8 قدم رایگان برای پول به صورت خودکار – 1 ساعت برای تنظیم زمان

[ad_1]

پول | ساعت

اینترنت مکان بسیار خوبی است و بسیاری از آنها برای تکمیل درآمد خود به دنیای آنلاین روی آورده اند و در بسیاری از موارد جایگزین آنها می شوند. روش های زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد و احتمالاً هنگام شروع کار اکثر افراد را گیج می کند. برای یک راه سریع برای ایجاد یک تجارت آنلاین ، کل این مقاله را با دقت بخوانید.

هنگامی که افراد آنلاین شروع می کنند ، روشهای مختلفی برای پرسه زدن در آنجا وجود دارد و تشخیص اینکه چه چیزی بدون تلاش برای آن کار می کند دشوار است. اتفاقی که برای بسیاری از افراد می افتد این است که آنها چیزی را شروع می کنند و بعد چیز دیگری را پیدا می کنند ، از روش قدیمی خلاص می شوند و چیز جدیدی را شروع می کنند. آنها زمان کافی برای روش اولیه نمی دهند تا ببینند که این کار می کند یا نه. این چرخه روز به روز و ماه به ماه ادامه می یابد.

تنها راه حل این امر تمرکز بر روی یک روش و کار کردن روی این روش تا زمانی که شما سود کسب کنید. سپس می توانید به روش های دیگر وارد شوید. بهترین و سریعترین روشی که می دانم ایجاد لیستی از افراد علاقه مند به طاقچه شماست و سپس ارائه مطالب باکیفیت و پیشنهادهای مرتبط با آنها را که ممکن است مجبور به خرید آنها باشند ، در اختیار آنها قرار دهید.

در اینجا 8 مرحله برای تهیه این کار آورده شده است.

1. ایجاد یک صفحه فشرده سازی

2. از یک پاسخ دهنده خودکار دریافت کنید

۳- یک گزارش رایگان برای کنار گذاشتن ایجاد کنید

4- ترافیک هدفمند را به صفحه فشرده سازی خود هدایت کنید

5- یک تبلیغ واحد بخرید

6. به محض داشتن لیست ، تبلیغات را تغییر دهید

7. پیشنهادات مرتبط را برای ارسال به لیست خود پیدا کنید

8. نوشتن ایمیل با محتوای مختصر و نمایش تنظیمات از طریق ایمیل

گفتن و سپس انجام آن آسانتر است ، اما اگر در آن کار کنید و مراحل را دنبال کنید ، باید بتوانید لیستی از چشم اندازهای واجد شرایط را که ممکن است به ایمیل های شما ، گزارش شما و پیشنهادات شما علاقه مند باشند ایجاد کنید.

همانطور که گفتم روشهای زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. با ساختن وبلاگها ، ساختن سایتهای AdSense ، سایتهای وابسته ، نوشتن صدها مقاله ، پرداخت هر کلیک ، پرداخت برای مشاهده ، صفحات Facebook ، بسیار ساده است و لیست ادامه می یابد.

اگر می خواهید دوره را بشکنید و چیزهای مفیدی را برای شما ایجاد کنید ، باید یک لیست ایمیل ایجاد کنید.

هزینه های اولیه ای وجود دارد که شما باید آن را بپردازید مانند میزبانی وب و پاسخ خودکار. این بسیار کم است و اگر قصد دارید یک تجارت آنلاین را انجام دهید ، باید از آن استفاده کنید.

نکته مهم دیگر در این زمینه ، ترافیک است. برای انتقال افراد به صفحه استرس خود به ترافیک نیاز دارید. در اینجا نکته ای سریع برای ترافیک وجود دارد.

اگر لیستی ندارید ، یک صفحه فشار ایجاد کنید و یک تبلیغ واحد خریداری کنید. سپس پس از تهیه لیست ، با بازاریابان دیگر تماس بگیرید و لیست را تغییر دهید. به این ترتیب می توانید مشترکان جدیدی کسب کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا