چگونه مقاله بازاریابی خود را برای شما کار کنیم

[ad_1]

بازاریابی مقاله کار می کند. روشی است که می توانید از آن استفاده کنید تا محصولات خود را ، چه محصولات و چه محصولات فرعی خود را به بازار عرضه کنید. این به سادگی شامل نوشتن مقاله هایی است که باعث می شود افراد بخواهند از سایت یا صفحه فرود شما بازدید کنند.

حالا قبل از شروع برانگیختن ، باید به شما بگویم که قبل از اینکه مردم بخواهند چیزی از شما بخرند ، باید ابتدا ارزش قائل شوید. شما فقط یک مقاله یا دو مقاله بد را به نام ترافیک قرار نمی دهید. نه!

این فقط یک اشتباه روشن است.

شما باید اولویت های منافع مشتریان خود قرار دهید. این من را به یاد قانون جبران خسارت می اندازد که می گوید “میزان پولی که پرداخت می کنید به نیاز به کاری که انجام می دهید ، توانایی شما در انجام این کار و دشواری جایگزینی شما بستگی دارد.”

بنابراین باید اطلاعات ارزشمندی را به خوانندگان خود بدهید.

اکنون آنچه می خواهید هنگام نوشتن مقالات خود ایجاد کنید همان چیزی است که “CURIOSITY” نامیده می شود. شما می خواهید آنها بیشتر از آنچه به آنها داده اید ، می خواهند.

آنها فقط می توانند بیشتر از آنچه ارائه کرده اید در صورتی که آنچه ارائه کرده اید با ارزش باشد. بنابراین ایده این است که به آنها طعم و مزه غذایی خوشمزه ای را که آماده کرده اید به آنها بدهید تا آنها کسانی باشند که درخواست بیشتری می کنند.

حالا چطور این کار را می کنید؟ شما اطلاعات مفیدی اما ناقص را در اختیار آنها قرار می دهید. بله ، شما این کار را می کنید. اکنون که به آنها هدیه می دهید (چیزی که به آنها رایگان داده اید) ، آنها به شما به عنوان یک متخصص و کسی که می خواهد ابتدا به زندگی خود ارزش افزوده داشته باشد ، اعتماد می کنند و نه فقط به آنها بگویید که در ابتدا برای یک جلسه چیزی را از شما بخرند.

قبل از دریافت باید باید بدهید بده و به تو باز خواهد گشت. همین است که هست. این قانون کاشت و برداشت است.

بنابراین وقتی مقاله ای آموزنده در مورد چگونگی حل یک مشکل ارائه می دهید و به آنها می گویید در صورت مراجعه به وب سایت شما می توانند اطلاعات بیشتری کسب کنند ، با اشتیاق به آنجا می روند. دلیل این امر این است که آنها قبل از درخواست چیزی در عوض ، به شما به عنوان یک متخصص و شخصی که می خواهد با اطلاعات خود سخاوت داشته باشند ، اعتماد می کنند.

نمونه هایی از اطلاعاتی که می توانید مقاله ای در مورد “چگونه می توان در زمان کمتری پول بدست آورد” ، “نحوه وارد کردن اتومبیل بدون فشار” ، “نحوه گرفتن ویزا بدون مراجعه به سفارت” و غیره را می توانید بنویسید.

نوشتن مقاله را ادامه دهید

هرگز ترک نشو نوشتن مقاله را فقط متوقف نکنید زیرا بعد از یک ماه نوشتن هیچ ترافیکی به سایت شما نمی رسد. شما باید همچنان اعتقاد داشته باشید که پیش از دستیابی به موفقیت خود موفق خواهید شد. شما باید به آن بچسبید. نوشتن را ادامه دهید و به زندگی ارزش افزوده دهید. اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید اگر تسلیم نشوید پاداش می آید.

مرتباً تایپ کنید

یک بار در ماه آبی مقاله ننویسید و انتظار نتایج فوری را دارید. در فواصل منظم تایپ کنید. این به شما به روش های زیر کمک می کند:

1) موتورهای جستجو عاشق سایتهای پر محتوا هستند که همیشه در فواصل منظم به روز می شوند. این به شما کمک می کند تا در نتایج جستجو رتبه بالایی کسب کنید.

2) افرادی که از سایت شما بازدید می کنند به طور مداوم انگیزه می دهد. منظور من این است که چرا اگر همان مطالب قدیمی را که صدها بار در سایت شما می خوانند ، بازگردند؟

بنابراین خلاصه نکته فوق چیست؟ این اتوماسیون است. بازاریابی مقاله تجارت بازاریابی آنلاین را خودکار می کند. ترافیک خود را خودکار کنید. به همین دلیل خوب است که مقاله های شما در فهرست های مقاله هایی مانند EzineArticles که از نظر ترافیکی بسیار رتبه بندی می شوند ، مشارکت داشته باشند الکسا. هنگامی که مقالات شما حضور دارند ، آنها برای زندگی در دسترس هستند و ترافیک باقی مانده را برای شما به ارمغان می آورند.

مقالات خود را کوتاه نگه دارید

دلیل این امر این است که شما می خواهید توجه مردم را به خود جلب کنید. شما نمی خواهید آنها را به خواب برسانید. شما می خواهید مستقیم به نقطه بروید. من پیشنهاد می کنم آن را بین 400 تا 1000 کلمه نگه دارید. بارها وجود دارد که مقالات شما طولانی تر باشد. اما این کار را فقط در صورت ضروری انجام دهید.

حرفه ای بنویسید

منظور من این نیست که اگر نامه رسمی بنویسید مقاله شما باید نوشته شود. در واقع ، شما باید مقاله خود را با استفاده از کلمات ساده و غیر رسمی بنویسید که گویی با یک دوست صحبت می کنید. باعث می شود با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و باعث جذابیت شما شود. منظور من در اینجا خواندن مقاله های شما برای اطمینان از صحت املا ، دستور زبان و نگارشی است. روشی که شما می نویسید می تواند به شما یک احساس خوب یا بد از شما بدهد.

امیدوارم این مقاله اطلاعات زیادی در مورد چگونگی شروع کار به شما ارائه دهد. از امروز نوشتن مقاله را شروع کنید و موفق باشید. موفق باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا