مقایسه نرم افزار وبلاگ نویسی رایگان

[ad_1]

با توجه به علاقه روزافزون به وبلاگ نویسی (ثبت وب) ، بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وب اکنون انواع بسته های وبلاگ نویسی را برای استفاده رایگان و رایگان برای استفاده ارائه می دهند. از محبوب ترین ابزارهای وبلاگ نویسی می توان به B2evolution ، WordPress و Nucleus اشاره کرد. هر یک از این برنامه ها ویژگی های اساسی مشابهی را ارائه می دهند ، بنابراین این سؤال پیش می آید که استفاده از آن ساده تر است و متناسب با نیاز وب سایت شما خواهد بود.

پاسخ در هدف واقعی وب سایت وبلاگ شما نهفته است. اگر هدف اصلی شما به اشتراک گذاشتن نظرات و افکار خود با عموم مردم است ، ممکن است بخواهید از یک ابزار وبلاگ نویسی متفاوت با کاربری که در حال ایجاد بلاگ های محصول به عنوان یک تلاش برای فروش تجاری است ، استفاده کنید. یک وبلاگ برای ارتقاء موتور جستجو الزامات کاملاً متفاوتی دارد. همه این موارد استفاده دلایل قابل استفاده برای ایجاد یک وبلاگ است ، اما برای موفقیت هر یک از آنها ویژگی های مختلفی را می طلبد.

وبلاگ نویسی نرم افزار وردپرس

برای بارگیری رایگان در: http://wordpress.org/

وردپرس برای وبلاگ نویسی شخصی شخصی سخت است. WordPress یک پلتفرم پیشرفته ، منبع باز و شخصی با تمرکز بر ارائه و سهولت استفاده است. همه چیز مربوط به ایجاد و بروزرسانی وبلاگ شما از طریق یک رابط گرافیکی بصری در دسترس است. با وردپرس نیازی به جمع آوری مشاغل شما نیست. شما فقط ستون خود را می نویسید. سپس ویژگی های مورد نظر خود را مشخص می کنید و بلاگ شما بلافاصله در وب سایت شما ایجاد و منتشر می شود.

اگر در تعطیلات هستید ، می توانید آپلودهای خود را برای برخی از تاریخ های آینده برنامه ریزی کرده یا حتی ستون خود را به سرور ایمیل بفرستید! این سیستم به چندین کاربر با چندین وبلاگ اجازه می دهد تا به دسته ها و زیر شاخه ها تقسیم شوند. این به بسیاری از اعضای خانواده یا دوستان اجازه می دهد تا بلاگ خود را با وبلاگ خود ایجاد کنند.

سفارشی سازی آسان و در دسترس بودن بسیاری از “افزونه ها” که قابلیت های بیشتری را ارائه می دهند (با افزودن ویژگی های جدید در هنگام یادگیری) این برنامه را برای یک انتخاب مناسب برای اکثر افراد رقم زده اند.

B2evolution

برای بارگیری رایگان در: http://b2evolution.net/

B2evolution یکی دیگر از ابزارهای پیشرفته ورود به سیستم در وب است که دارای یک جستجوگر XHTML یکپارچه است. این پشتیبانی از زیر شاخه های بازگشتی ، ارسال متقابل و دارای یک سیستم “پوست” یکپارچه بسیار عالی است.

سیستم “skinning” به شما امکان می دهد چندین وبلاگ را در دسته های جداگانه با مضامین مختلف برای هر وبلاگ ایجاد کنید. شما می توانید به سادگی “چشم انداز” وبلاگ را تغییر داده و ظاهری کاملاً جدید ایجاد کنید.

ویژگی “پوست” در کنار ابزار مدیریت یکپارچه چند کاربره ، باعث می شود سیستم به اندازه کافی قدرتمند برای فعالیتهای تجاری بیشتر ، مانند وبلاگهای تبلیغ محصول باشد. اگر کارهای زیادی برای ارسال با موضوعات مختلف دارید ، این برنامه مورد نظر شماست.

وبلاگ نویسی برنامه هسته ای

برای بارگیری رایگان در: http://nucleuscms.org/

اگرچه Nucleus یک ابزار بسیار قدرتمند وبلاگ نویسی است ، اما همچنین دارای چندین ویژگی قدرتمند است که می تواند مزایایی در ارتقاء وبلاگ شما داشته باشد.

Nucleus امکان بهینه سازی URL های آنها و ایجاد عناوین صفحه ای ساده را که حاوی نویسه های “&” یا “=” نیست ، ارائه می دهد. این باعث می شود موتور جستجوی صفحه (و کاربر) آسان برای استفاده باشد. یکی دیگر از ویژگیهای عالی ، امکان نمایش محتوای چندین وبلاگ در یک صفحه است. این ممکن است اجازه دهد

مالک وب سایت برای بهبود تعادل مطلوب متن / کلمات کلیدی در صفحات برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو.

Nucleus همچنین فیدهای RSS و Atom را فراهم می کند که هنگام ارتقاء یک وب سایت می توانند بسیار مفید باشند. اگر بخشی از پست وبلاگ شما به عنوان یک ابزار بازاریابی و تبلیغ موتور جستجوگر فعالیت می کند ، Nucleus یک بسته نرم افزاری استثنایی است.

هر یک از این بسته های نرم افزاری وبلاگ نویسی ابزارهای اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک وبلاگ موفق را ارائه می دهد و همه بسته های متن باز پی اچ پی – MySQL (استفاده رایگان). شما باید سعی کنید برنامه ای را تعیین کنید که به شما در رسیدن به هدف بلند مدت که برای وب سایت خود در نظر دارید بر اساس ویژگی های منحصر به فرد اضافی که هر یک از آنها ارائه می دهد ، کمک کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا