Infopreneurship 101 – نحوه کسب درآمد آنلاین با محصولات اطلاعاتی

[ad_1]

کسب درآمد | کسب درآمد آنلاین

Infopreneur یک تاجر اطلاعات است. این دانش ، معمولاً در یک بازار طاقچه ، دانش را فراهم می کند ، تقویت و توزیع می کند.

چه کسی می تواند تبدیل به یک infobrener شود؟ جواب دلگرم کننده است: هرکسی و همه. مردم در هر سنی ، سطح تحصیلات ، سوابق و فرهنگهای مختلف از سراسر دنیا به متخصصان موفقی تبدیل شده اند.

در اینجا متداول ترین سؤالات مربوط به تبدیل شدن به یک Infopreiner وجود دارد:

1. یک infopreneur چیست؟

Infopreneur یک تاجر اطلاعات است. Infopreneurs ، معمولاً در بازار طاقچه ، دانش ، ترویج و توزیع دانش را ارائه می دهد.

2. من با رایانه ها خوب نیستم. چگونه می توانم این نوع تجارت را شروع کنم؟

یک گزینه محبوب استفاده از سیستم ساخت سایت مبتنی بر الگوی است که شما را از طریق مرحله به مرحله راهنمایی می کند. همچنین به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) شناخته می شود ، با پر کردن یک یا چند شکاف از یک سبک و طرح از پیش تعیین شده ، کار با آن آسان است. همچنین می توانید با کسی که مجموعه مهارتهای شما را متعادل می کند ، همکاری کنید یا کسی را استخدام کنید تا هنگام انجام کار ، از وظایف فنی مراقبت کند.

3. آیا به وب سایت نیاز دارم؟

در حالی که وب سایت خود را غیر ضروری می کنید ، قطعاً اعتبار شما را افزایش می دهد و شما را 24/7 ارتقا می بخشد. از همه مهمتر ، وب سایت ها می توانند به عنوان مرکز همکاری برای پشتیبانی از منابع مختلف درآمد ، که بیشتر آنها را می توان برای کار در اتومبیل برنامه ریزی کرد.

ممکن است از داشتن وب سایت نسبت به نداشتن آن ، سود بیشتری کسب کنید. از آنجا که هیچ فروشگاه فیزیکی برای جستجوی آن وجود ندارد ، تنها روشی که مشتری بالقوه می تواند به شما اعتماد کند ، از طریق اطلاعاتی است که شما ارائه می دهید. آگاهی آنها از شما به همه چیز اهمیت دارد و موفقیت شما را شکست یا موفقیت شما را از بین خواهد برد. قبل از اینکه کسی اطلاعات کارت اعتباری خود را به شما بدهد ، باید اعتماد به نفس ، اعتبار و تمایل ایجاد کنید.

وب سایت ها می توانند به سرعت حرفه ای و تخصصی شما را اثبات کرده و بدون خطرات سبک و اطلاعات با کیفیت شما سلیقه ای رایگان به بازدید کنندگان شما هدیه دهند. البته این وب سایت گزینه های مختلف زیادی را برای ارائه محصولات شما ارائه می دهد. به دلیل سهولت و کم هزینه بودن در راه اندازی امروز ، هیچ دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد.

4. من نمی دانم چگونه یک وب سایت ایجاد کنم و نمی توانم هزاران دلار برای یک طراح وب هزینه کنم. شما چه پیشنهادی دارید؟

اگرچه تعدادی از سیستم های ساخت وب سایت مبتنی بر الگوی خوب در بازار وجود دارد که باید از بین آنها انتخاب کنید ، اما مهم است که شرکتی که انتخاب می کنید بتواند به شما کمک کند. پول درآوردن وبسایت شما. بسیار مفید است که آنها همچنین می توانند در طول مرحله تحقیق با ارائه ابزارها ، پیوندها و منابع به شما کمک کنند.

بسیاری از ابزارها و قالب های ساخت وب سایت در بسته های میزبانی ارزان وجود دارد. با این حال ، در حالی که اکثر این موارد قطعاً می توانند به شما در ایجاد یک وب سایت تبلیغاتی خوب کمک کنند ، معدودی از آنها نحوه ایجاد وب سایتی را برای کسب درآمد آنلاین به شما آموزش می دهند. گزینه های پرداخت به ازای هر کلیک به راحتی در دسترس هستند اما برای بدست آوردن پول واقعی به ترافیک گسترده ای نیاز دارید و روش های سریع تر و مطمئن تری برای کسب درآمد وجود دارد.

5- آیا واقعاً می توانم این مفهوم را به دست آورم؟

بله اما … درست مانند هر مشاغل دیگر ، به ایمان ، عمل و پشتکار نیاز دارد. همچنین به توانایی ارزیابی پیشرفت شما و تنظیم مجدد آهنگ در صورت لزوم نیاز دارد. جستجوی طاقچه شما برای اطمینان از تقاضای بازار برای موضوع شما برای دستیابی به موفقیت مالی بسیار مهم است. کارآفرینان موفق یک نیاز را پیدا کرده و آنها را پر می کنند.

6- آیا برای تمرکز روی این کار تمام وقت باید از شغل خود خارج شوم؟

نه! این نوع کسب و کار معمولاً با گذشت زمان رشد می کند ، زیرا با افزایش میزان ترافیک سایت شما افزایش می یابد. و به یاد داشته باشید: هرچه تحقیق جامع تر باشد ، احتمال موفقیت شما بیشتر است.

7. من از فروش خوبی ندارم. آیا هنوز هم می توانم این کار را انجام دهم؟

قطعاً اطلاعات بازاریابی بعضی اوقات فروش منفی است زیرا شما معمولاً ارتباطی با بازدید کنندگان خود ندارید. در حالی که این مسئله افراد زیادی را به خود جلب می کند ، شما باید مطمئن باشید که محتوای شما به وضوح اهداف شما را با آن ارتباط برقرار می کند باید خودش میفروشد. در حالت ایده آل ، شما در مورد بازار گرسنه تحقیق می کنید ، می یابید که آنها چه می خواهند ، و سپس راهی را برای ارائه دیجیتالی به آنها پیدا خواهید کرد. اگر چنین کنید ، شانس موفقیت شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

8- بازاریابی تخصصی چیست؟

بازاریابی تخصصی برعکس بازاریابی گروهی است. یعنی تمرکز روی یک موضوع بسیار باریک و خاص است. به عنوان مثال ، “نظافت سگ” تمرکز زیادی در بازار دارد. “Poodle Grooming” آن را باریک می کند ، اما نکات مربوط به نظافت اسباب بازی Poodle یک بازار طاقچه است. مخاطبان بازار طاقچه ممکن است کوچکتر باشند ، اما اغلب پیدا کردن ، تحقیق و هدف گیری به دلیل منافع شخصی آنها ساده تر است.
9- محصول دیجیتال چیست؟

یک محصول دیجیتال چیزی است که می تواند از طریق ایمیل ارسال شود یا به صورت آنلاین بارگیری شود. برخی از نمونه ها کتاب های الکترونیکی ، گزارش های ویژه ، کتابهای صوتی ، دی وی دی ، سی دی ، کلاس های آنلاین ، مدارس از راه دور و وبلاگ ها هستند. اینها معمولاً برای ایجاد ارزان هستند و می توانند بسیار سودآور باشند.

10- توزیع دیجیتال چیست؟

توزیع دیجیتال از اینترنت برای ارائه یک محصول دیجیتال استفاده می کند. بدون هزینه های موجودی ، ساخت و حمل و نقل ، هزینه انجام کار تقریباً صفر است.

11- محصولات دیجیتال چگونه توزیع می شوند؟

هنگامی که سفارش به صورت آنلاین قرار می گیرد ، پرداخت تأیید می شود و محصول در صورت کالاهای سخت به صورت خودکار از طریق ایمیل ، بارگیری دیجیتال یا از طریق نامه به ایمیل ارسال می شود.

12. آیا می توانم کالای سخت بفروشم؟

قطعاً اگر کالای بدنی برای فروش دارید ، سفارش پستی یا چاپ در صورت تقاضا روشهای بسیار محبوب برای تولید درآمد است.

13. چگونه می توانم پرداخت را بپذیرم؟

سفارش نامه پستی به دلیل پیشرفت در تجارت الکترونیکی و معاملات مالی آنلاین کمتر محبوب شده است. فروشندگان معتبر بسیاری وجود دارند که می توانید با هزینه یا درصد کمی با امنیت معاملات کارت اعتباری دست و پنجه نرم کنید. فروش به صورت یکپارچه در وب سایت شما ادغام می شود ، فروش توسط فروشنده انجام می شود و پول شما بلافاصله یا طبق برنامه از پیش تعیین شده به حساب بانکی شما واریز می شود. ساده و ایمن است. به آینده خوش آمدید.

14- آیا می توانم فرایند سفارش را خودکار سازی کنم؟

اصلاً علاوه بر پردازش کارت های اعتباری ، بسیاری از فروشندگان تجارت الکترونیک اقدام به ارائه بسته های توزیع دیجیتال کرده اند. اتوماسیون فرایند ثبت سفارش به این معنی است که می توانید فروش 24/7 داشته باشید پس از راه اندازی این فرآیند ، دیگر لازم نیست در نزدیکی رایانه خود باشید تا سفارش دهید و تمام فروش ها به نوعی درآمد باقیمانده تبدیل می شوند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا