بهترین شرکت های MLM – بهترین شرکت های MLM برای پیوستن به چه کسانی هستند؟

[ad_1]

اگر به دنبال شروع مشاغل خانگی در بازاریابی شبکه ای هستید و می توانید از برخی از مشاوره ها استفاده کنید ، کوری آوژنشتاین در سال آخر بازاریابی شبکه ای ، بازبینی از بهترین شرکتهای MLM ایجاد کرده است. به عنوان یک یادداشت جانبی ، آقای آگوستین در این مورد می گوید: “من فقط حدود 32 شرکت پیدا کردم که در لیست بهترین شرکت هایم مطالعه کنند …” و این در بین صدها حق رای است که هم اکنون فعالیت می کند.

این یک بررسی 15 ساله در حال حاضر است ، و ارزش بررسی دارد. سال گذشته نسخه 2007/2008 نام برنده 9 جایزه بهترین شرکت در صنعت و توزیع کننده جایزه بود. در زیر مختصراً از شرکتهایی که در بررسی سال گذشته ظاهر شده اند ، شامل داده های به روز شده در هنگام دسترسی آنها است.

1. علوم بهداشتی ایالات متحده (جایزه انتخاب توزیع کننده برای دهمین سال متوالی). USANA در سال 1992 توسط یک دانشمند ، دکتر میرون ونتز به عنوان تولید کننده مکمل های غذایی با کیفیت عالی تأسیس شد. امروز ، USANA در چهارده بازار بین المللی فعالیت می کند. فروش خالص در سال 2008 تقریباً 429 میلیون دلار بوده است. طرح جبران خسارت USANA مبتنی بر سیستم دودویی است.

2. زانگو (در شماره سال قبل شماره 5 بود). این شرکت در سال 2002 توسط گری هالیستر ، آرون گرتتی ، جو مورتون ، گوردون مورتون ، کنت وود و برایان دیویس شروع به کار کرد. محصولات زانگو در بیست و نه بازار بین المللی توزیع می شود. اگرچه این یک شرکت دولتی نیست ، شرکت Xango از زمان آغاز فعالیت خود تا کنون 1.5 میلیارد دلار تا نوامبر 2008 بیش از 1.5 میلیارد دلار اعلام کرده است.

3. Agel (در نسخه سال قبل شماره 2 بود). Agel ، یک شرکت تولید مواد غذایی ، در سال 2005 توسط گلن جنسن ، بر اساس فناوری نوآورانه تحویل ژل ، تأسیس شد. این شرکت در 20 بازار در سراسر جهان فعالیت می کند. جبران خسارت ترکیبی به 7 سطح می پردازد.

4- 4-سن (از نظر تعداد سال قبل شماره 3 بود). 4-زندگی یک شرکت محصولات غذایی است که در سال 1998 توسط دیوید لسونبی بنا شده و بر اساس فاکتورهای سرکوب کننده سیستم ایمنی ناشی از برخی حیوانات است. این برنامه در 40 بازار در سراسر جهان فعالیت می کند و از برنامه جبران خسارت یک سطح 7 به 64 درصد از درآمد می رسد.

5- Bestway (در نسخه سال گذشته). Bestway در سال 2002 در اسپانیا تأسیس شد. اگرچه ما نتوانستیم به وب سایت شرکت ذکر شده در MLMInsider.com دسترسی پیدا کنیم ، اما این شرکت از یک برنامه جبران خسارت دو طرفه استفاده می کند.

6. ایزوژنکس (در شماره سال قبل شماره 4 بود). Isagenix یک شرکت محصولات غذایی است که در سال 2002 توسط جان اندرسون (که در بین 3 بهترین تولیدکننده و سازنده برچسب خصوصی مورد توجه قرار گرفته است) ، جیم کاور (که قبلاً CFO در رژیم کمبریج رژیم) و کتی کوور (مربی مشهور MLM) بود تاسیس شد. این شرکت از یک برنامه جبران خسارت دو طرفه استفاده می کند.

7. سسیل (نه در نسخه سال قبل). Cecil مخفف عبارت است از: Science ، نوآوری ، موفقیت ، انرژی و طول عمر. این شرکت در سال 2006 پس از فروش شرکت قبلی خود توسط تام موری و پسرش تام جونیور تأسیس شد. این شرکت محصولات و مکمل های مراقبت شخصی را ارائه می دهد و از یک برنامه جبران خسارت استفاده می کند.

8. Intway (در نسخه سال گذشته). شرکت Intway ابزارهای میزبانی ، وب و مالی را برای سرمایه گذاری های آنلاین و همچنین محصولات غذایی فراهم می کند. این شرکت در سال 2005 توسط گروهی از بازرگانان تأسیس شد و با یک سیستم دوگانه کار می کند.

9. موناوی (شماره 8 در شماره سال گذشته بود). موناوی در سال 2004 توسط دالین لارسن تأسیس شد و هم اکنون در 10 بازار جهانی فعالیت می کند. این شرکت نوشیدنی غذایی ساخته شده از انواع توت های برزیل را تولید کرده و در سال 2008 854 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. این به وضوح یک شرکت با سرعت در حال رشد است و بنیانگذار اخیراً در یک جایزه BusinessWeek Business شناخته شد.

آیا هر یک از این فرصت های بازاریابی شبکه ای می تواند گزینه مناسبی برای کارآفرینی باشد که به تازگی شروع به کار کرده است؟ آیا برنامه تجاری و کالای ارائه شده با شما طنین انداز است؟ اگر چنین است ، از این به عنوان نقطه شروع برای تحقیق بیشتر خود استفاده کنید و نتایج خود را به ما اطلاع دهید!

از آنجا که ممکن است یکی از برندگان سال گذشته ناپدید شده باشد ، لطفاً قبل از سرمایه گذاری وقت و هزینه خود را در این فرصت با احتیاط انتخاب کنید. راز موفقیت در فرنچایز موفقیت پس از انتخاب یک شرکت قدرتمند که کالاهایی را که به هر حال خریداری می کنید وجود یک روش یا سیستم برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود با دیگران است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا