نوکیا 6300 – سکوت خاموش

[ad_1]

سادگی یکی از اصلی ترین طرح های طراحی تلفن همراه نوکیا بوده است. کارکردهای آسان ، رابط کاربری و ظاهر تمیز مهمترین عامل در موقعیت فعلی نوکیا در بالا بود. به منظور حفظ سنت ها ، غول تلفن همراه فنلاندی نوکیا 6300 طراحی آب نبات ساده با ویژگی های بالا را راه اندازی کرده است. این گوشی در یک بدنه استیل ضد زنگ قرار گرفته است ، و هم شیک و هم محکم است. قسمت مشکی براق اطراف صفحه نمایش و در پشت گوشی جذابیت کلی نوکیا 6300 را تقویت می کند.

صفحه نمایش به کار رفته در Nokia 6300 یکی از بهترین های تجارت است. نمایشگر QVGA مبتنی بر TFT 2 اینچی می تواند تا 16.7 میلیون رنگ زنده و دقیق تولید کند تا رابط کاربری و تصاویر را در رنگهای واقعی و وضوح شگفت انگیز به نمایش بگذارد. صفحه نمایش به عنوان یک لنز ایده آل برای ویژگی دوربین یکپارچه 2.0 مگاپیکسلی عمل می کند که دستگاه تصویربرداری ایده آل را در تلفن همراه خود در اختیار کاربر قرار می دهد. می توانید عکس یا فیلم ثابت تا 1600 x 1200 بگیرید و آنها را ذخیره یا به اشتراک بگذارید. می توانید ویدیو را روی نوکیا 6300 پخش یا حتی پخش کنید.

پخش کننده رسانه داخلی نوکیا 6300 تقریبا با تمام قالب های رسانه ای محبوب از جمله MP3 ، M4A و AAC سازگار است. حافظه کاربر تلفن تقریباً 7.8 مگابایت ممکن است برای دوستداران موسیقی کافی نباشد ، اما می توان از کارت حافظه خارجی برای افزایش فضای Nokia 6300 به 2 گیگابایت استفاده کرد. علاوه بر این ، شما حتی می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در رادیو FM داخلی نیز ضبط کنید. GSM Triband فقط یک ابزار صوتی قدرتمند نیست بلکه یک ابزار وب قدرتمندتر است. ساخته شده در کلاس 10GPRS ، فناوری EDGE و یک مرورگر با کاربرد آسان ، تجربه لذت بخش اینترنت همراه را به کاربر می دهد. سایر ابزارهای ارتباطی شامل بلوتوث ، USB و HSCSD است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا