ترموستات پول شما – آیا گیر کرده است؟

[ad_1]

پول

مجموعه ترموستات پول شما چیست؟

سوال جالب ، ها؟

در جلسه پنج شنبه گذشته MasterMind ، دکتر جو ویتاله نسخه هایی از “ذهن میلیونر” را نوشت که توسط T.V. هارو اکر

این واقعاً باعث می شود که به اعتقاداتم درباره پول نگاه کنم.

Ol ‘T. می گوید هارو که هرکسی یک ترموستات پول دارد کنترل می کند که چه مقدار پول به خودمان اجازه می دهیم. این چیزی است که معمولاً از والدین خود می آموزیم.

من هنوز کتاب را تمام نکرده ام ، اما امیدوارم که او به ترموستاتهای دیگر ما نیز نگاه کند – ترموستاتهای خوشبختی ، ترموستاتهای سلامتی و وزن ، ترموستاتها …

خبر بد این است که ما یک گروه از پاسخ های شرطی هستیم. به گفته ناپلئون هیل ، من هیچ اطلاعاتی را ندیده ام که این موضوع را رد کند ، وقتی پانزده ساله می شویم ، برنامه ریزی می کنیم.

اگر تلاش آگاهانه ای برای برنامه ریزی هوشمندانه خود انجام ندهیم ، با اعتقادات ، شرط بندی و گرمائی که به عنوان بچه می دهیم گیر کرده ایم.

خبر خوب این است که می توانیم خود را دوباره برنامه ریزی کنیم.

این چیزی است که من بیش از یک سال است که روی آن کار می کنم. ترموستاتیک مالی به هر اتفاقی که برای صورتحسابهای من در ماه افتاد اختصاص یافته بود. من نسبت به این واقعیت که جهان از من مراقبت خوبی می کرد ، بسیار متکبر بودم.

مشکل این بود که نمی توانستم جلو بروم. اگر چند صد دلار برای پرداخت قبض احتیاج دارید ، ظاهراً از ابتدا ظاهر می شود – اما یک سکه بیشتر نیست. گیر کردم.

با نگاهی به عقب می توان هندسه این پدیده را معکوس کرد. پدر من به همین روش بود. پدرش به همین روش بود. این یک رفتار اکتسابی است.

من تصمیم گرفتم که آن را “نشناسم”.

من مقداری چمدان اضافه کردم من یک هیپی قدیمی هستم در آنجا. اعتراف میکنم درباره فرهنگ ضد که هنوز هم از آن استقبال می کنم – بیشتر مسائل زیست محیطی و اجتماعی – چیزهای زیادی وجود دارد.

این می تواند بسیار متناقض باشد.

بخشی از من در یک صومعه بودایی کاملاً خوشحال خواهم شد ، زیرا ثروت مادی شخصی من شامل یک کاسه ، یک پوشاک زعفران و یک کارت کتابخانه است.

یک قسمت دیگر از من وجود دارد که یک مرسدس بنز و ویلا در شمال ایتالیا می خواهم.

آنچه سرانجام مرا راهنمایی کرد كشفی بود كه در آن در یك دنیای بی پایان زندگی می كنیم. جهان ثروت نامحدود دارد. من می توانم ترموستات داخلی را مجدداً برنامه ریزی کنم تا به هر مقدار پول ، خوشبختی و سعادت که می خواهم اجازه دهم.

این همه چیز را تغییر می دهد.

فقط با تغییر اعتقادات درونی من در مورد پول ، توانستم در کمتر از یک سال درآمد خود را به ترتیب بزرگی افزایش دهم.

من و من بیش از روش تجلی Milagro رفته ایم تا به شما کمک کنیم تا هر چیزی را که می خواهید پیدا کنید. این قدرتمندترین برنامه برنامه ریزی مجدد ذهن است که تاکنون ایجاد شده است.

لعنتی قطعاً برای من کار می کرد.

به ترموستات خود نگاهی بیندازید. چقدر پول به خودتان اجازه داده اید درآمد کسب کنید؟ چقدر خوشبختی به خود اجازه دادی؟

این همه به شما بستگی دارد ، می دانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا