موتورولا L6 – باریک ، شیک و قدرتمند

[ad_1]

تلفن های همراه که جزء اجتناب ناپذیر از سبک زندگی شلوغ ما هستند ، بار دیگر به یک نماد سبک تبدیل شده اند. زمانی وجود داشت که تلفن های همراه به عنوان نمادی از وضعیت در نظر گرفته می شدند و این دستگاه اکنون یک نماد مد است. با عرضه تعدادی از تلفن های شیک در بازار تلفن همراه – به جدیدترین مدل های تلفن و دستگاه های پرمصرف نیاز زیادی دارید. و در دنیای رقابتی شدید ، تولید کنندگان تلفن همراه تصویر می کنند.

اگرچه بازار موبایل مملو از گزینه های زیادی است ، اما دستگاه های تولید کننده پیشرو تفاوت هایی را ایجاد می کنند ، از این رو موتورولا. به عنوان یکی از مارک های برتر در زمینه تلفن های همراه ، دستگاه های تلفن همراه آن به دلیل طراحی و ظرافت بسیار شناخته شده اند. در همان سری ، موتورولا L6 در تصویر آمده است. این دستگاه پرمصرف یکی از باریکترین دستگاه های موتورولا است. این تلفن فوق العاده نازک تاثیری در ویژگی ها ندارد و میزبان ویژگی های تلفن را در اختیار شما قرار می دهد.

با داشتن دوربین VGA ، از هر کجا که بروید از جهان عکس بگیرید. تلفن خود را با سایر دستگاههای سازگار از طریق اتصال بی سیم بلوتوث متصل کرده و به اشتراک بگذارید و بدون استفاده از سیم داده را به اشتراک بگذارید. این دستگاه از خدمات پیام رسانی قبل از پیام رسانی برخوردار است – احساسات خود را از طریق پیام کوتاه و پیام کوتاه به اشتراک بگذارید و با دوستان و خانواده در تماس باشید. علاوه بر این ، دنیای شخصی و شرکتی خود را با بلندگو داخلی و اطلاعات بدون کابل سازماندهی کنید. اسناد مهم را از طریق بلوتوث به اشتراک بگذارید و بی سیم شوید.

علاوه بر این ، موتورولا L6 با WAP اینترنت نامحدود تلفن همراه فراهم می کند – در وب مرور کنید ، ایمیل بفرستید و دریافت کنید یا آخرین اخبار را جستجو کنید و در هر زمان و هر مکان به روز کنید. ویژگی های تلفن را مرور کرده و امکانات نامحدودی را که درون دستگاه باریک پنهان است ، کشف کنید ، علاوه بر این ، موتورولا L6 با سایر ویژگی های تلفن همراه مانند محافظ صفحه نمایش ، تصویر زمینه ، صدای MP3 و موارد دیگر نیز همراه است. طراحی باریک باریک به راحتی به جیب می خورد. تلفن را نگه دارید و احساس غرور کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا