شرکت کانن

[ad_1]

Canon Inc یک شرکت ژاپنی است و با تخصص در ساخت محصولات تصویربرداری مانند دوربین های دیجیتال ، دستگاه های کپی و چاپگرهای رایانه ای در سراسر جهان تأسیس و فعالیت می کند. Canon در ابتدا به عنوان آزمایشگاه ابزارهای نوری دقیق در سال 1937 در توکیو ، ژاپن توسط چهار پیشگام فن آوری نوری موسوم به Takeshi Mitarai ، Goro Yoshida ، Saburo Uchida و Takeo Maeda تاسیس شد. نام کانن به تاریخ دیگری که شرکت در آن گنجانیده شده است به تاریخ دیگری برمی گردد. در سال 1934 ، کانن نمونه اولیه یک دوربین 35 میلی متر ، اولین بار در ژاپن بود که دارای کرکره هواپیمای کانونی بود. در ژاپنی به “kuanon” معروف بود. کانن در حال حاضر وظایف مرکزی مانند آمریکا و اروپا (بین لندن و هلند) ، آفریقا ، خاورمیانه ، ژاپن ، آسیای میانه و استرالیا دارد.

امروزه ، کانن محصولات چاپی و مصرفی را با چاپگر ، اسکنر ، پرسپکتیو ، دوربین های دیجیتال ، دوربین فیلم ، دوربین های SLR و لنزها تولید می کند. محصولات کمتر شناخته شده ای که به برند Canon نسبت داده می شود شامل تجهیزات پزشکی و نوری ، لنزهای انتقال و دستگاههای اشعه ایکس است.

شرکت Canon Inc پیشرو در تکنولوژی و راه حل های چاپ لیزر است. کانن تولید کنندگان اصلی واحدهای چاپی لیزری مورد قبول صنعت بود. موتور کانن LBP-CX توسط مدل هایی ساخته شده است که توسط Apple و HP برای یک اثر خوب تأیید شده اند. بعداً ، موتورهای کانن مانند LBP-SX ، LBP-LX ، LBP-EX و LBP-PX بیشتر از کانن استفاده شدند.

Canon شرکتی است که در خط مقدم فعالیت های محیط زیست تجاری قرار دارد. “سیاره خنک هوای پاک” نظرسنجی از شرکت ها را بر اساس تأثیر آنها بر تغییرات آب و هوایی انجام داد و کانن را در صدر لیست قرار داد. کانن به سیاست CSR خود ، که تأیید می کند بخشی از یک مشکل بزرگ با سیاست سبز است ، افتخار می کند. کانن همچنین اخلاق ، نگرشها ، کمکهای بشردوستانه ، نجات از بلایا ، آموزش ، علم و رفاه اجتماعی را در اولویت قرار داده است.

شرکت Canon Inc به دلیل فعالیتهای گسترده حامی مالی خود ، به ویژه در اروپا ، بسیار شناخته شده است و در اواسط دهه 1980 ، Canon حامی لیگ فوتبال انگلیس بود و از آن زمان اسپانسر گسترده ای در اروپا یا رقابت هایی مانند لیگ قهرمانان یوفا و جام یوفا بود. این سازمان مدتهاست که در مسابقات بین سالهای 1978 و 1998 اسپانسر مسابقات جام جهانی است. کانن نه تنها در اروپا بلکه در سراسر جهان گسترش می یابد ، و کانن حامی مسابقات فرمول 1 تا سال 2012 است ، پس از شرکت در مسابقات قبلی در سال 2009 و F1. ویلیامز در خارج از ورزش کانن ، هفته مد ، پاریس ، لندن و میلان به طور مرتب اسپانسر می شوند.

موقعیت بازار Canon Inc تأمین کننده جدیدترین فناوری در جهان چاپ و نرم افزار نوری است. این شرکت سهم زیادی از بازار مصرف برای چاپگرهای خانگی و دوربین های دیجیتال و همچنین دفاتر متوسط ​​و بزرگ برای چاپگرها و دوربین های اندازه صنعتی دارد. بازاریابی جهانی Canon همراه با شهرت خود برای “دوست داشتن محیط زیست” در دنیای دوستدار محیط زیست ، همواره به این معنی است که آنها به احتمال زیاد سالهای آینده در حاشیه بازار باقی خواهند ماند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا