برنده شدن در بازی استراتژی کسب و کار – گسل مشهور

[ad_1]

بازی

در تمام بازی هایی که من دیده ام ، این شرکت اغلب به یکی از مهمترین جنبه های بازی استراتژی کسب و کار برنده فکر نمی کنم. و این مشهور است.

افراد مشهور با هزینه ثابت ، جذابیت کفش شما را تقویت می کنند. بیشتر افراد وقتی به افراد مشهور فکر می کنند فکر مالی می کنند و می خواهند کفش های خود را تبلیغ کنند. افراد مشهور برای بدست آوردن مبالغ گزاف شناخته می شوند ، به همین دلیل در سال اول ، مردم بدون حتی فکر کردن ، نمایش های دیوانه وار را انجام می دادند. وقتی می گویم جنون آمیز منظورم بیش از 10،000 دلار است ، من دیدم که افراد حداکثر 50،000 دلار هستند. اگر به طور منطقی به آن فکر کنید ، اگر بازی جدیدی را شروع کنید ، شرکت شما سالانه حدود 30،000 دلار سود خالص می کند. بنابراین برای ارائه هر چیزی بیش از 10،000 دلار ، اساساً سود خالص خود را رونق می دهید. اکثر شرکت ها با مناقصه خیلی زیاد برای افراد مشهور ، خود را بد شروع نمی کنند.

در واقع ، پیشنهادات مشهور شما بین 1000 تا 3000 دلار در نظر گرفته شده تا شما را در مسیر درست قرار دهند. این بازی بدون افراد مشهور برنده می شود.

افراد مشهور می توانند به خودی خود یک استراتژی باشند. این شرکت میان بازی که به طور متوسط ​​5 هزار دلار تمام افراد مشهور را در خود جای داده است ، رقبای نامعلوم خود را خفه کرد. این استراتژی قطعاً برنده نیست بلکه استراتژی است که من در تور استفاده کردم.

به طور کلی ، افراد مشهور را با یک دانه نمک میل کنید. افراد مشهور در این بازی به تنهایی تأثیر کافی برای برنده شدن در بازی استراتژی کسب و کار ندارند. در پایان ، این محصول شماست که شما را می سازد یا می شکند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا