” هستند. حتی با محصولات عالیش ، شما نمی توانید کمک کنید اما احساس فریب می کنید. چرا اینطوری است؟ به طور کلی ، این بدان دلیل است که شما می بینید که چقدر کار بر روی پروژه جدید خود انجام می دهید ، و چه میزان درآمد دارید. معمولاً اینها مستقیماً نامتناسب هستند. بیشتر فرصتهای شغلی مستقر در خانه سالها طول می کشد تا ساخته شود. یک فرد معمولی به سادگی نمی تواند بنشیند و منتظر وعده های درآمد مادام العمر باشد. آیا برنامه غرامت زورویتا به موقع ارسال شده است؟ به نظر من ، بله اینطور است.

وقتی می نشینید و می خوانید ، ممکن است خودتان بارها و بارها همان سؤال را بپرسید. “آیا زورویتا کلاهبرداری است؟” من شخصاً جستجو کردم من شخصاً نماینده بازاریابی در زوریتا شدم و شخصاً مزایای محصولات آنها را آزمایش کردم. من شخصاً می توانم بگویم “نه ، زورویتا فریب نیست.”

من هرگز بیش از آنچه که با زوریتا دوست داشتم ، مشاغل خانگی را دوست نداشتم. این شرکت واقعاً عالی است اگر به دنبال مشاغل خانگی هستید ، این شرکتی است که می توانید به آن اعتماد کنید.

بدانید که رمزگشایی تمام اطلاعات موجود در آنجا چقدر سخت است. با وجود بسیاری از مربیان بازاریابی آنلاین و مفسران کلاهبرداری در آنجا ، گفتن واقعیت از داستان بسیار دشوار است. من فقط یک واقعیت را به شما می گویم. حقیقت بر اساس تجربه شخصی ، مهره و پیچ و مهره در صورت تمایل است. نه کرک ، نه پای در آسمان ، فقط حقیقت است. حقیقت این است که زورویتا کلاهبرداری نیست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا